Skocz do zawartości
Marek

ZIMA - TRUDNOŚCI Z ODPALENIEM SAMOCHODU

Rekomendowane odpowiedzi

Ja miałem podobna sytuacje co kolega Isice tylko ze w golfie 3 (97r) i vag rozwiązał sytuacje :) zakodowałem jeszcze raz immo i wszystko działa :)

Edytowane przez maikpl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie objawy - samochod zawsze pali dobrze,zimny i cieply.Kontrolka swiec zarowych gasnie po 1 sek, ale rano silnik zanim zapali to kreci ze 3 sekundy (kontrolka swiec takze dluzej sie pali - ok 2-3 sek) i kreci wolniej niz normalnie. Obstawiac aku czy swiece i jak sprawdzic co mam do wymiany? Filtry olej swiece rozrzad itd akurat po serwisie,takze nie w tym przyczyna. Poza tym silnik chodzi idealnie, tylko rano (parkowany pod chmurka) kreci dluzej niz normalnie. Wystarczy jednak ze go odpale na chwile,zgasze i potem caly dzien odpala bez problemu, rano znowu problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, znajomy też ma problem z odpaleniem silnika (AFN) po dłuższym postoju.Problem polega na tym,że jak auto stoi nachylone do przodu to pali startuje normalnie,przy podniesionym przodzie(stoi pod górkę) nie odpala,z rury wali czarny dym przy próbie rozruchu,nie zaskoczy.Na Vagu nie pokazuje błędów,uruchomiony silnik pracuje normalnie,wszystkie parametry w normie.Proszę o wszelkie informacje,sugestie mogące pomóc w rozwiązaniu takiego problemu.Z góry dziękuję.Pozdrawiam.

Ps.Napisałem to w wątku "zima",ale dzieje się tak i w dodatnich temperaturach.

Edytowane przez Andrzej70GK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafałł

Od jakiegoś czasu mam problemy z odpalaniem auta.

Po przekręceniu kluczyka świecą się kontolki ABS i Konntroli Trakcji i nie można uruchomić auta. Rozrusznik kręci i nic.Po kilkukrotnych próbach udaje się zapalić i po chwili gaśnie i znów problem z odpaleniem.Czasami jak dłużej pochodzi to już odpala.

i co z tym robić byłem w warsztacie podłączony był pod komputer i nie wykazuje błędów

???????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość janek2244

witam wszystkich .

od bardzo niedawna jestem posiadaczem passata b5 1.9 tdi 90km (ahu) 97r. popełniłem błąd przy kupnie (kupiłem go). poprostu zabił mi ćwieka , bo rano gdy było jeszcze około 15 stopni ciepła wsiadłem do niego i kręce i kręce i po ok. 10-ciu sekundach odpalił (se myśle ale sie wkopałem .) ale nic jade na kompa a tam zero błędów . rozgrzany pali od strzała , ale jak postoi okoł 4 godziny to znowu kręcenie . dziś rano było ok. 3 stopnie celcjusza izapalił prawie odrazu ale zakulał . lecz po pracy znowu to samo (temp ok. 12 C ) byłem już u wielu mechaników i zaden nie trafił w przyczyne .

błagam pomóżcie mi bo mu siekiere w maske wbije .:debil

---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:28 ----------

 

 

---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:33 ----------

 

Rafałł

chyba kluczyk ci sie rozkodował i musisz jechać na kompa żeby ci go ponownie zakodowali , a jak sie nieda to można wyłączyć immo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam wszystkich .

od bardzo niedawna jestem posiadaczem passata b5 1.9 tdi 90km (ahu) 97r. popełniłem błąd przy kupnie (kupiłem go). poprostu zabił mi ćwieka , bo rano gdy było jeszcze około 15 stopni ciepła wsiadłem do niego i kręce i kręce i po ok. 10-ciu sekundach odpalił (se myśle ale sie wkopałem .) ale nic jade na kompa a tam zero błędów . rozgrzany pali od strzała , ale jak postoi okoł 4 godziny to znowu kręcenie . dziś rano było ok. 3 stopnie celcjusza izapalił prawie odrazu ale zakulał . lecz po pracy znowu to samo (temp ok. 12 C ) byłem już u wielu mechaników i zaden nie trafił w przyczyne .

błagam pomóżcie mi bo mu siekiere w maske wbije .

 

---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was

a pompa paliwa jest ta sama od nowosci?

mogła byc wymieniona , da sie ustawic zeby palil z dotyku,ale wtedy bedzie telepalo na wolnych obrotach,zeby to ustawic trzeba wiecej kasy wyłożyc,wiec nikt tego nie ustawia ,a wiec dłuzej kreci ,wyzsza szkola jazdy, tez tak zostawione mam bo mi 350zl szkoda bylo wydac.

mam kogos co to ustawi, ale czekam na mrozy, jak bedzie problem to zapłace.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przewody paliwowe i opaski przy filtrze i na powrotach. U mnie to samo było - postał 4 -6 h i kręcił z 20 sekund - okazało się że wężyk na powrocie miał delikatną dziurkę i łapał powietrze w układ.

Teraz na cyknięcie pali :) Ale dobry m-c się wkurzałem ostro co jest grane ( nie wspomnę o kilku litrach ropy na asfalcie i potopionych przez ropę węży chłodnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z odpaleniem samochodu. Passat b5 1998 r. benzyna+gaz, Od jakiegoś czasu, rano wolno kręcił ale po chwili zapalał ale bywało też tak że kręcił kręcił i nic, dopiero za 2 czy 3 razy zapalił ale jak do dałem gazu. Samochód jest garażowany, wczoraj normalnie zapalał ale dziś nie chcę wogóle. noc była zimna bo był mróz ale przecież to nie wielkie mrozy zimowe, ciągle kręci, lampy świecą normalnie, radio także normalnie gra a nie chce zapalić. proszę o pomoc !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Standardowo sprawdzasz świece, czy jest iskra, Mówisz że słabo kręci może coś ci zjadać akumulator naładuj i na noc odepnij go a rano spróbuj go uruchomić. Może to wina słabego aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc,mam problem z odpalaniem auta- wymieniłem 4 swiece,nowy akumulator do diesla centra futura,do tego filtr paliwa oraz zregenerowalem rozrusznik i mimo to ciężko odpala,nie tak jak powinien ! Co może byc przyczyną takiego stanu ? Pozdrawiam i z góry dzieki za odpowiedz.

 

Mam diesla 1.9 115 KM

Kompletnie juz nie wiem co może być przyczyną a nie mam zamiaru na chybił trafił wymieniac jeszcze czegoś,może ktos poradzi mi gdzie naprawde szukac przyczyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz szczelnosc przewodow paliwowych czy gdzies sie nie poci...moze byc gdzies mala nieszczelnosc i bedzie Ci zasysal lewe powietrze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Jestem nowy wiec szukam pomocy tutaj. Posiadam passata b5fl 1.9tdi 130km i mam problem z odpalaniem auta. Musze go łechteć z 2lub 3 razy dopiero odpala. Zaraz po odpaleniu go gasze i pale na nowo i odpala od ręki. zaś jak postoi całą noc (niekoniecznie w mrozie, nawet prz 10stopniach) to nie odpala za 1 razem. Co moze być przyczyną takiego zachowania auta? Dodam ze już wymienilłem filtr paliwa i świece.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Jestem nowy wiec szukam pomocy tutaj. Posiadam passata b5fl 1.9tdi 130km i mam problem z odpalaniem auta. Musze go łechteć z 2lub 3 razy dopiero odpala. Zaraz po odpaleniu go gasze i pale na nowo i odpala od ręki. zaś jak postoi całą noc (niekoniecznie w mrozie, nawet prz 10stopniach) to nie odpala za 1 razem. Co moze być przyczyną takiego zachowania auta? Dodam ze już wymienilłem filtr paliwa i świece.
cofające się paliwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Jestem nowy wiec szukam pomocy tutaj. Posiadam passata b5fl 1.9tdi 130km i mam problem z odpalaniem auta. Musze go łechteć z 2lub 3 razy dopiero odpala. Zaraz po odpaleniu go gasze i pale na nowo i odpala od ręki. zaś jak postoi całą noc (niekoniecznie w mrozie, nawet prz 10stopniach) to nie odpala za 1 razem. Co moze być przyczyną takiego zachowania auta? Dodam ze już wymienilłem filtr paliwa i świece.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czesc,mam problem z odpalaniem auta- wymieniłem 4 swiece,nowy akumulator do diesla centra futura,do tego filtr paliwa oraz zregenerowalem rozrusznik i mimo to ciężko odpala,nie tak jak powinien ! Co może byc przyczyną takiego stanu ? Pozdrawiam i z góry dzieki za odpowiedz.

 

Mam diesla 1.9 115 KM

Kompletnie juz nie wiem co może być przyczyną a nie mam zamiaru na chybił trafił wymieniac jeszcze czegoś,może ktos poradzi mi gdzie naprawde szukac przyczyny.

 

 

Witam! Ja miałam taki sam problem. Samochód ciężko palił na zimnym silniku ,przy minusowych temp. Vag nic nie pokazał, po wymianie podstawowych podzespołów żadnej poprawy. Okazało się się że winowajcą jest pompa mechaniczna (wstępna ), znajduje się ona przy głowicy. Po wymianie na używaną autko pali od tyka. Koszt pompy używanej ok 250zł, nowa w serwisie ok 1400zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

#kidrowiec

 

miałem identyczne objawy co Ty , musiałem kilka razy zakręcić zeby odpalił , przy -15 był problem i dopalał dopiero za 5 razem . Okazało się że wszystkie świece były padnięte , jestem w szoku ze przy -15 jednak odpalił . Wymieniłem i pali na cyknięcie :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość waliz

Witam Jestem nowy wiec szukam pomocy tutaj. Posiadam passata b5fl 1.9tdi 130km i mam problem z odpalaniem auta. Dzieje sie to juz od jakiegoś czasu. Byl juz kilku krotnie u mechanika :( ( wymiana czujnika polozenia walu, wymian pomp, tej w zbiorniku i tej przed silnikiem, nowy filtr paliwa) i dalej to samo.

 

Wczoraj wrócił od mechanika polatałem nim troche i bylo oki...odstawilem do garażu i znowu lipa postał przez noc i juz nie pali. Paliwo sie cofa czy jak???

Jestem zalamany mam auto od roku:dolamam:dolamam

 

Prosze o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pelson_hk

Witam!

 

Mam problem z paskiem 2.5 TDI 99 rok, z rana nie chce odpalić, kręce go po 6 albo 10 razy dopiero odpala, jak trochę pojeżdzę to odpala za 2 lub 3 razem. Na kompie nie pokazało żadnych błędów i mechanik powiedział że to coś z elektryka, dziś byłem u elektryka i powiedział mi że na 99% to pompa jest do wymiany bo daje za małe ciśnienie żeby go odpalić. Podpowie ktoś coś bo już zgłupiałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z Passatem CC 2.0 tsi. Zawsze odpala dosyć długo, w ASO powiedzieli, że takie odpalanie może uszkodzić głowicę i należało by to zrobić, po wymianie części za 1700 zł w tym sterownika samochód dalej odpala długo. Niby mają to rozwiązać ale wydaje mi się, że wymieniają części aż im się uda. Ktoś miał taki przypadek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam podobny problem jak w opisanym wątku.

Jestem posiadaczem B5 3BG 2004 1,9 131KM AVF.

Do tej pory autko spisywało się bez zarzutu paliło na tzw. "dotyk"ale....

Od kilku dni spadła temp poniżej -10*C i zauważyłem następujące niepokojące mnie objawy:

-kontrolka świec żarowych świeci się dłużej ok 4-5sec (wcześniej było to ok 2 sec)

-rozrusznik misi wykonać około 4-5 obrotów zanim silnik "załapie" i rozpocznie pracę (wcześniej to były maksymalnie dwa obroty)

-silnik przez około 30 sec po rozruchu pracuje nie równo

 

Nadmienię, iż rozrusznik kręci dość poprawnie "żwawo", paliwo tankuje tylko na Orlenie.

Coś chyba zaczyna się dziać - może jakieś podpowiedzi z Waszej strony??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności