Skocz do zawartości
KaVo

Strzelanie przy skręcaniu.

Rekomendowane odpowiedzi

witam was, mam takie pytanie przy mocniejszym skrecie w prawo cos mi strzela z przodu , bylem na przeglądzie i nic nie wyszło ale mnie to denerwuje . dodam ze niedawno wymianiałem koncówki drazków, przekładnie kierownicza, pompe wspomagania. Ale to strzelanie mnie denerwuje i moze macie jakies pomysły?

Edytowane przez radekrp90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale czy napewno ?? tez obstawialem przegub lecz mialem takie opinie jak drazek reakcyjny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli skręcasz w prawo i strzela, dodasz gazu i strzelanie sie nasila to przegub.

Wejdź pod auto i sprawdź czy masz całe osłony przegubu.

Edytowane przez robert270111

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo nie słychac podczas jazdy przy skrecie tylko przy wolnej jezdzie jak ostrzej sie skreci to strzeli raz jak by sie cos przełamalo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że łożysko Mcpersona jest walnięte i strzela bo obudowa kulek jest połamana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być wiele. Ja bym sprawdził najpierw osłony przegubu, jeżeli guma ci walneła dostała się tam woda i wypłukała smar i strzela. A z której strony ten odgłos strzelania jest??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej z lewej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powodów tego może być kilka, ja bym radził przyjrzeć się jak wygląda sprężyna (i ogólnie cala góra Mcpersona, włączając w to łożysko, to o którym wspomina kolega rozavw).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tez obstawialem przegub lecz mialem takie opinie jak drazek reakcyjny

W żadnym z passatów od B1 do B6 nie ma drążka reakcyjnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też obstawiam za łożyskiem lub sprężyną - w moim przypadku było to łożysko w poprzednim furaku (B3).

 

pozdrawiam !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na postoju, lub na skręcie przy wolnej jeździe tez strzelało - wymieniłem górne łożyska amorków i problem zniknął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem strzela talerzyk, po którym ślizga się sprężyna na amorku. Przynajmniej u mnie tak było. Głównym powodem była rdza, która zaczęła jeść już owy talerzyk. Strzał taki jakby ktoś naciągał sprężynę.

Sprawdź to.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A moim zdaniem strzela talerzyk, po którym ślizga się sprężyna na amorku. Przynajmniej u mnie tak było.

 

Że jak? Sprężyna jest oparta o "talerzyk" i obracają się razem, a talerzyk jest oddzielony od budy za pośrednictwem łożyska.

KaVo - niech ktoś kręci na postoju kierownicą od końca do końca prawo-lewo, a ty obserwuj sprężyny. Przy uwalonym łożysku będziesz widział jak sprężyna skręca się i przeskakuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Że jak? Sprężyna jest oparta o "talerzyk" i obracają się razem, a talerzyk jest oddzielony od budy za pośrednictwem łożyska.

KaVo - niech ktoś kręci na postoju kierownicą od końca do końca prawo-lewo, a ty obserwuj sprężyny. Przy uwalonym łożysku będziesz widział jak sprężyna skręca się i przeskakuje

 

No dobra, źle napisałem, ale sens pozostaje:)

U mnie właśnie te talerzyki były zgnite jak szlag...

Pozdrawiam.

Edytowane przez wroobelek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość smykus1991

najlepiej to sprawdzić wszystkie podane propozycje - jedna na pewno się sprawdzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Że jak? Sprężyna jest oparta o "talerzyk" i obracają się razem, a talerzyk jest oddzielony od budy za pośrednictwem łożyska.

Tak, tylko ze jak talerzyk zgnije to wtedy sprężyna dociska go do kielicha i też będzie przeskakiwać przy skręcaniu.

Wiec kolega dobrze myślał tylko troszkę źle napisał. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć :fajny

Mam problem jak kolega ... coś mi strzela...

Tylko że już zrobiłem całe zawieszenie wymieniłem wachacze , różne gumy i dalej to samo...:/ i coraz bardziej strzela .... czy skręcam w prawo czy w lewo lecz tylko przy ruszaniu... pisaliście że może sprężyna czy amory... ale byłem na diagnostyce i niby dobre...

Mam nadzieje że ktoś z was bd miał jakiś pomysł co to może być.

Pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymieniłem wachacze , różne gumy

no gumy pasuje wymieniać.. a żeby nie było monotonii to na różne... :P

Mam nadzieje że ktoś z was bd miał jakiś pomysł co to może być.
http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności