Skocz do zawartości
stempel72

STAG300- szarpie,prycha,zdycha :(

Rekomendowane odpowiedzi

Dopuki jest zimny silnik na gazie jeżdzi całkiem ok. Dojdzie do 90 st. i po paru minutach koniec jazdy na LPG, czyli zaczyna czuć że słabnie, więc wciskam gaz do oporu to na wyższych rpm jakoś idzie. Na wolnych często gaśnie i nie trzyma obrotów. Mam założony nowy moduł zapłonowy, kable. Dziś wymieniłem listwy wtryskowe i nadal to samo. Co to może być ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz jaki reduktor i czy wczesniej też tak było.Oprocz tego ,jakie auto,jaki silnik,czy podpinałes komputer,jakie błędy,jaka przepływka,jakie ciśnienie,najlepiej screena z AC gas,mape i ustawienai.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz mieć problem z elektrozaworem który jak się nagrzeje blokuje gaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik to VR6, wcześniej tak nie było. Przelot na LPG to ok. 80 tyś. Przepływka nowa BOSCH, sonda NGK - ale z niej sypie błąd typu "niezrozumiały sygnał". Na PB chodzi super.

 

Czy masz na myśli ten elektrozawór pod którym jest filtr fazy ciekłej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś tam zaglądałem, wygląda OK. Teraz już nawet jak jest zimny to nie chce chodzić na LPG. Jakie są objawy zużytego reduktora ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzony był czujnik temperatury w reduktorze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to gut :)

 

Co do objaw zdychania reduktora :

 

Głównym elementem który powoduje nieprawidłowa prace są zazwyczaj membrany. Podstawowy objaw jest taki że reduktor wymaga wyższej temperatury cieczy do prawidłowej pracy. Co za tym idzie w zimniejsze dni trzeba dłużej ganiać na PB żeby płyn złapał temperaturę (im wyższa tym reduktor jest w gorszym stanie). Objaw wyższego spalania to też norma. Jak i również gaśniecie silnika które najczęściej objawia się przy gwałtownym schodzeniu z prędkości np. przed światłami.

 

28aa8e58707e3054med.jpg

 

Na zdjęciu mój reduktor około 1.5 roku temu przed regeneracją. W ramach ciekawostki w środku po wyczyszczeniu można się przeglądać i poprawić fryc. Czarny nalot widoczny na zdjęciu też powoduje pogorszenie się pracy reguktora...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszę tutaj żeby nie zakładać nowego wątku. Otóż mam instalację STAG 300-4 reduktor ZAVOLI i wtryski VALTEC Jakoś do tej pory sprawowało się to miarę dobrze, tzn. czasem jeździłem na regulację bo trenował. Ostatnimi czasy padł mi silnik i po włożeniu drugiego na początku jeżdżąc na LPG troszkę poszarpywał, ale jakoś mu przeszło i chodził ładnie jak na 1,6 można powiedzieć jak szatan. :D Pop jakimś czasie zaczął przerywać i szarpać i to w pełnym zakresie obrotów, nawet przy 6500 RPM Pojechałem jak zwykle do gazownika, skalibrował sam wsiadł przejechał się i stwierdził że to nie wina gazu, tylko świece albo przewody WN Świece Beru Ultra niedawno wymieniane jakieś 16tyś temu razem z kablami, ale pomyślałem niech tam. Kupiłem nowe NGK wymieniłem i dalej to samo, kabli raczej już się nie będę czepiał. Zaznaczam że na PB chodzi ładnie bez jakiegokolwiek zająknięcia.

Proszę o pomoc, co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może to wina wtrysków lub filtrów gazu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności