dami Zgłoś #241 Napisano 7 Października 2011 Witam, mam od nie dawna paska, wymienilem olej filtry itd, chcialem sam skasowac ten SERVICE INSP i sie nie da robie tak jak piszecie, z INSP przechodzi na OIL potem sa kreski --- po czym jak wyciagne kluczyk i wloze od nowa jest INSP co mam zrobic zeby sie wkoncu nic nie palilo tylko pokazywalo mi ile km przejechalem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #242 Napisano 7 Października 2011 ]co mam zrobic zeby sie wkoncu nic nie palilo tylko pokazywalo mi ile km przejechalem??jesli tak robisz j/w i lipa, to pozostaje Vag.Najprostszy i ciągle chyba jeden z najczęściej spotykanych sposobów kasowania inspekcji serwisowej w wielu VW: [Wybór] [17-Zest.wskaźników] [Adaptacja - 10] Kanał "02" [Odczytaj] Jeżeli wartość zapisana jest różna od zera to w zestawie wskaźników widnieje prawdopodobnie informacja o konieczności odwiedzenia serwisu Teraz jako nową wartość należy wpisać: 0 (zero). [Testuj] Upewnij się' date=' że sterownik akceptuje wprowadzoną wartość. [Zapisz'] ...i gotowe. UWAGA: Po skasowaniu inspekcji, na wyświetlaczu w zestawie wskaźników zamiast aktualnego przebiegu może pojawić się coś podobnego do tego: "--/--". Jeżeli tak się stanie, należy przejechać pojazdem krótki odcinek drogi, po pokonaniu którego wyświetlacz powinien powrócić do "normalnego" trybu pracy. Zobacz też i ewentualnie pobierz to:KLIK, lub to: KLIK pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dami Zgłoś #243 Napisano 12 Października 2011 Juz pomoglo zle robilem, najpierw trzeba wyzerowac OIL na --- a potem INSP na --- i likwiduje sie takze proste jednak bylo a zarazem tak trudne hehe:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AlienPL Zgłoś #244 Napisano 14 Października 2011 Witam jak mam podobny problem ale zamiast godziny wyświetlając mi się 0000 ( cztery zera) wcześniej rozkodował mi się tez kluczyk( kontrolka migała od immo) ale zaadoptowałem go na nowo i juz nic nie mruga. Dodam tez że kontrolka rezerwy mi się wcześniej tez nie zapalała a to wszystko przez Hidy ale wywaliłem to ustrojstwo i wszystko powróciło do normy oprócz tego ZEGARA który pokazuje cały czas 0000 bez dwukropka, nie reaguje na pokrętło i nie wiem jak sobie z tym poradzić. Czy to również wina inspekcji?? Przeszukałem całe forum ale nic podobnego nie znalazłem . Prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość smoli Zgłoś #245 Napisano 15 Października 2011 Witam Panowie.Ja mam taki problem że po wymianie oleju nie mogę skasować tej pomarańczowej konewki.(passat 1.9 tdi 2000r)Wcześniej jak wymieniałem to zrobiłem to beż problemu przyciskami X i Y. Oczywiście "service"mi się skasował ale ta konewka nie.Co robić??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #246 Napisano 15 Października 2011 Co robić??? Odłącz akumulator na chwilę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kacper10 Zgłoś #247 Napisano 30 Października 2011 witam a moze wiecie jak zmienic wysfietlana temperature bo wyswietla mi w faranhajtah Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #248 Napisano 30 Października 2011 witam a moze wiecie jak zmienic wysfietlana temperature bo wyswietla mi w faranhajtah http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/77662-Climatronic-zmiana-jednostek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #249 Napisano 30 Października 2011 witam a moze wiecie jak zmienic wysfietlana temperature bo wyswietla mi w faranhajtah http://forum.vw-passat.pl/showthread...ana-jednostek? to climatronik, a jeśli na zegarach, to tylko vag. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devill4 Zgłoś #250 Napisano 30 Października 2011 witam! mam paska b5 98 rok i za nic nie mogę skasować inspekcji według podanej metody, tzn może i znika ale po ponownym przekręceniu kluczyka znów pojawia się napis insp na wyświetlaczu próbowałem też vagiem ale tu się schody znów zaczynają ściągnąłem wersje 409.1 bo taka pracuje z moim interfejsem niby jest tam jakiś crack instaluje jak trzeba i nic...kończy się na tym że wchodzę w kanał 17 daję adaptacje wpisuje kanał 10 i dalej proszę się zarejestrować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazio Zgłoś #251 Napisano 30 Października 2011 witam!mam paska b5 98 rok i za nic nie mogę skasować inspekcji według podanej metody, tzn może i znika ale po ponownym przekręceniu kluczyka znów pojawia się napis insp na wyświetlaczu próbowałem też vagiem ale tu się schody znów zaczynają ściągnąłem wersje 409.1 bo taka pracuje z moim interfejsem niby jest tam jakiś crack instaluje jak trzeba i nic...kończy się na tym że wchodzę w kanał 17 daję adaptacje wpisuje kanał 10 i dalej proszę się zarejestrować na pewno aktywowałeś sobie craka?? choć jeżeli możesz wejść w adaptacje to wygląda że tak.... Może ściągnij sobie z innej strony vaga, bo ta może być jakaś skopana ps. możesz ściągnąć wersję wcześniejszą tzn. 3... ponoć bardziej kompatybilna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #252 Napisano 30 Października 2011 wchodzę w kanał 17 daję adaptacje wpisuje kanał 10W zegarach masz wejść w kanał 02 i tam wyzerować.Ściągnij sobie lepiej pełną wersję 311,2 i po kłopocie. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufi86 Zgłoś #253 Napisano 1 Listopada 2011 Wielkie dzięki. Informacja bardzo przydatna ps. Co ile km będzie wyskakiwać taki komunikac w B5 TDI 1.9 FL 2001 r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #254 Napisano 1 Listopada 2011 ps. Co ile km będzie wyskakiwać taki komunikac w B5 TDI 1.9 FL 2001 r Jakbyś poczytał temat to byś wiedział. Jest o tym przynajmniej kilka razy napisane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
terry Zgłoś #255 Napisano 11 Listopada 2011 Witam, mam paska B6 2007, 2.0 Tdi udało mi się skasować km do inspekcji ale teraz mam komunikat service naw! Nie mam żadnych pokrętel pod licznikami ale przyciski, nie wiem jak skasowac ten komunikat lub jak ustawić km do następnej wymiany oleju. Czy może ktoś coś doradzić jak zrobić to recznie? Wiem ze to mozna ustawic Mechanik rok temu mi to ustawil ale to było gdy byłem autkiem w kraju. Z góry dziękuje za jakieś wskazowki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #256 Napisano 12 Listopada 2011 Wczoraj, 19:33 Witam, mam paska B6 2007, 2.0 Tdi udało mi się skasować km do inspekcji ale teraz mam komunikat service naw! Nie mam żadnych pokrętel pod licznikami ale przyciski, nie wiem jak skasowac ten komunikat lub jak ustawić km do następnej wymiany oleju. Czy może ktoś coś doradzić jak zrobić to recznie? Wiem ze to mozna ustawic Mechanik rok temu mi to ustawil ale to było gdy byłem autkiem w kraju. Z góry dziękuje za jakieś wskazowki. Nie wiem czy zauwazyles kolego ale jestes w zlym dziale pytaj w dziale B6 tam pewnie koledzy dadza Ci odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość apollo1144 Zgłoś #257 Napisano 17 Listopada 2011 (edytowane) Co zrobić gdy przycisk ,,1" lub inaczej ,,x" nie chce się wcisnąć? Prosze o odpowiedź! EDIT// Masz jakiś problem z używaniem znaków interpunkcyjnych? GURAL Edytowane 17 Listopada 2011 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #258 Napisano 17 Listopada 2011 Co zrobić gdy przycisk ,,1" lub inaczej ,,x" nie chce się wcisnąć? Trzeba skasować inspekcję podpinając autko pod komputer do diagnostyki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #259 Napisano 17 Listopada 2011 Co zrobić gdy przycisk ,,1" lub inaczej ,,x" nie chce się wcisnąć? Prosze o odpowiedź! EDIT// Masz jakiś problem z używaniem znaków interpunkcyjnych? GURAL Skasować za pomocą Vaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
onufry1982 Zgłoś #260 Napisano 27 Listopada 2011 Witajcie. Dziś zauważyłem, że świeci mi się napis SERVICE INSPECT w wyświetlaczu gdzie są przejechane km. Mam do wymiany olej. Czy to może być ten komunikat? Czy coś innego? Szukałem tutaj na forum jak to kasować i ustawiać itp. Wszędzie pisze o przyciskach X, Y, lub 1, 2. Nie wiem o co chodzi z tymi przyciskami/ numerkami gdzie one są? Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach