neon Zgłoś #141 Napisano 9 Grudnia 2013 Mam pytanie, jak zrobic fajne brzmienie w b5 1,9tdi bez duzych kosztow, wyciecie srodkowego wydechu, wymiana koncowki itp. jak uzyskac najlepszy efekt w stosunku do jak najnizszej ceny ? prosze o pomoc Sprzedaj i kup sobie auto na PB tam mozna tanim kosztem uzyskac jakis efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukiWV Zgłoś #142 Napisano 9 Grudnia 2013 (edytowane) hajs sie bedzie zgadzal to kupie, narazie chcialbym pogrzebac przy tym co mam filtr stozkowy, pozbycie sie srodkowego wydechu, nic nie pomoze ? Edytowane 9 Grudnia 2013 przez lukiWV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #143 Napisano 9 Grudnia 2013 Zanim wytniesz jakiś tłumika lub katalizator ze swojego tdi to wymień silnik na benzynowe v6 albo v8. Wtedy zacznie dobrze brzmieć. Mało głośno masz w dieslu???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #144 Napisano 9 Grudnia 2013 albo zgraj sobie dźwięk z tego mustanga i puszczaj z głośników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mustang727 Zgłoś #145 Napisano 10 Grudnia 2013 Jak na spawanie elektrodą to wyszło wmiare ok , tylko to przyspawanie śrub do flanszy trzeba było sobie odpuścić bo jak ukręcisz kiedyś śrubę przy odkręcaniu to bedzie troche zabawy , ale to takie moje skromne zdanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #146 Napisano 12 Grudnia 2013 dzisiaj sprzedałem kat (sam katalizator z obudową) za 130zł, odciąłem sobie flansze z rurkami bo mogą się przydać a nie liczą ich przy skupie kata. Natomiast Pasek przeszedł przegląd bez najmniejszego problemu, mam założony zamiennik kata z allegro. Zostawiłem sobie oryginał na wypadek, gdyby się przyczepili że go nie ma. Po przeglądzie mogłem z czystym sumieniem go sprzedać. Koszt operacji to jakieś 90zł (zamiennik 220 z wysyłką, 130 sprzedaż ori kata). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dieselinside Zgłoś #147 Napisano 12 Grudnia 2013 Jak wygląda technicznie wyjęcie katalizatora w AVB, czy są jakieś problemy, co trzeba odkręcić? Wiem, że w AWX wychodził bez żadnego problemu górą, robiłem to kilka razy. Może się ktoś podzielić swoimi doświadczeniami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil91 Zgłoś #148 Napisano 19 Grudnia 2013 Cześć ! Panowie takie pytanko czy usuwając kata muszę zmienić program? Bo byłem ostatnio u jednego mechaniora i powiedział że jak nie zmienie programu to turbine może szlak trafić i teraz nie wiem jak to jest na prawdę ... Bardzo proszę o odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #149 Napisano 19 Grudnia 2013 ja zapłaciłem 100 tłumikarzowi, który wykręcił wyciął, rozciął, wybebeszył, zaspawał i wspawal i wkręcił. tym sposobem pozostała ori puszka w ori miejscu, na forum pisali ze niby zawirowania i hałasy itp- u mnie nie odnotowałem nic poza spadkiem spalania i żwawszym gazem. co do programowania po wycieciu katalizatora, tak na chłopski rozum czy jak puszczasz baka przez majtki to musisz miec inny program niz jak puszczasz go w wannie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil91 Zgłoś #150 Napisano 19 Grudnia 2013 co do programowania po wycieciu katalizatora, tak na chłopski rozum czy jak puszczasz baka przez majtki to musisz miec inny program niz jak puszczasz go w wannie haha dobre dzięki tyle chciałem wiedzieć przeraziłem sie jak byłem u tego mechaniora jak zaśpiewał mi 1200 zł bo trzeba program zmienić bo zawirowania że turbina może dostać po dupie itp. a myślałem że mogę mu zaufać bo jest to bardzo ceniony mechanik nie tylko w mojej okolicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #151 Napisano 19 Grudnia 2013 haha dobre dzięki tyle chciałem wiedzieć przeraziłem sie jak byłem u tego mechaniora jak zaśpiewał mi 1200 zł bo trzeba program zmienić bo zawirowania że turbina może dostać po dupie itp. a myślałem że mogę mu zaufać bo jest to bardzo ceniony mechanik nie tylko w mojej okolicy W Racu u Schmidt-a Ci to zrobią.Najlepiej wstaw tłumik w kształcie kata i bedzie git.Ja za wymiane dwóch katów na dwie strumienice i wstawienie adapterów na sondy dałem 300zł.Adaptery miałem moje,a musiałem je dac,bo 2.8 ma 4 sondy i bez tego jaja sie robią. A który to ten ceniony mechanik? pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cezary_poznan Zgłoś #152 Napisano 19 Grudnia 2013 chłopski rozum czy jak puszczasz baka przez majtki to musisz miec inny program niz jak puszczasz go w wannie :lol3 a tak na poważnie to co lepsze będzie jak mam siatke przepaloną i jest do wymiany? wybebeszyć kata i wstawić nową plecionkę czy kupic coś takiego http://allegro.pl/show_item.php?item=3739938679 i kata sprzedać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil91 Zgłoś #153 Napisano 19 Grudnia 2013 W Racu u Schmidt-a Ci to zrobią.Najlepiej wstaw tłumik w kształcie kata i bedzie git.Ja za wymiane dwóch katów na dwie strumienice i wstawienie adapterów na sondy dałem 300zł.Adaptery miałem moje,a musiałem je dac,bo 2.8 ma 4 sondy i bez tego jaja sie robią.A który to ten ceniony mechanik? pozdro. a blisko Ciebie Dobrosławice o ile dobrze pamiętam ACHIM ma na imie czy jakoś tak... same dobre opinie o nim słyszałem ---------- Dodano o 22:53 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:52 ---------- :lol3 a tak na poważnie to co lepsze będzie jak mam siatke przepaloną i jest do wymiany? wybebeszyć kata i wstawić nową plecionkę czy kupic coś takiego http://allegro.pl/show_item.php?item=3739938679 i kata sprzedać? no właśnie już to mam i myśle cały czas żeby to wsadzić ale po rozmowie z tym mechanikiem zwątpiłem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #154 Napisano 19 Grudnia 2013 a blisko Ciebie Dobrosławice o ile dobrze pamiętam ACHIM ma na imie czy jakoś tak... same dobre opinie o nim słyszałem ---------- Dodano o 22:53 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:52 ---------- no właśnie już to mam i myśle cały czas żeby to wsadzić ale po rozmowie z tym mechanikiem zwątpiłem... no prawie.W tamte strony sie nie zapuszczam za bardzo;),do mnie to w strone Łan,bliżej mi do Raca niż Kedzierzyna.W ogóle to co z tym Twoim katem?niewydolnosc wyskakuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cezary_poznan Zgłoś #155 Napisano 19 Grudnia 2013 no właśnie już to mam i myśle cały czas żeby to wsadzić ale po rozmowie no ale tam jest niby kat zamiennik więc wielkiej zmiany nie bedzie dla auta a ja raczej pytam co bedzie dla mnie bardziej intratne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil91 Zgłoś #156 Napisano 19 Grudnia 2013 no prawie.W tamte strony sie nie zapuszczam za bardzo,do mnie to w strone Łan,bliżej mi do Raca niż Kedzierzyna.W ogóle to co z tym Twoim katem?niewydolnosc wyskakuje? Wiesz co dostałem komplet rurek do wydechu na przelot od silnika do samego końca bez końcowego tłumnika , z tego też co czytam dużo kolegów tu pisze ze spalanie spadło u mnie trzyma sie w trasie 7 l a jak jadę jak emeryt to 6,5 l a w mieście potrafi i 9-10 litrów palić więc dlatego też chcę to zrobić.... ---------- Dodano o 23:29 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:20 ---------- no ale tam jest niby kat zamiennik więc wielkiej zmiany nie bedzie dla auta a ja raczej pytam co bedzie dla mnie bardziej intratne Po świętach za to się zabiorę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #157 Napisano 19 Grudnia 2013 9-10 litrów palić więc dlatego też chcę to zrobić.... u mnie było tak samo- po wyjeździe od tlumikarza spadło na 7,5 ale nie bylo akurat korków- teraz jest w permanentnych korkach do 8,5 co na wrocławiu przy sredniej predkosci 16km/h jest bardzo dobrym wynikiem pytam co bedzie dla mnie bardziej intratne samo złącze elastyczne to koszt 100zł ja za robote zapłaciłem 100, w twoim wypadku aby procz kata zrobić jeszcze złacze to własnie ta stówke wiecej trzeba dac a dostaniesz całty katalizator ktory sprzedasz o 30 drozej niz ja sprzedałem monolit. tak wiec myśle, ze proponowane przez Ciebie rozwiazanie jest najlepsze. luk88 jutro jade wycinac katy z Audi a6 1999 2,8 v6 i mam obawy o sondy. powiedz prosze cos wiecej na ten temat.- nie chcialbym sie unieruchomic z autem. za katy mam dostać 460zł i zastanawiam sie czy warto będzie. jakie koszta całej operacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cezary_poznan Zgłoś #158 Napisano 19 Grudnia 2013 tak wiec myśle, ze proponowane przez Ciebie rozwiazanie jest najlepsze dzieki bardzo! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #159 Napisano 20 Grudnia 2013 u mnie było tak samo- po wyjeździe od tlumikarza spadło na 7,5 ale nie bylo akurat korków- teraz jest w permanentnych korkach do 8,5 co na wrocławiu przy sredniej predkosci 16km/h jest bardzo dobrym wynikiem samo złącze elastyczne to koszt 100zł ja za robote zapłaciłem 100, w twoim wypadku aby procz kata zrobić jeszcze złacze to własnie ta stówke wiecej trzeba dac a dostaniesz całty katalizator ktory sprzedasz o 30 drozej niz ja sprzedałem monolit. tak wiec myśle, ze proponowane przez Ciebie rozwiazanie jest najlepsze. luk88 jutro jade wycinac katy z Audi a6 1999 2,8 v6 i mam obawy o sondy. powiedz prosze cos wiecej na ten temat.- nie chcialbym sie unieruchomic z autem. za katy mam dostać 460zł i zastanawiam sie czy warto będzie. jakie koszta całej operacji? Jeśli bedziesz miał tylko dwie sondy to prawdopodobnie problemu nie bedzie w ogole,jesli tak jak ja masz 4 katy i 4 sondy to ja zastosowałem takie cos : http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-ocynkowany-fi-3mm-i3753466742.html a w miejsce katalizatorów (tych na dole,bo są u mnie jeszcze dwa zaraz przy silniku) wspawali mi strumienice (w identycznym kształcie nawet;) koszt całej zabawy 300zł z robocizną.Te emulatory poprostu oddalają sonde od spalin,ale ona nadal sie nagrzewa i nie wyświetla błedu niewydolnosci katalizatora,co akurat u mnie poza swiecacym check engine innych skutków nie miało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #160 Napisano 20 Grudnia 2013 Thx za info. Właśnie wróciłem z zabiegu i na pewno nie było żadnej sondy za katami. Facet wyciął katy i wszystko jest ok. Pod maskę nie zagladalem. Jest możliwe abym miał tylko dwa w ogóle? Napęd quattro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach