adasko Zgłoś #1 Napisano 19 Listopada 2010 Witam Mam następujące zadanie, musze spuścić rope z baku gdyż trafiłem na jakąś chrzczoną rope, i mi samochód słabo pali ... czy ktoś wie może w jaki sposób to zrobić bez potrzeby demontażu baku? Czy w ogóle jest taka możliwość? O wypompowaniu też myślałem, ale też nie wiem jak za to się zabrać, musze wypompować lub spuścić jakoś około 10 litrów ropy. Auto to passat b4 w kombi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #2 Napisano 19 Listopada 2010 dolej do pełna super ON i jakiegoś specyfiku do ropy:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MlodyS53 Zgłoś #3 Napisano 19 Listopada 2010 Wężyk i "ssij kochanie, ssij" ?? Ewentualnie tak jak kolea pisze u góry. Wlej "lepszej" ropy do pełna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #4 Napisano 19 Listopada 2010 w bagażniku na 3 śrubki w podłodze odkręcisz pokrywkę pod nią plastikowa wielka nakrętka wyjmij smoka z baku i odessij paliwo lub przy filtrze do wężyka idącego do filtra podłącz ssawkę i ssij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jotes Zgłoś #5 Napisano 19 Listopada 2010 Mam następujące zadanie, musze spuścić rope z baku gdyż trafiłem na jakąś chrzczoną rope, i mi samochód słabo pali ... czy ktoś wie może w jaki sposób to zrobić bez potrzeby demontażu baku? Czy w ogóle jest taka możliwość? Pompką do pobierania oleju z beczek. Bardzo szybko idzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #6 Napisano 20 Listopada 2010 nie trzeba dobierać się do pompki. kup sobie przeźroczysty wężyk, tak z 2,5 m wystarczy. tylko nie za cienki bo będzie wolno leciało. wkładasz powoli wężyk przez wlew i dmuchasz. jak usłyszysz bulgotanie to znaczy że jest właściwa długość włożona. i wtedy ciągniesz i obserwujesz na wężu tak żeby się nie napić. jak będzie przy końcu to wężyk do banieczki i leci. i najważniejsze. ustaw tak auto żeby tylne prawe koło było jak najniżej. wtedy zleci najwięcej i banieczkę daj trochę niżej poziomu podłogi w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #7 Napisano 20 Listopada 2010 tak czy siak w baku pozostanie z 10l których nie spuści Najlepiej spuścić ile się da czy to wężykiem przez wlew czy przez dziurę w bagażniku i dolać resztę dobrym paliwkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammerbial Zgłoś #8 Napisano 20 Listopada 2010 kolego wpadaj do biłegostoku to ci do ostatniej kropelki spuszcze. Technike spuszczania ropy z passata mam opanowaną w 100% w końcu nie na darmo kilka lat latało sie na wschód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #9 Napisano 20 Listopada 2010 tak czy siak w baku pozostanie z 10l których nie spuści nie no, do zera praktycznie da się spuścić paliwo praktycznie. dobre ustawienie auta, odpowiedni wąż i ma zejść praktycznie wszystko. w końcu nie na darmo kilka lat latało sie na wschód no właśnie. z passata idzie spuścić paliwo bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adasko Zgłoś #10 Napisano 20 Listopada 2010 @hammerbial hehe, chętnie kiedyś wpadne na spota do Białego, bez potrzeby spuszczania mam nadzieje @topic niestety autko dziś mi z rana odpaliło i nagle zgasło i kaput , układ się zapowietrzył (same pęcherze powietrza w przewodach ), kupiłęm 10 litrów gold diesla na statoilu, i zalałem, po 10-15 kręceniach w końcu sie cudem odpowietrzyło i odpalił syfiasta ropa coś musiała przytkać na filtru paliwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frolik Zgłoś #11 Napisano 20 Listopada 2010 lepiej sprawdz moze ten filtr dla spokoju swietego mogl sie troszke przybrudzic .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #12 Napisano 20 Listopada 2010 lepiej sprawdz moze ten filtr dla spokoju swietego mogl sie troszke przybrudzic .. A napisz może jak się sprawdza filtr paliwa? Ja słyszałem, że się wymienia. Nabijasz posty już w którymś temacie i powtarzasz to co ktoś napisał. Ale pewnie masz w tym jakiś interes . Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #13 Napisano 20 Listopada 2010 kolego wpadaj do biłegostoku to ci do ostatniej kropelki spuszcze. Technike spuszczania ropy z passata mam opanowaną w 100% w końcu nie na darmo kilka lat latało sie na wschód my tak spuszczaliśmy i w baku zostało jeszcze z 4l których nie dało się już wylać, dopiero po odkręceniu wieka i wyjęciu pompy wszystko wylałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #14 Napisano 21 Listopada 2010 my tak spuszczaliśmy jakbyś odpowiednio ułożył bak na tym daszku co jest za wami na focie i włożył wężyk to byś spuścił prawie do zera. ja tak spuszczałem wszystko w poprzednim aucie że aż pompkę paliwową spaliłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #15 Napisano 21 Listopada 2010 Adams, da się wszystko spuścić - i w dieslu, i w benzynie. Robiłem testy Po dokładnym spuszczeniu wężem przez wlew, ujechałem dieslem ok 5km, benzyną 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammerbial Zgłoś #16 Napisano 21 Listopada 2010 zawsze mozna odkręcić korek w bagażniku i kubeczkiem baczek wypompować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #17 Napisano 21 Listopada 2010 Adams, da się wszystko spuścić - i w dieslu, i w benzynie. Robiłem testy Po dokładnym spuszczeniu wężem przez wlew, ujechałem dieslem ok 5km, benzyną 3 pompa paliwa też nie wyssie ci wszystkiego do zera! wyjmijcie sobie bak i zobaczycie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MlodyS53 Zgłoś #18 Napisano 21 Listopada 2010 No to, kanał, wiertarka i jazda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adasko Zgłoś #19 Napisano 21 Listopada 2010 @SKCRACK Wydaje mi się, że lepiej na resztkach nie jezdzić i nie robić takich testów dajmy na to przykład gdy nie mamy już ropy, i nie chce już zapalić, to układ się zapowietrza pompując powietrze, później po zalaniu można się sporo natrudzić by odpalić auto. No i pompka się zaciera pompujać powietrze. Nie wiem czy mam racje, jak coś to mnie poprawcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #20 Napisano 21 Listopada 2010 Wydaje mi się, że lepiej na resztkach nie jezdzić i nie robić takich testów jak się jedzie za granicę (wschodnią) to jedzie się na oparach później po zalaniu można się sporo natrudzić by odpalić auto. tak, ale w dieslu. nie radzę robić testów przy słabym aku w benzynie nie było problemów z odpaleniem jak brakło No i pompka się zaciera pompujać powietrze napisałem parę postów wyżej że zajechałem pompkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach