ojciec81 Zgłoś #1 Napisano 17 Października 2010 Witam Czy da się za pomocą VAG sprawdzić czy przekaźnik od świec żarowych się załącza. Pytam dla tego że odpalając rano samochód Passat B5 AVB w obniżonej temp słychać włączający się przekaźnik (cykanie) - ustępuje to dopiero po przejechaniu paru kilometrów jak się silnik trochę nagrzeje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepsiko Zgłoś #2 Napisano 18 Października 2010 Czy da się za pomocą VAG sprawdzić czy przekaźnik od świec żarowych się załącza Da się ,wchodzisz w Engine-potem 03 test elementów wykonawczych tam klikasz po kolei aż dojdziesz do Glow Plug Relay (J52). Jeżeli coś nie tak napisałem to niech ktoś mnie poprawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ojciec81 Zgłoś #3 Napisano 26 Października 2010 Chodziło mi o sprawdzenie czy się załączają ale podczas jazdy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #4 Napisano 26 Października 2010 Chodziło mi o sprawdzenie czy się załączają ale podczas jazdy? Świece żarowe załączające się podczas jazdy? Ciekawe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ojciec81 Zgłoś #5 Napisano 28 Października 2010 O to chodzi że próbuję ustalić które przekaźniki się załączają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #6 Napisano 31 Października 2010 w czasie jazdy to mogą się włączyć świece od podgrzania płynu chłodzącego, ale tylko w przypadku gdy włączysz ogrzewanie a zauważysz to po chwilowym spalaniu na postoju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #7 Napisano 1 Listopada 2010 a PD-ki miały świece żarowe w układzie chłodzenia? bo to że mój AFN tak ma, to wiem, ale myślałem że 'poliftowe' paski miały już jakiś układ powiązany z EGR-em do podgrzewania chłodziwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepsiko Zgłoś #8 Napisano 1 Listopada 2010 a PD-ki miały świece żarowe w układzie chłodzenia? No mój posiada, i dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzegus Zgłoś #9 Napisano 1 Listopada 2010 a czy da radę sprawdzić świece wagiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 2 Listopada 2010 W grupie 12 można podejrzeć jak grzeją świece poz. 1: 11111111 Glowing off 00010000 Pre-glow 01110000 Start of glow 11110000 Interim glow 10110000 Post-glow 00110000 Readiness glowing 2: czas grzania wstęnego 3: napięcie 4: temperatura wody a wymusić włączenie świec/podgrzewacza można zrobić w output tests (zapłon=ON silnik=OFF) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ojciec81 Zgłoś #11 Napisano 7 Listopada 2010 Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinez98 Zgłoś #12 Napisano 8 Lutego 2011 Temat moze nie za nowy, ale ostatnio trafilem na jakas dokumentacje, gdzie bylo, ze w PDkach swiece na zimnym grzeja okolo 4 minuty lub do momentu przekroczenia 2500tys obrotow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #13 Napisano 8 Lutego 2011 Po co świeczki mają grzać, skoro auto jest już odpalone? Niezależnie czy to PD czy to VP, świeczki przestają grzać po kilku sekundach od włączenia zapłonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waza1978 Zgłoś #14 Napisano 8 Lutego 2011 Dla pewności zapytam czy wszystkie PD po lifcie miały swiece do podgrzewania płynu chłodzącego? Jeśli tak to może orientujecie się jaka jest tmp. graniczna płynu przy której przestają grzać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #15 Napisano 9 Lutego 2011 Po co świeczki mają grzać, skoro auto jest już odpalone?Niezależnie czy to PD czy to VP, świeczki przestają grzać po kilku sekundach od włączenia zapłonu. Grzeją grzeją, redukcja jakiś tam tlenków (ekologia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #16 Napisano 10 Lutego 2011 Dla pewności zapytam czy wszystkie PD po lifcie miały swiece do podgrzewania płynu chłodzącego? Jeśli tak to może orientujecie się jaka jest tmp. graniczna płynu przy której przestają grzać? jest odpowiedni temat na forum dot. podgrzewacza, a graniczna temp. to 70 st.C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #17 Napisano 22 Lutego 2011 a czy da radę sprawdzić świece wagiem ? Z tego co sie orientuje to nie. Ale wystarczy, ze sciagniesz fajke ze swiec (pisze na przykladzie AFN-a swojego) i bierzesz kabelek. Łaczysz plus z aku do świec i tyle. Jak bedzie iskrzyc to ekstra a jak nie to masz problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #18 Napisano 24 Lutego 2011 koledzy świece żarowe grzeją po odpaleniu autka i robia to do momentu złapania przez silnik odpowiedniej temperatury lub przekroczeniu pewnych obrotów silnika, łatwo to sprawdzić uruchom na zimnym silnik niech troche pochodzi i powoli zwiększaj prędkość obrotową aż do momętu kiedy usłyszysz przekaźnik następnie puść pedał gazu i usłyszysz ponowne załączenie się przekaźnika świeć żarowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyna Zgłoś #19 Napisano 15 Maja 2013 Trochę odgrzeję. Mam tak: 2 Faults Found: 01266 - Glow Plug Relay (J52) 31-00 - Open or Short to Ground 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29) 31-00 - Open or Short to Ground Kontrolka działa, napięcie na świece dochodzi. Test przekaźnika robi ok, załączając go. Wymuszenie grzania przez ściągnięcie wtyczki czujnika temperatury też działa. Problem jest w tym, że nie można usunąć błędu. Silnik 1.9 AFN. Spotkał się ktoś z tym?. Raczej mega wyzwanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach