Skocz do zawartości
walus501

hamulce mieki i twardy pedał

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

hamując moim pasatem pedał wchodzi głęboko, a jak puszcze i ponownie zahamuje pedał łapię przy samej górze i jest trochę twardszy.

po jakimś czasie od nowa wchodzi głębiej i jak puszcze i nacisnę łapie przy górze. i tak W kółko.

co to może być??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie zapowietrzony układ hamulcowy. Robiłeś coś ostatnio przy hamulcach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie robile3m nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od jakiego czasu tak masz? Powinieneś sprawdzić pod autem, czy nie ma gdzieś śladów wycieków płynu (przy zaciskach, na przewodach), albo zobaczyć w zbiorniczku czy nie ubywa. Przez nieszczelności może łapać powietrze i się zapowietrza. A gdy wciśniesz pedał i trzymasz to nie wpada powoli coraz niżej? Jeżeli nic nie wskazuje na wycieki, to możesz odpowietrzyć (metoda zależy od tego czy masz ABS i jaki) i sprawdzić czy objawy się powtórzą. Tylko musisz być pewien, czy w razie czego dasz radę się zatrzymać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobny problem ale w trasie, nagle pedał wpadł w podłoge, potem twardy jak kamien - hamulec awaryjny, zjazd na bok i pekniety przewód hamulcowy ten przy belce tylnej. Sprawdź kolego napewno masz gdzieś plame na felgach lub pod autem lub zapowietrzony, najlepiej niech ktos Ci naciska pedałem a Ty pozaglądaj gdzie trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest zapowietrzony, bo bylby miekki zaraz po odpaleniu, no chyba ze jest.

Sprawdz przewod do servo, byc moze jest uszkodzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ruszyłem przedwód od serwo kiedys to zasyczało to moze on jest dziurawy gdzies.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podciśnienie kolego. Sprawdź cały układ podciśnienia i wymień przewody. Do nabycia w motoryzacyjnym na metry za jakieś małe pieniążki. Ważna średnica i olejoodporność.

 

Sprawdź także połączenie serwa i węży podciśnieniowych przy serwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś walczyłem z identycznym przypadkiem w B4. Okazało się, że przepuszcza odpowietrznik w tylnym lewym cylinderku. Drugi odpowietrznik załatwił sprawę. Serwo nie ma nic do tego, że pedał wpada w podłogę. Jeśli jest nie sprawne to ciężko jest wcisnąć hamulec i nic więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też takm mam w b3

W tylnim kole ma wyciek płynu.

warto to sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jest zapowietrzony układ hamulcowy i to nawet bardzo zapowietrzony o ile nie ma wycieków płynu ale to z pewnością byś zauważył bo płyn kiedyś sie kończy i hamulce wtedy też, a jak płyn wycieka nie wiesz skad radził bym sprawdzic cylinderki w bębnach hamulcowych i wężyk miedziany ponieważ on szybko śniedzieje. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedna z przyczyn miękkiego pedału mogą byz przepuszczające tłoczki w pompie hamulcowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności