Skocz do zawartości
Glatz

Sterownik ABS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Od kilkunastu miesięcy borykam się z tym samym problemem co "ksys".

Co kilka dni zapala mi się kontrolka i ABS nie działa (często jest to przy pierwszym uruchomieniu silnika, a bardzo rzadko w czasie jazdy).

Po przejechaniu kilku kilometrów i ponownym przekręceniu stacyjki, kontrolka gaśnie i ABS jest sprawny.

VAG pokazuje błąd nr 00532 "błąd napięcia zasilania".

Nadmieniam, że wymieniłem pompę ABS, bezpieczniki, przekaźniki nr 79 i 179, sprawdziłem ładowanie+akumulator oraz wiązki z przewodami. Wszystko jest ok!, ale problem istnieje.

 

Proszę "ksys" napisz, jak poradziłeś sobie ze swoim problemem.

 

Do pozostałych forumowiczów prośba również o informacje, co może być przyczyną usterki?

 

Pomoże ktoś !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Od kilkunastu miesięcy borykam się z tym samym problemem co "ksys".

Co kilka dni zapala mi się kontrolka i ABS nie działa (często jest to przy pierwszym uruchomieniu silnika, a bardzo rzadko w czasie jazdy).

Po przejechaniu kilku kilometrów i ponownym przekręceniu stacyjki, kontrolka gaśnie i ABS jest sprawny.

VAG pokazuje błąd nr 00532 "błąd napięcia zasilania".

Nadmieniam, że wymieniłem pompę ABS, bezpieczniki, przekaźniki nr 79 i 179, sprawdziłem ładowanie+akumulator oraz wiązki z przewodami. Wszystko jest ok!, ale problem istnieje.

 

Proszę o informacje, co może być przyczyną usterki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

 

Od kilkunastu miesięcy borykam się z tym samym problemem co "ksys".

Co kilka dni zapala mi się kontrolka i ABS nie działa (często jest to przy pierwszym uruchomieniu silnika, a bardzo rzadko w czasie jazdy).

Po przejechaniu kilku kilometrów i ponownym przekręceniu stacyjki, kontrolka gaśnie i ABS jest sprawny.

VAG pokazuje błąd nr 00532 "błąd napięcia zasilania".

Nadmieniam, że wymieniłem pompę ABS, sterownik, bezpieczniki, przekaźniki nr 79 i 179, sprawdziłem ładowanie+akumulator oraz wiązki z przewodami. Wszystko jest ok!, ale problem istnieje.

 

Proszę o informacje, co może być przyczyną usterki?

Ponawiam prośbę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Sprawdź czy wtedy wycieraczki ci działają jak to się dzieje, jak nie to w skrzynce bezp. szukaj (ja tak miałem).

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Sprawdź czy wtedy wycieraczki ci działają jak to się dzieje, jak nie to w skrzynce bezp. szukaj (ja tak miałem).

Pozdrawiam

Już ten temat przerabiałem.

Wycieraczki działają, klakson też.

 

Dziękuję za podpowiedź.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiatm wszystkich jestem tu nowy bo zaledwie od dwuch godz. Mam nadzieje ze mi pomożecie, posiadam passata 2, 0 115 km 8 zaworowy z r0ku 1993 auto w sedanie. Musze przyznac ze bardzo ładne i zadbane pozniej dołacze foto mojego jak go nazwałem pancerwagena to na złosc miłosniką francuskiej mini motoryzacji hahahaa. ok powiem o co chodzi problem mam z abs to ze sie zapala lampka to pikus tyle ze podczas jazdy czasami słychac brzeczenie jakby pompy podczas tego brzeczenia jak wcisne hamulec auto staje deba :sciana, Potem nagle wyłacza sie i jest spokoj, ktos pisał kiedys o przekazniku 78 ze niby jest strzelony? dodam ze czujniki czysciłem i kosze telnych kól tez.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z r0ku 1993 auto w sedanie

Jaka masz pompę ABS?

TAKĄ czy nowszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnie nie wiem jaka mam pompe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem jaka mam pompe

Otwórz maskę a zobaczysz...jeśli taka jak z linku który podałem to pod tylna kanapa masz sterownik.

Sprawdź i opisz dokładniej co się dzieje podczas hamowania, zacznijmy od podstawowego objawu=czy jest efekt pulsowania pedału gdy koła się blokują?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj byłem patrzec na pompę zrobiłem zdjecie tel ale nie moge przesłać na kompa napewno pedał przy gwałtownym hamowaniu nie pulsuje gdyz jakis czas temu miałem ostre hamowanie na lodzie i auto popłyneło jak z pradem

 

---------- Dodano o 17:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:45 ----------

 

czasami jak lampka zgasnie a wciskam hamulec to czuc kopanie w pedał ale martwi mnie ze podczas jazdy czasami włacza sie chyba pompa i słysze brzeczenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to inaczej, masz tą ogromna blaszaną , przeważnie czarną gruchę wspomagania miedzy pompą a kabiną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak własnie cos takiego mam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak właśnie coś takiego mam

No to dziwne ze słyszysz dźwięk silniczka.

Jeśli jest grucha podciśnienia to masz już nowszy układ.

Stary to typowy electric.

Można jeszcze sczytać kody błędów z kontrolki, wyjmij bezpiecznik od kontrolek, włącz zapłon i włóż bezpiecznik, kontrolka powinna zacząć mrugać kodami.

Warto też multimetrem sprawdzić oporności czujników-musisz dokopać się do wtyczek, jeśli masz nowszy układ to na czujnikach są wtyczki, lub odszukujemy odpowiednie kabelki we wtyczce pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jade np autem nagle słysze takie mowiac krotko brrrrrrrrrrrrrrr cos na ten dzwiek i jak w tym momencie wcisne pedał hamulca to auto staje demba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to coś z elektryka w pompie, zawory, sterownik itp.

Odłacz wtyczke od sterownika,psiknij w nia WD, przejżyj kable w jej okolicach czy nie przetarte....ogólnie kosmetyka.

Ale czarno to widzę, i skończy się na wymianie sterowani.

Masz nowszy układ , taki sam był chyba montowany docelowo już w B4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No moj passek juz jest modelem b4 własnie hm a jak bardzo czarno to widzisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No moj passek juz jest modelem b4

To czemu w podpisie widziałem B3?

A i rocznik '93 trochę mnie zmylił.

 

a jak bardzo czarno to widzisz?

Jeśli to wina sterownika który zaczął fiksować to czasami można to zreanimować, jest o tym temat.

Ogólnie jest kilka tematów o ABSie i warto poczytać.

A jeśli się usmażyło to nie będzie na czym lutu odświeżyć.

Zobacz czy kody działają, bezpiecznik od kontrolek to nr. 16.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błedy w opisie to pewnie moja wina :rumieniec no nic poki co bardzo ci dziekuje na wolnym pobawie sie wnikliwie jakbym cos ciekawego odkrył to dam ci znac a moje autko to passat b4 93 r 2,0 8 zaworowy super autka nie zamienił bym go nawet na nowego francuza hahaha niedługo zamieszcze fotki auta poki co jeczcze raz dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lebow jestes moze on line?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności