Skocz do zawartości
robertAVF

Wycinanie katalizatora (1.9 TDI AVF AWX)

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak ci napisalem. sprawdz plecionke, moze byc juz do wymiany. a kata tez wyrzuc moze okaze sie ze to przez niego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polecam temat

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=94682

downpipe el-tec = super trwałość + brak talizatora + ori złącze elastyczne VW

jak uzbieramy 15 osób to w el-tec z wymianą koszt wyniesie 400zł

starego kata można sprzedaż za 200zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , nie chce zakładać nowego tematu ,wiec napisze tutaj

 

Posiada może ktoś z was rysunek z wymiarami takiego orurowania , które idzie zamiast kata ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wejdz w tutning mechaniczny tam kolega krokodyl zamiescil ciekawe rozwiazanie zamiast kata, cena spora ale jesli nie chcesz sie bawic to warto:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że mam kolege z zakładu ślusarskiego

Potrzebny mi jest tylko rysunek i mogę mieć cuda -niewidy

Fakt , dobra alternatywa ta alligatora ale cena.. niestety za wysoka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jak wywale kata, to komp nie bedzie pokazywal zadnych bledow? Zadnych problemow zwiazanych z praca silnika pozniej nie bedzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jak wywale kata, to komp nie bedzie pokazywal zadnych bledow? Zadnych problemow zwiazanych z praca silnika pozniej nie bedzie?
możesz mieć błąd sondy Lambda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak sobie z tym poradzic? Bo z tego co czytam to wielu TDI-kowcow wywalalo kata, ale nic nie bylo pisane o bledach... Dajcie znac co i jak z tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
możesz mieć błąd sondy Lambda

 

Zastanów się chociaż czasami co piszesz.

 

To jak sobie z tym poradzic? Bo z tego co czytam to wielu TDI-kowcow wywalalo kata, ale nic nie bylo pisane o bledach... Dajcie znac co i jak z tym

 

Nie słuchaj tych bredni, żadnych błędów mieć nie będziesz, sondy lambda nie masz w swoim samochodzie.

Edytowane przez dtambor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w dizlu kat jest potrzebny jak kwiatek do korzucha... po wywaleniu zadnego błedu ecu nie moze i nie pokazuje. (co innego benzynki dwu lambdowe)

mało tego po wyjeciu wkładu i zostawieniu pustej puszki b. rzadko występuje zjawisko rezonansu (ale lepiej wstawic rurke) i czasem ciut głosniej słychac swist rozkręcajacej sie turbiny... ale to bynajmniej plus...

U mnie rezonans nie powstał, a swist słychac bardzo sporadycznie...:taksobie więc pozostawiłem pustą puche...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ok dzieki ! tez z ta sonda lambda sie zastanawialem, bo nie slyszalem zeby ktos o tym pisal w tdi-kach... ale zawsze warto miec pewne info od kogos kto to zrobil i to jeszcze z tym samym silnikiem :) ja zostawie sama puszke, ale jak bede mial rezonas to najwyzej wtedy wstawi sie cos i tyle. A jak jest zapchany kat to czytalem w jakims pismie MOTO ze moze wted palic sie lampka check engine. mi sie w czasie jazdy nie pali, ale jak kluczyk przekrecam i wszystkie kontrolki sie zapalaja, to pozniej musza zgasnac i palic sie tylko od akumulatora i chyba hamulca czy cos.. jakeis tam dwie czerwone, a mi jeszcze wlasnie dopoki nie odpale to check engine tez sie pali, a w innych paskach czy autach vag nie ma tego, kolega elektro mechanik tez mi mowil ze tak byc nie powinno. po odpaleniu juz gasnie, komp bledow nie pokazuje. czy to wlasnie moze byc od zapchanego kata? przejechane mam 375 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w AHU po wywaleniu kata i zaspawaniu puszki delikatnie slychac turbine na koncu wydechu.

Oczywiscie ze w Dieslu nie bedzie zadnych bledow pokazywal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mi jeszcze wlasnie dopoki nie odpale to check engine tez sie pali

 

wszystko masz ok, a kat jest poza wszelką kontrolą ECU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wywal tego kata jak najszybiej, silnik odetchnie, turbina szybciej bedzie sie wkręcac na obroty a spalanie przy wyzszych obr. powinno ciutke spasc.

bedziesz miec małe problemy z wyjeciem ustrojstwa, mozesz górą albo dołem podpierajac skrzynie i wykrecajac łape z poduszką. Puche rozetnij w poprzek (po obwodzie) patrzac od przodu jakies max 2 cm, łatwo wtedy wyjmiesz nieuszkadzajac zbytnio wkładu ceramicznego.

a jesli chodzi o check engine to nigdy jakos nie zwrociłem uwagi, chyba powinno sie gasic jak reszta kontrolek, musze sprawdzic u siebie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No z ta kontrolka to wlasnie znak zapytania... A nie da sie wywalic wkladu bez rozcinania puszki? Bo mam tak zbudowany wydech jak u zloyciela tego watku

Edytowane przez triku88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jesli chodzi o check engine to nigdy jakos nie zwrociłem uwagi, chyba powinno sie gasic jak reszta kontrolek, musze sprawdzic u siebie....

 

ja nie mam 100% pewności ale u mnie chyba się świeci - sprawdzę potem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak z tym wywalaniem go bez ciecia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cyt:" A nie da sie wywalic wkladu bez rozcinania puszki?" niestety nie da się.

cały problem w tym ze kat jest tzn jego rury są smiesznie powyginane i ni z cholery nie idzie wywalic wkładu jakims prętem czy czyms takim, jakby rury były na przelot to tak!.

a poza tym wyjmiesz cały wkład i sprzedasz za większą cene.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

da sie wybic srodek bez rozcinania bez problemu.

 

ludzie czy wy wogle wyjmowaliscie/trzymaliscie w reku ten odcinek z katem ze gadacie takie glupoty? przeciez wiele osob na forum bez rozcinania wybilo srodek !! a to czy bedzie wklad w calosci czy rozsypany to zadna roznica przy sprzedawaniu. roznica w cenie jest wtedy jak sprzedajesz caly ten odcinek wydechu z wkladem a samym wkladem. pozdrawiam:)

 

triku88 wywal tego kata i zobaczysz ze po wycieciu nie potrzebnie sie martwiles o jakies bledy itp;)

Edytowane przez robertAVF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, to zaczne dzialac na dniach i powiem jak bylo:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności