marcinez Zgłoś #21 Napisano 20 Października 2010 Mi udało się je podkleić pianką od paneli bez wyciągania deski. Możesz opisać jak to zrobiłeś?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #22 Napisano 20 Października 2010 (edytowane) Możesz opisać jak to zrobiłeś?? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38825&page=2 posty od 64 - 74 Jeżeli:- zamiast ciepłego powietrza leci tylko letnie - przewody prowadzące płyn z/do nagrzewnicy na rozgrzanym silniku są ciepłe - zauważyliśmy kawałki gąbki wylatujące z nawiewu - nie mamy wycieku płynu chłodniczego w kabinie to przyczyną kiepskiego grzania są: Cytat: Napisał henryk1112 -WAŻNE !!! upewnijcie się czy na wewnętrznej klapie z blachy ocynkowanej z otworami znajduje się gąbka uszczelniająca (na całej pow. blachy) -pełni ona b.ważną funkcję i brak jej prowadzi do mieszania się cipłego powietrz z zimnym i kiepskim efektem grzew czym!!! Naprawa tych klap mi zajęła mi dwie godziny. Potrzebne narzędzia to: - płaski i krzyżakowy śrubokręt - klucz 13 Potrzebne materiały to: -klej butapren lub podobny -pianka pod panele lub na przykład jakiś materiał który kiepsko przepuszcza powietrze (ja początkowo miałem użyć jeansu ze starych spodni) Opis prac: - odkręcić 4 wkręty trzymające półkę pod schowkiem i ją wyjąć - odkręcić 3 wkręty trzymające schowek i go wyjąć odpinając lampkę od oświetlenia - zdemontować piankę osłaniającą tunel nawiewu - odkręcić wkręt podtrzymujący nawiew na nogi - zdemontować linkę z dźwigienki regulującej siłę nawiewu - odłączyć i wyjąć wentylator - podważając płaskim śrubokrętem zdjąć 6 szt zapinek łączących tunel doprowadzający powietrze z komorą rozdzielającą to powietrze - otworzyć maskę, odchylić plastik osłaniający sitko wlotu powietrza, wyjąć dwie zawleczki i jedną sprężynę trzymającą to sitko, wyjąć sitko i odkręcić te dwie śrubki(klucz 13) na które wysuniete były zawleczki. - odłączyć przewody na tunelu doprowadzającym powietrze - wyjąć tunel doprowadzający powietrze W chwili tej mamy dostęp to klap sterujących ruchem powietrza, możemy sobie odmierzyć i wyciąć odpowiednią ilość materiału. Usuwamy resztki gąbki z klap. Smarujemy materiał klejem i przyklejamy go do klap. Ja je obkleiłem z dwóch stron. Jak zajrzymy głebiej trochę w lewo to widać także klapę od przekierowywania powietrza na panel środkowy u mnie też nie było na niej gąbki więc i ją też obkleiłem. Po podklejeniu składamy wszystko w odwrotnej kolejności i cieszymy się cieplutkim powietrzem Edytowane 21 Października 2010 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinez Zgłoś #23 Napisano 21 Października 2010 Dzięki. Jeszcze jedno pytanie: czy postępowanie jest podobne, w przypadku gdy w samochodzie jest klima? Gdybym musiał wymienić nagrzewnicę, klima coś komplikuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #24 Napisano 21 Października 2010 Dzięki. Jeszcze jedno pytanie: czy postępowanie jest podobne, w przypadku gdy w samochodzie jest klima? Gdybym musiał wymienić nagrzewnicę, klima coś komplikuje? Niewiem czy komplikuje sprawę ale napewno będzie wyglądać to innaczej bo jest to całkiem inna konstrukcja (np wentylator nie jest wkładany od dołu tylko przykręcony z boku). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #25 Napisano 21 Października 2010 Dzięki. Jeszcze jedno pytanie: czy postępowanie jest podobne, w przypadku gdy w samochodzie jest klima? Gdybym musiał wymienić nagrzewnicę, klima coś komplikuje? a i owszem bo trzeba spuscic gaz z ukladu zeby wyjac ten tunel tak jak to zrobil Krzysiek ponadto nie wyciagniesz nagrzewnicy przez schowek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinez Zgłoś #26 Napisano 23 Października 2010 To niestety qpa. W każdym przypadku trzeba rozbebeszać samochód Gąbka leci z kratek nawiewu i myślałem, że jednak ominie mnie rozbiórka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek199 Zgłoś #27 Napisano 4 Grudnia 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=39336&highlight=s%B3abo+grzejehttp://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=41976&highlight=s%B3abo+grzeje http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5026&highlight=s%B3abo+grzeje Jak widzisz, jest już kilka tematów do poczytania. W skrócie: - sprawdź, czy dobrze odpowietrzony jest układ, czy obydwa węże od nagrzewnicy są tak samo gorące, - sprawdź, czy nie urwały się cięgna od regulacji - pękają zapinki trzymające pancerz linki, sprawdzenie jak się poruszają klapy, - ściągnięcie deski ..... tu opis: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38825&highlight=s%B3abo+grzeje PS. czy jest duża różnica w sile nawiewu zimno/ciepło? Jak tak, to wskazuje to na uszkodzone sterowanie klapami. Witam. Mam pytanie odnośnie tej różnicy w sile nawiewu zimno/ciepło. Na zimnym wieje jak tornado, a na ciepłym bardzo słabo. W czym tkwi problem tych klap? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin92passat Zgłoś #28 Napisano 4 Grudnia 2010 nagrzewnica... Przerabiałem to w golfie III, założyłem z ojcem nową, i się zepsuła, potem drugi raz mechanik i znowu padła. Wniosek był taki, że najlepiej nie robić ogrzewania na 0 ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek199 Zgłoś #29 Napisano 4 Grudnia 2010 dzieki za odpowiedź, nie bardzo rozumiem co masz na myśli pisząc 'nie robić ogrzewania na 0';p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #30 Napisano 5 Grudnia 2010 Pozostałych jego postów także nikt nie rozumie, ot przyszedł i klepie bez sensu... Co do klap-zobacz czy sterowanie pokręteł się nie wyczepiło a jak nie to czeka Ciebie ściąganie deski i uzupełnianie gąbki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach