Alex360 Zgłoś #61 Napisano 30 Października 2013 (edytowane) Sterownik ma nr 357 907 379 A i ma 55pinów. Diagnostyka ABS : http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=26350&d=1269766516 do tej diagnozy potrzebny jest VAG 1598 ? Nie ma innej opcji sprawdzenia układu? Wczoraj sprawdzałem przekaźniki ,,78'' i ,,79'' nad skrzynką bezpieczników i na pewno są OK. Teraz gdybym miał rozpiskę tej kostki od sterownika to mógłbym sobie przedzwonić wszystkie piny w poszukiwaniu usterki. Od razu chcę zaznaczyć że wtyczka jak i sam sterownik jest w idealnym stanie (idealnym wizualnie), nie ma zaśniedziałych pinów itp. Edit 1.11.2013r W wolnej chwili walczę z ABS-em i nic. Z moich nowych obstrwacji wynika że sterownik nie sygnalizuje błędów blink kodami Po odpięciu wtyczki od pompy kontrolka świeciła czały czas, więc widzi że coś jest nie tak, ale przy próbie właczenia kodów błyskowych nic się nie dzieje (kontrolka świeci cały czas). Jdentyczna sytuacja jest przy odpiętym czujniku, lampka świeci cały czas. Kolejna sprawa to jak wszystko jest tak jak być powinno (wpołaczone wszystkie wtyczki), po właczeniu zapłonu kontrolka zapala się a po nabiciu ciśnienia przez pompę lampka gasnie sygnalizująć że układ ABS jest sprawny. Gdy w tym momencie próbuję właczyć diadnostykę kodów (poprzez złącze OBD1) przy podaniu masy na linię sterownika lampka świeci, a po rozłaczeniu zworki lampka natychmiast gaśnie. Edytowane 1 Listopada 2013 przez Alex360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martivw75 Zgłoś #62 Napisano 8 Listopada 2013 Witam .Mam problem z ABSem od jakiegos tygodnia swieci mi kontrolka ABS po podlaczeniu vaga wyskoczyl bład -;Zawór wylotowy lewy tyl N-136.Co to takiego i gdzie to moge znelasc ,mysle ze jest to gdzies przy pompie ABS ale czy to jest czesc wymiennna czy musze wymienic cala pompe .Dwa miechy temu wymieniłem plyn na nowy moze to ma cos wspolnego z awaria ABS.Hamulce sprawne ,pedal twardy i wszystko dziala tylko brak ABSu i swiecaca kotrolka podczas jazdy troche mnie denerwuje.Autko to pasek combi b4 95r.ADZ,1.8benzynka.Jesli moze ktos przerabiał podobny problem to prosze o pomocne rady.PozdraVWiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #63 Napisano 8 Listopada 2013 u mnie wywalało błędy na dwóch zaworach, próbowałem coś kombinować z płytką przy pompie i zimnymi lutami, ale nie wyszło skończyło się na wymianie pompy - i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martivw75 Zgłoś #64 Napisano 10 Listopada 2013 dzieki adams tak chyba tez zrobie tym bardziej ze sprawdziłem juz wszystkie połączenia elektryczne kostki ,masy i co tylko sie dalo reset kompa z odlaczeniem aku i nic .Polatam jakis czas paskiem bez ABSu moze cos sie ruszy hmm.naprawi jak nic to wymieniam na inna uzywke.PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #65 Napisano 21 Listopada 2014 Witam panowie chciałem się podpiąć pod temat lecz z problemem takim że do mojej b3 założyłem abs /eds z b4 kompletną wiązkę pompę komp i wszystko oki odpowietrzyłem hamulce, działają super , sprzęgło gitara pojechałem na vaga wyszło multum błędów ale oki pokasowane próba jazdy i tu problem brak abs ale kontrolka i vag nie pokazuje błędu żadnych tak jakby było wszystko w porządku lecz nic nie działa czy może ktoś pomóc w tej sprawie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #66 Napisano 22 Listopada 2014 Dziwne ze na vag i nic nie ma. Kiedyś miałem przetarty przewód elektryczny idący do czujnika ABS. Masował do karoserii i akurat na tym kole ABS nie działał i vag tez nic nie pokazywał ale wątpię by u ciebie na czterech kołach był taki zbieg okoliczności Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #67 Napisano 22 Listopada 2014 wszystko sprawdzałem całą wiązkę przejścia kabli są . czujniki całe ale objaw na moje oko jest taki że coś nie daje sygnału na awaryjne hamowanie i nie załącza pompy bo gdy dam sztuczny sygnał na przekaźnik to pompa załącza się i podbija z drganiem pedał hamulca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #68 Napisano 22 Listopada 2014 wszystko sprawdzałem całą wiązkę przejścia kabli są . czujniki całe ale objaw na moje oko jest taki że coś nie daje sygnału na awaryjne hamowanie i nie załącza pompy bo gdy dam sztuczny sygnał na przekaźnik to pompa załącza się i podbija z drganiem pedał hamulca pojeździłem trochę i przy około 90 km/h zapalił się abs nareszcie jakiś objaw lecz nie mam jak zdiagnozować co to za błąd w b3 po kodach wiem jak a w pompie abs/eds b4 wie ktoś jak można samemu to ogarnąć bez vaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #69 Napisano 22 Listopada 2014 Mi na przekład zapalała się powyżej 170km\h. Przekręcenie kluczykiem i znów ABS działał. Przy wymianie tylnych tarcz wymieniłem też koszyczki i problem znikł. Szybka diagnostyka to pomierzenie oporności wszystkich czujników. Jaki ma być jej zakres dla sprawnego czujnika to już chyba sobie poszukasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Devastation Zgłoś #70 Napisano 22 Listopada 2014 Sprawdzasz opornosc czujnika oraz napiecie jakie na niego idzie. Jezeli jest mniej niz 10.5V to jest problem z instalacją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #71 Napisano 22 Listopada 2014 Sprawdzasz opornosc czujnika oraz napiecie jakie na niego idzie. Jezeli jest mniej niz 10.5V to jest problem z instalacją. czujniki oki są ale jutro rano sprawdzę jakie napięcie idzie na nie bo tego nie sprawdzałem i kolega podjedzie z vagiem zobaczymy co to za błąd się pojawił i dam znać . Zastanawia mnie też kość w skrzynkę którą wpiąłem bo w instalacji z b 3 była pompa elektryczna z abs i było 5 kabli a w tej Z B4 serwoi 3 kable dwa piny mniej niż w starej pompie ,może tu coś nie tak ale kolorystyka się pokrywała w tych trzech pinach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #72 Napisano 23 Listopada 2014 Sprawdzasz opornosc czujnika oraz napiecie jakie na niego idzie. Jezeli jest mniej niz 10.5V to jest problem z instalacją. i faktycznie kolego nie ma 10,5 V tylko we wszystkich 4,9 V wie ktoś gdzie szukać przyczyny tego kiepskiego zasilania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach