Skocz do zawartości
Gość duudii

[B5] Jaki akumulator do TDI (diesel, parametry, wymiary)?

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie taki bezproblemowo kręci :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie nie chce przesadzic tak jak to mialo miejsce w sharanie. Dlatego pytam czy 75 wejdzie bez problemu. We wlepce jest 72 ale zapodal bym 75. Minimalnie wiekszy mu nie zaszkodzi a bedzie ciutke wiecej prädu...czyli powinno byc ok. Ale 75 wejdzie w miejsce 72 bez problemu i nie będzie problemu z przykreceniem go do auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szefol84

witam u mnie siedzi jakaś firma XT Battery Premium 74Ah 680A 12V i do tej pory nie miałem problemu z montażem i demontażem Jego wymiary to LxWXH( 278x175x190)mm. Moje pytanie o mocowanie aku jak ono wygląda ponieważ poprzedni właściciel stwierdził że nie potrzebne. Paseratti to 1.9TDi 110KM, AFN, 1998r czyli przed liftem. W niedalekiej przyszłości będę wymieniał aku i chyba będzie to centra lub bosch o takich samych parametrach jak obecny. Nie wiem jak długo jeździ w tym aucie, jednak małe mrozy mu nie szkodziły zawsze palił od jednego grzania świec czyli bez problemu, jednak wczoraj rano po niby największych mrozach od 11 lat nie dał rady i wrzuciłem go pod prostownik. dzisiaj w nocy będzie jego test jak się wyładuje to kupuję nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki akumulator polecacie do Passata B5 FL z silnikiem 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki akumulator polecacie do Passata B5 FL z silnikiem 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)?

 

Cześć,

Kolego, nie zadawaj zbędnych pytań, ponieważ odpowiedz dostaniesz Bosch :/. Miałem Boscha i jest nic warta dla mnie ta firma jeśli chodzi o akumulatory - gdzie jakość ?. ok 2 miesięcy temu wymieniłem legendarnego Boscha, bo po 2 latach padł. Z mojej strony mogę Ci polecić Westa Forse. Jest to Ukraiński akumulator i z czystym sumieniem polecam go każdemu. Tyle w temacie na temat aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi Bosch też padł po 2 latach. Sprawdzany pobór prądu w aucie na postoju, ładowanie i wszystko w normach. Teraz testowany jest Exide Premium 74ah.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aku bosch-a to nędza mi w A6 c4 tak samo 1,5 - 2 lata i zgon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bosch S4 Już 6 lat i nadal git.

 

Niema co genaralizować . CZasami traficie bubla nawet najdroższy.

Ja mam zasadę: Nie stać mnie na tanie.......I to ze wszystkim. Śjakoś się to sprawdza.

6 lat temu wychaczyłem go za 205 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam zasadę: Nie stać mnie na tanie.......I to ze wszystkim. Śjakoś się to sprawdza.

.....uja prawda:bleble Varta Silver po 2 latach deth i co :dupablada :dodupy :ocochodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

varta i bosh to najgorszy badziew

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a u mnie w aucie 16 letnim jest dopiero drugi akumulator. Pierwszy padł w 2006 roku i to był oryginał VW firmy Banner, kupiłem również Bannera i do tej pory (w maju będzie 10 lat) hula w Pasku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A teraz pytanie o akumulator lecz pod innym kątem :) W zasadzie pytanie adresowane jest do użytkowników B5 z ori rozpórkami (czyli powszechnie rozpórki z Audi A6 C5). Ponieważ po wstawieniu rozpórki dolna przestrzeń na akumulator dość się zwęziła to akumulatory od 74Ah które mają rozmiary 277/278x190x190 mają problem wejść na miejsce. Jakie Wy macie akumulatory i jak sobie radzicie z ich wyciąganiem/wsadzaniem na miejsce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko jest wsadzić i wyjąć akumulator z tą rozpórką ale nie ma znaczenia czy 74ah czy mniej ampro godzin bo na szerokość chyba te akumulatory są takie same różnica jest chyba tylko w długości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciężko jest wsadzić i wyjąć akumulator z tą rozpórką ale nie ma znaczenia czy 74ah czy mniej ampro godzin bo na szerokość chyba te akumulatory są takie same różnica jest chyba tylko w długości

 

Właśnie na długość są takie same (277/278), różnica jest do 72Ah bo są niższe o 1,5cm. Spróbuję wymienić mojego nowego Kozaka 80Ah na 72Ah może ten mi wejdzie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie na długość są takie same (277/278), różnica jest do 72Ah bo są niższe o 1,5cm. Spróbuję wymienić mojego nowego Kozaka 80Ah na 72Ah może ten mi wejdzie..

mam też a4 b5 z rozpórką górną z a6 c5. W zasadzie w podszybiu passat a a4 to chyba tyle samo miejsca mamy. Mimo zamontowanej rozpórki miałem wsadzonego też Kozaka ale 66Ah - czyli rozmiar 242x175x190, piszesz że miałeś 80Ah, czyli dłuższy o 36mm. Z wyjmowaniem i wkładaniem lekko nie było ale da radę bez dużych wysiłków. Kiedyś nawet do a4 wrzuciłem ori akumulator z passata, chyba to był 80Ah ale niestety nie mogłem go przykręcić, tak po prostu był wsadzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam też a4 b5 z rozpórką górną z a6 c5. W zasadzie w podszybiu passat a a4 to chyba tyle samo miejsca mamy. Mimo zamontowanej rozpórki miałem wsadzonego też Kozaka ale 66Ah - czyli rozmiar 242x175x190, piszesz że miałeś 80Ah, czyli dłuższy o 36mm. Z wyjmowaniem i wkładaniem lekko nie było ale da radę bez dużych wysiłków. Kiedyś nawet do a4 wrzuciłem ori akumulator z passata, chyba to był 80Ah ale niestety nie mogłem go przykręcić, tak po prostu był wsadzony.

 

U mnie historia dośc dziwna.. Przy kupnie Passata miałem 72Ah bez rozpórki. Później przy wymianie aku gościu polecił mi 77Ah bo mała różnica w cenie no to wziąłem ten większy 77Ah. Później zamontowałem rozpórkę i gimnastykowałem się z tym 77Ah ale wchodził w miejsce, nieco w powietrzu wisiał ale sztywno więc git. Rok temu grzebałem w aucie i przez pół roku stało bez aku. Na koniec po wszystkim miałem (nie wiedzieć czemu) wielkie problemy wcisnąć ten 77Ah że aż musiałem ściąć na równo dolną stópkę akumulatora od strony szyby i po tym udało się wcisnąć..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem oryginalnie akumulator 80ah bosch s4 Silver a teraz mam 75ah Fiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od 2 lat mam akumulator firmy WORLD-COM 75 AH 720 A rozruchu. od 2 lat nie dotykam go, nie wazne ile jest na minusie kręci tak, że można pranie wykręcac ;)

 

do TDi im wiecej prądu rozruchowego tym lepiej, jak miałem 2.5 R5 to minimum 85AH 800 A. Diesel potrzebuje dużego kopa zwłaszcza w zime...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie diesel automat.. 80ah tak jak Bozia kazała :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności