cysiokysio Zgłoś #81 Napisano 14 Lutego 2017 cofające się paliwo, padniete świece lub żle ustawiony kąt wtrysku na pompie. ad1. cofające się paliwo - niech ktoś ci odpala samochód a ty obserwój przezroczyste przewody czy aby nie widać w nich pęcherzy powietrza/piany ad2. mulimetrem sprawdź rezystancje na świecach (lub żaróweczką 12V) oraz czy napięcie dochodzi do świec ad3. Podłącz komputer i sprawdż kąt wtrysku na zimnym i rozgrzanym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caparzo Zgłoś #82 Napisano 14 Lutego 2017 (edytowane) Nie mam przezroczystych przewodów,masz na myśli te przy filtrze? Świece wymienione pali lepiej ale nadal jak dłużej stoi to chwile trzymam kluczyk zanim odpali. Jak kompem sprawdzić kąt wtrysku? Mam VAS 5054a oraz VCDS.Możliwe,że sam się przestawił?Wcześniej dobrze odpalał. Edytowane 14 Lutego 2017 przez caparzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #83 Napisano 14 Lutego 2017 (edytowane) Nie mam przezroczystych przewodów,masz na myśli te przy filtrze?Świece wymienione pali lepiej ale nadal jak dłużej stoi to chwile trzymam kluczyk zanim odpali. Jak kompem sprawdzić kąt wtrysku? Mam VAS 5054a oraz VCDS.Możliwe,że sam się przestawił?Wcześniej dobrze odpalał. VCDSem sprawdzisz ale musisz miec full wersje poszukaj na google lub tutaj na forum jak to sie sprawdza kat (i ewentualnie nastawia jak jest zly) bo jest dokladnie opisane wiec nie bede opisywal generalnie zawsze po wymianie/zdejmowaniu paska rozrzadu trzeba sprawdzic kat zaplonu Edytowane 14 Lutego 2017 przez kajos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caparzo Zgłoś #84 Napisano 14 Lutego 2017 (edytowane) Mam full wersję VCDS tylko mało używam jedynie do błędów.Mam też Vas5054 oto co pokazał.Oczywiście błędy czujnika temp i pływaka są pod odpięciu czujnika i czyszczeniu pływaka. Edytowane 14 Lutego 2017 przez caparzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #85 Napisano 15 Lutego 2017 Nie mam przezroczystych przewodów,masz na myśli te przy filtrze?Świece wymienione pali lepiej ale nadal jak dłużej stoi to chwile trzymam kluczyk zanim odpali. Jak kompem sprawdzić kąt wtrysku? Mam VAS 5054a oraz VCDS.Możliwe,że sam się przestawił?Wcześniej dobrze odpalał. mam na myśli przewody miedzy pompą a filtrem (zasilanie i powrót) u mnie orginalnie są takie że do połowy od strony filtra są czarne a póżniej przechodzą w przeźroczyste i łatwo można zweryfikować czy ciągnie powiertze. Ja do diagnostyki używam Vag-com'a niestety przy twoich programach ci nie pomogę. Kąt wtrysku napewno trzeba sprawdzić/korygować przy wymianie rozrządu ( część mechaników wymienia rorzrząd robiąc sobie znaki markerem i uważa że jak że jak założą tak samo to wszytko będzie ok co niestety nie jest prawdą, czasem się uda ale czasem nie) problem ukazuje sie dopiero przy niższych temperaturach. A propo samoistnego przestawienia się kąta wtrysku w moim B3 1.9 (podobna konstrukcja) zaczeło ścinać mi klin na wale i właśnie pierwszym obiawem było gorsze odpalanie (zmieniał się kąt wtrysku) także wszystko jest możliwe aczkolwiek dużo mniej prawdopodobne niż powietrze w przewodach paliwowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caparzo Zgłoś #86 Napisano 15 Lutego 2017 Przecież vag-com to teraz jest vcds Naprawdę nawet po błędach nikt nie może więcej podpowiedzieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrabia Zgłoś #87 Napisano 15 Lutego 2017 Witam! Z kodów wynika jakby "rozjechała sie synchronizacja pomiedzy pompa wtryskowa a czujnikiem we wtyrskiwaczu! Od tego bym zaczął. Podjedz do jakiegoś speca od pomp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caparzo Zgłoś #88 Napisano 15 Lutego 2017 W tym zaworze n108 jest podobno jakies sitko i sie zapycha moze w tym problem?Dostep do tego jest ograniczony i chyba trzeba pompe wyjac aby ten czujnik wyciagniac. Dziwia mnie te dwa bledy zaworu 108 i jedoczesnie czujnika na trzecim wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bardi86 Zgłoś #89 Napisano 15 Lutego 2017 Kolego sprawdź jeszcze czujnik temp. G68 U mnie jak postał dłużej na mrozie to ciężko odpalał. Wyczytałem na forum że to może być wina właśnie tego czujnika i po wymianie jest wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caparzo Zgłoś #90 Napisano 16 Lutego 2017 Sprawdziłem opór dwóch elementów,które na kompie wyskoczyły.Czujnik wtrysku prowadzącego ma 87ohm gdzie zakres jest 80-120.Zawór nastawnika N108 ma 14,7 gdzie zakres 12-20 ohm.Pytanie czy czasami czujnik iglicy nie jest padnięty bo chyba N108 jest ok skoro ma takie opory w normie? Pisali,że ten N108 ma duże znaczenie na odpalanie zimnego auta ale też w pompie siada tłoczek,który sąsiaduje z N108 i wtedy właśnie słabo pali silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #91 Napisano 16 Lutego 2017 najpierw tak jak pisalem na VCDSie sprawdz kat wtrysku i dawke mogl tez pasc wtrysk sterujacy- na pocztaek sprawdz dokladnie przewody (czy sie nie ulamal,wtyczke ) moj AHU bez problemu odpala nawet ponizej -20 stopni ale u mnie nie ma zadnego bledu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caparzo Zgłoś #92 Napisano 17 Lutego 2017 No to się narobiło..Chłopaki pomocy,regulowałem kąt wtrysku i przy dokręcaniu śruby pod kołem została nasadka i nie zauważyłem tego potem przekreciłem i usłyszałem dzwięk metalu i zaraz odpuścilem.Wyjąłem końcówke,która lekko skaleczyła oczko w kole.Ponownie przekręciłem kluczykiem i znowu ten dzwięk więc tak to zostawiłem.Chyba coś się przestawiło.Co zrobić i czy nie uszkodziłem czegoś w silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #93 Napisano 19 Lutego 2017 to na poczatek blokady i sprawdzic ustawienie rozrzadu a ten dzwiek etalu oze byc od sruby ktora mocuje oslone rozrzadu dokladnie to obejrzy czy gdzies plastikowej oslony nie wyrwalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach