KaVo Zgłoś #1 Napisano 12 Października 2010 (edytowane) witam was, mam takie pytanie przy mocniejszym skrecie w prawo cos mi strzela z przodu , bylem na przeglądzie i nic nie wyszło ale mnie to denerwuje . dodam ze niedawno wymianiałem koncówki drazków, przekładnie kierownicza, pompe wspomagania. Ale to strzelanie mnie denerwuje i moze macie jakies pomysły? Edytowane 13 Października 2017 przez radekrp90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert270111 Zgłoś #2 Napisano 12 Października 2010 Przegub i najprawdopodobniej lewy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaVo Zgłoś #3 Napisano 12 Października 2010 ale czy napewno ?? tez obstawialem przegub lecz mialem takie opinie jak drazek reakcyjny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert270111 Zgłoś #4 Napisano 12 Października 2010 (edytowane) Jeżeli skręcasz w prawo i strzela, dodasz gazu i strzelanie sie nasila to przegub. Wejdź pod auto i sprawdź czy masz całe osłony przegubu. Edytowane 12 Października 2010 przez robert270111 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaVo Zgłoś #5 Napisano 12 Października 2010 bo nie słychac podczas jazdy przy skrecie tylko przy wolnej jezdzie jak ostrzej sie skreci to strzeli raz jak by sie cos przełamalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rozavw Zgłoś #6 Napisano 12 Października 2010 Możliwe że łożysko Mcpersona jest walnięte i strzela bo obudowa kulek jest połamana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #7 Napisano 12 Października 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2418 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert270111 Zgłoś #8 Napisano 12 Października 2010 Przyczyn może być wiele. Ja bym sprawdził najpierw osłony przegubu, jeżeli guma ci walneła dostała się tam woda i wypłukała smar i strzela. A z której strony ten odgłos strzelania jest?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaVo Zgłoś #9 Napisano 12 Października 2010 raczej z lewej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #10 Napisano 12 Października 2010 Powodów tego może być kilka, ja bym radził przyjrzeć się jak wygląda sprężyna (i ogólnie cala góra Mcpersona, włączając w to łożysko, to o którym wspomina kolega rozavw). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #11 Napisano 13 Października 2010 tez obstawialem przegub lecz mialem takie opinie jak drazek reakcyjny W żadnym z passatów od B1 do B6 nie ma drążka reakcyjnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jumbol69 Zgłoś #12 Napisano 13 Października 2010 Ja też obstawiam za łożyskiem lub sprężyną - w moim przypadku było to łożysko w poprzednim furaku (B3). pozdrawiam !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcian Zgłoś #13 Napisano 13 Października 2010 U mnie na postoju, lub na skręcie przy wolnej jeździe tez strzelało - wymieniłem górne łożyska amorków i problem zniknął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #14 Napisano 13 Października 2010 A moim zdaniem strzela talerzyk, po którym ślizga się sprężyna na amorku. Przynajmniej u mnie tak było. Głównym powodem była rdza, która zaczęła jeść już owy talerzyk. Strzał taki jakby ktoś naciągał sprężynę. Sprawdź to. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #15 Napisano 14 Października 2010 A moim zdaniem strzela talerzyk, po którym ślizga się sprężyna na amorku. Przynajmniej u mnie tak było. Że jak? Sprężyna jest oparta o "talerzyk" i obracają się razem, a talerzyk jest oddzielony od budy za pośrednictwem łożyska. KaVo - niech ktoś kręci na postoju kierownicą od końca do końca prawo-lewo, a ty obserwuj sprężyny. Przy uwalonym łożysku będziesz widział jak sprężyna skręca się i przeskakuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #16 Napisano 16 Października 2010 (edytowane) Że jak? Sprężyna jest oparta o "talerzyk" i obracają się razem, a talerzyk jest oddzielony od budy za pośrednictwem łożyska.KaVo - niech ktoś kręci na postoju kierownicą od końca do końca prawo-lewo, a ty obserwuj sprężyny. Przy uwalonym łożysku będziesz widział jak sprężyna skręca się i przeskakuje No dobra, źle napisałem, ale sens pozostaje:) U mnie właśnie te talerzyki były zgnite jak szlag... Pozdrawiam. Edytowane 16 Października 2010 przez wroobelek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość smykus1991 Zgłoś #17 Napisano 16 Października 2010 najlepiej to sprawdzić wszystkie podane propozycje - jedna na pewno się sprawdzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #18 Napisano 16 Października 2010 Że jak? Sprężyna jest oparta o "talerzyk" i obracają się razem, a talerzyk jest oddzielony od budy za pośrednictwem łożyska. Tak, tylko ze jak talerzyk zgnije to wtedy sprężyna dociska go do kielicha i też będzie przeskakiwać przy skręcaniu. Wiec kolega dobrze myślał tylko troszkę źle napisał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil91 Zgłoś #19 Napisano 1 Sierpnia 2011 Cześć :fajny Mam problem jak kolega ... coś mi strzela... Tylko że już zrobiłem całe zawieszenie wymieniłem wachacze , różne gumy i dalej to samo... i coraz bardziej strzela .... czy skręcam w prawo czy w lewo lecz tylko przy ruszaniu... pisaliście że może sprężyna czy amory... ale byłem na diagnostyce i niby dobre... Mam nadzieje że ktoś z was bd miał jakiś pomysł co to może być. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #20 Napisano 1 Sierpnia 2011 wymieniłem wachacze , różne gumy no gumy pasuje wymieniać.. a żeby nie było monotonii to na różne... Mam nadzieje że ktoś z was bd miał jakiś pomysł co to może być. http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach