lafa0 Zgłoś #1 Napisano 12 Października 2010 Witam na poczatek dodam że nie jest to standardowy problem. Auto ma 330tys przelotu ,swiece sprawdzone grzeją nie ma roznicy czy grzeje sie je raz czy dziesięć razy,pompa byla uszczelniona rok temu,wymieniony zawor zwrotny na powrocie (bez efektu) wstawiony przezroczysty wąż na powrocie nie ma bąbli(jesli byłoby powietrze po stronie wlotu do pompy pokazaloby sie na wylocie) kąt wtrysku w BS 21/28 zmiana na 51 i wyzej nic nie daje.Objawy są takie ze w poprzednia zime palil nawet przy -25 z pół obrotu a teraz kreci kreci z dobre 2sekundy i dopiero zaskakuje,dodam ze jesli juz zapali moge go zgasic doslownie sekunde po odpaleniu i pali z półobrotu.Na cieplym tez szału nie ma.Korekcje wtryskow w normie sie mieszczą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #2 Napisano 13 Października 2010 up ^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #3 Napisano 13 Października 2010 Sprawdż kompresję na cylindrach. Może pierścienie dogorywają. I nie strasz mnie kolego. Bo ja też mam właśnie 310 tysiączków ale na razie pali jak dziki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #4 Napisano 13 Października 2010 Podłączyć Vaga z czytać temp. płynu na zimnym i na ciepłym silniku. Może być wina walniętego czujnika podającego wyższą temp niż jest, co za tym idzie nie grzeją świece żarowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boo22666222 Zgłoś #5 Napisano 13 Października 2010 Tak jak pisze kolega J@ceq też mam to samo w AFN. U mnie walnięty czujnik temp. cieczy chłodzącej (G62). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #6 Napisano 13 Października 2010 (edytowane) swiece grzeją sprawdzałem dzis wykręciłem okazalo sie zeby zrobiły sie czerwone muszą grzac długo i grzeja nierowno dwie z czterech lekko blade ,wymienilem na nowe beru 144zl jaki efekt dam znac a co do kompresji nie mierzyłeem bo nigdy nie bylo takiej potrzeby ,auto lata nadal na syntetyku i oleju nie bierze (ale moze puszczac przez zawory) Edytowane 13 Października 2010 przez lafa0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skrzynek Zgłoś #7 Napisano 13 Października 2010 (edytowane) Mój to AVB z 2001, ale może też masz pompowtryski. U mnie na wiosnę miałem problem do Twojego, przez zimę palił, potem coś mu odbiło i trzeba było dłużej kręcić aby zaskoczył. Jak już zaskoczył to potem nie było problemu, aż znowu sobie postał. W ostatnim okresie wystarczyła 1 doba, aby sytuacja się powtórzyła. U mnie okazało się, że nieszczelne były uszczelniacze pod pompowtryskami. Przy rozruchu jak już zassał paliwo, a po rozgrzaniu uszczelnił się było GIT. Nie mieszaj moim zdaniem ze świecami, bo bez świec gdzieś do -10 'C powinien zapalać. Jeżeli okazalo by się, że to jest to samo co umnie to koszt kompletu uszczelniaczy kosztował ok. 150 zł, ale za robociznę dałem 250 zł. Edytowane 13 Października 2010 przez Skrzynek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #8 Napisano 13 Października 2010 AFN to zwykła pompa wtryskowa rotacyjna ,nie PD takze twoj opis nie pomoze wszystko wyjasni sie z rana fak jest taki ze swiece i tak mialem na wykonczeniu mimo ze nie miały przerwy.Gorzej bedzie jesli nic sie nie zmieni c.d.n jutro... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #9 Napisano 13 Października 2010 przyczyną złego palenia może być również słaby aku. jest kilka wątków na ten temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #10 Napisano 13 Października 2010 aku podstawiony nowka prawie bosh silver fakt faktem ze auto szybciej odpalilo bo szybciej krecilo a na zimnym ma palic z pol obrotu i koniec przynajmniej do tej pory tak bylo i nie wydaje mi sie zeby przebieg 330tys realny mial na to az taki wplyw tym bardziej ze kilka miesiecy temu palilo jak zloto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #11 Napisano 14 Października 2010 Podłącz VAGA i sprawdź kąt wtrysku może jest przestawiony i stąd problem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #12 Napisano 14 Października 2010 Podłącz VAGA i sprawdź kąt wtrysku może jest przestawiony i stąd problem ?? pierwszy post: kąt wtrysku w BS 21/28 zmiana na 51 i wyzej nic nie daje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #13 Napisano 14 Października 2010 Cytat:Napisał kmalinek Podłącz VAGA i sprawdź kąt wtrysku może jest przestawiony i stąd problem ?? pierwszy post: Cytat: Napisał lafa0 kąt wtrysku w BS 21/28 zmiana na 51 i wyzej nic nie daje. FUCKtycznie sorry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #14 Napisano 14 Października 2010 (edytowane) po zmianie swiec lekko sie poprawilo ale nic specjalnego szczerze mowiac nadal jest do d...y nie mam juz pomyslow poza pomiarem kompresji (to było rano po nocy) teraz po wyjsciu z pracy stał około 6godzin max musialem kręcić okolo 10sekund zanim załapał.Ręce mi opadają juz jak widze to auto Edytowane 14 Października 2010 przez lafa0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #15 Napisano 15 Października 2010 zwieksz mu dawke startowa,u mnie pomoglo;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #16 Napisano 15 Października 2010 tak jak mowie kolega Gregoryyy musi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #17 Napisano 15 Października 2010 Sprawdz kompresję. Tylko na zimnym silniku. Trwa to nie długo. Kolega mi sprawdzał to przez świece żarowe. Max 0.5h roboty i bedziesz wiedział . A moze wtryski już nie daja ciśnienia sprawdzałeś rozpylanie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #18 Napisano 15 Października 2010 kompresje chcialem sprawdzic przy wymianie swiec to mechanik stwierdził ze przez otwor swiec pomiar nie bedzie miarodajny?? ze trzeba wykrecac wtryski... dzis rano odpalil prawie od strzała dawka zmieniana na nastawniku nic sie nie zmnienia na lepsze ewentualnie gorzej... jak jutro nie bedzie ok mierze kompresje albo zmieniam mechanika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #19 Napisano 15 Października 2010 ale dawke mozesz zeminic za pomocą VAG-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #20 Napisano 15 Października 2010 Zobacz czy paliwo sie nie cofa,podlacz bezposrednio do pompy z butelki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach