PrZeMoL Zgłoś #41 Napisano 25 Października 2010 widocznie jestem kolejnym nieprzystosowanym życiowo nieudacznikem i wszystko na temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rozavw Zgłoś #42 Napisano 25 Października 2010 A że moja praca związana jest z transportem ciężkim i jak twierdzisz - nie mam gdzie kupić kradzionego - to widocznie jestem kolejnym nieprzystosowanym życiowo nieudacznikem. No i wszystko w temacie!!!! Ty kolego nie kupujesz kradzionego Ty poprostu kradniesz paliwo dla swoich potrzeb!!! zwyłem!!!Chłop powinien pracować w rządzie, tam nikt nie kradnie.... A tak na marginesie to na swoje potrzeby możesz mieć w garażu do 500l paliwa i nie musisz mieć dowodu zakupu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba99 Zgłoś #43 Napisano 25 Października 2010 witam!mam problem z odpalaniem mojego passka.wymieniłem:akumulator,świece i filter paliwa,tak jakby niemógł zassać paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drPorn Zgłoś #44 Napisano 26 Października 2010 Pisałem o moim problemie, ale to chyba nie chodziło o paliwo, paliwo te pochodziło ze stacji ma ktorej kolega tankuje poł roczngo japońca i wszystko jest ok. Gdy odpalam zimny samochod odpala bardzo ładne, po chwili zaczyna sie problem mianowicie pochodzi ok. 2 minut i zaczyna miec ciezko słychac to po silniku i chwilowe spalanie sie zwieksza az w końcu zgasnie. Odpalic go pozniej jest znacznie ciezej kreci ok 10 sek a czesem i dłuzej, raz tak ze padł akumolator. Po odpaleniu gdy juz słysze ze ma ciezej i zaraz ma zgasnac wciskam gaz nawet minimalnie i chodzi norlamnie, trzymam go jakis czas az silnik sie rozgrzeje i problem ustepuje... na rozgrzanym silniku problemu nie ma... Czego to moze byc przyczyna? Passat b5 fl 101km I jeszcze jedno pytanie, jak długo powinien sie nagrzac do swojej temperatury przy temp. 5C ? Odpaliłem pochodził ok 2 min przejechałem 10km a jeszcze nie nagrzał sie do konca, czy to długo? Pierwszy filmik był nagrywany rano samochod zimny nie jezdzony, odpala dobrze. Kontrolka oleju swieci sie poniewaz 8 tys temu były robiony remont dosc duzy (pierscienie, swiece (nie działała zadna) uszczelniacze filtry) i trzeba wykasowas bład stan oleju jest dobry. [ame] [/ame] Drugi filmik przedstawia gdy samochod chodził ok 2 min na wolnych obrotach az po chwili zaczał sie dusic az zgasł. [ame] [/ame] Trzeci gdy pusciłem gaz i po chwili to samo, zgasł po długim kreceniu odpalił [ame] [/ame] Czwarty filmik przedstawia auto na poł rozgrzane po czym problem ustepuje, odpala norlamnie [ame] [/ame] Podkreslam ze gdy wciskam nawet lekko i trzymam az auto sie rozgrzeje problemu nie ma... Nie mam pojecia co to moze byc, stało sie to od niedawan. Prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #45 Napisano 26 Października 2010 sprawdz wstępną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #46 Napisano 3 Listopada 2010 Witam wszystkich. Zacznę od tego że szukam już od kilku dni (bez rezultatu) jaka powinna być temperatura paliwa na zimnym silniku. Ostatnio podłączyłem swojego passata do vaga i w grupie 000 w poz.9 pokazał wartość 066. Temperatura cieczy była ok. 5stopni C, a otoczenia podobnie. Szukam tego ponieważ mój AHU ciężko odpala jak się zagrzeje. Sprawdziłem już kąt wtrysku, rozrusznik, wtryski, aku nowy. Jakieś 1,5 roku temu była zwiększona dawka startowa i było super,ale teraz problem wrócił i już nie wiem co robić. Wydaje mi się że to pompa wtryskowa. Bardzo proszę o opinie na ten temat ew. jakieś linki do odpowiednich tematów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kukiz07 Zgłoś #47 Napisano 4 Listopada 2010 witam. mam problem ze swoim passkiem i nikt mi nie moze pomoc. silnik 1.9tdi 101km z 2002r. po nocu gdy silnik jest zimny dluzej trzeba go krecic a gdy odpali to nie rowno pracuje i dumi i czuc nie przepalona ropka. wyminione byly swiece, filtr paliwa, sprawdzone czy sie zapowietrza i nie zapowietrza sie, podlanczane pod kompa i nie ma zadnych bledow, pompowtryskiw normie. prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nethome Zgłoś #48 Napisano 5 Listopada 2010 witam. mam problem ze swoim passkiem i nikt mi nie moze pomoc. silnik 1.9tdi 101km z 2002r. po nocu gdy silnik jest zimny dluzej trzeba go krecic a gdy odpali to nie rowno pracuje i dumi i czuc nie przepalona ropka. wyminione byly swiece, filtr paliwa, sprawdzone czy sie zapowietrza i nie zapowietrza sie, podlanczane pod kompa i nie ma zadnych bledow, pompowtryskiw normie. prosze o pomoc Witam Ja mam podobny problem latem nie ma problemu odpala od pierwszego kopa ale jak tylko zrobi sie chlodniej to idzie mu to coraz gorzej a zima to juz wogole czasami krece go z 10 razy , jeszcze tego nie zwalczyłem mam kilka podejrzeń np. jak odpalam samochód z rana to lampka od świec zapala się dosłownie na 1-2s moze coś z czujnikiem temp silnika jest nie tak, chociaż rok temu oddałem go do ASO i powiedzieli mi ze to jakaś pompa paliwa (podobno są dwie) nie daje ciśnienia , koszt około 1200zł więc zrezygnowałem :-) aa i jeszcze mierzyli ciśnienie w cylindrach jest OK narazie walcze sam :-). W ten weekend podłączę VAG-a i posprawdzam czujniki wszelkich wskazan temperatur i dam znać :-) Może jakaś podpowiedź gdzie czego szukać w tym Vag-u ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mefiu009 Zgłoś #49 Napisano 2 Lutego 2011 Ja również mam podobny problem z odpalaniem muszę pedał gazu do końca na początku myślałem że to świece ale one grzeją i teraz nie wiem co to może być;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #50 Napisano 2 Lutego 2011 Witam wszystkich. Zacznę od tego że szukam już od kilku dni (bez rezultatu) jaka powinna być temperatura paliwa na zimnym silniku. Ostatnio podłączyłem swojego passata do vaga i w grupie 000 w poz.9 pokazał wartość 066. Temperatura cieczy była ok. 5stopni C, a otoczenia podobnie.Szukam tego ponieważ mój AHU ciężko odpala jak się zagrzeje. Sprawdziłem już kąt wtrysku, rozrusznik, wtryski, aku nowy. Jakieś 1,5 roku temu była zwiększona dawka startowa i było super,ale teraz problem wrócił i już nie wiem co robić. Wydaje mi się że to pompa wtryskowa. Bardzo proszę o opinie na ten temat ew. jakieś linki do odpowiednich tematów. Niestety, pompa siada - nie jest gdzieś podcieknięta ? Ale niestety.... problemy z rozruchem na ciepłym to oznaki słabo trzymającej ciśnienie pompy. Ja również mam podobny problem z odpalaniem muszę pedał gazu do końca na początku myślałem że to świece ale one grzeją i teraz nie wiem co to może być;/ A jaką masz dawkę w grupie 001 (Injection Quantity) na nagrzanym silniku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mefiu009 Zgłoś #51 Napisano 3 Lutego 2011 a tego nie wiem gdzie to się sprawdza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #52 Napisano 5 Lutego 2011 a tego nie wiem gdzie to się sprawdza? No na vagu, Engine, grupa 001, pole "Injection Quantity" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mefiu009 Zgłoś #53 Napisano 6 Lutego 2011 aha to będę musiał to sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #54 Napisano 20 Marca 2011 Witam. Podpinam się pod temat z moim problemem. Mój pasek silnik AVF 130KM ma problemy z odpalaniem jak postoi przez noc. Rano muszę kręcić z 15-20 sekund zanim zapali, po odpaleniu chodzi w miare równo. Później juz problem znika, pali od strzałą, jeżdząc po mieście nie ma problemu. Ostatnio zmieniłem akumulator BOSCH, nowe świeczkki BERU, nowy filtr paliwa, powietrza, czujnik temperatury, opaski na wężach paliwowych doćiśniete, nie widać żeby gdzieś coś kapało. Zastanawiam się jeszcze nad założeniem zaworka zwrotnego przed filtrem tak miałem w A4 1Z i zdało to egzamin. Czy w tym silniku jest jakiś zaworek zwrotny paliwa który można by wymienić jeszcze? Kąt synchronizacji wałka sprawdzony wacha się w granicach -0,8 do -1 czyli OK przepływomierz sprawdzony mierzy właściwie, wyczyszczony egr i dolot. Gdzie ewentualnie szukać przyczyny z porannym odpalaniem? Pompka w zbiorniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #55 Napisano 20 Marca 2011 Witam. Podpinam się pod temat z moim problemem. Mój pasek silnik AVF 130KM ma problemy z odpalaniem jak postoi przez noc. Rano muszę kręcić z 15-20 sekund zanim zapali, po odpaleniu chodzi w miare równo. Później juz problem znika, pali od strzałą, jeżdząc po mieście nie ma problemu. Ostatnio zmieniłem akumulator BOSCH, nowe świeczkki BERU, nowy filtr paliwa, powietrza, czujnik temperatury, opaski na wężach paliwowych doćiśniete, nie widać żeby gdzieś coś kapało. Zastanawiam się jeszcze nad założeniem zaworka zwrotnego przed filtrem tak miałem w A4 1Z i zdało to egzamin. Czy w tym silniku jest jakiś zaworek zwrotny paliwa który można by wymienić jeszcze? Kąt synchronizacji wałka sprawdzony wacha się w granicach -0,8 do -1 czyli OK przepływomierz sprawdzony mierzy właściwie, wyczyszczony egr i dolot. Gdzie ewentualnie szukać przyczyny z porannym odpalaniem? Pompka w zbiorniku? właśnie w tym zaworku załóż go a będzię :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ath42 Zgłoś #56 Napisano 20 Marca 2011 jak by była wina pompki w zbiorniku to miałbyś problemy z odpalaniem bez względu na to czy ciepły czy zimny ja tak miałem i potrafił zgasnąć jak wysprzęglałem z wysokich obrotów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #57 Napisano 20 Marca 2011 Czyli szukać przyczyny w zaworku? Gdzie on się znajduje jesli jest oryginalnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #58 Napisano 7 Kwietnia 2011 Problem z porannym odpalaniem wyeliminowany. Tzn sprawdziłem przekaźnik od pompy na stole (działa ok), nastepnie wziąłem się za pompę w zbiorniku. Zasilanie do pompy dochodziło, kontrolka zapalała się po przekręceniu kluczyka i za jakies 2 sek. gasła, ale nie było słychac jej pracy. Więc pozostało wyjęcie pompy i wymiana na nową. Problem był ze zdjęciem tego oryginalnego przewodu z tej starej pompy, musiałem go porządnie podgrzać w gorącej wodzie żeby go zsunąć. Po zamontowaniu nowej pompy po przekręceniu kluczyka od razu słychać jej pracę. Dodatkowo został wyeliminowany problem z tzw dławieniem silnika, jego przerywaniem co miało miejsce wcześniej. Ktoś tam wspominał że to pewnie zawór EGR lub klapka gasząca. Działo się tak podczas mocniejszego wciśnięcia gazu, jak silnik był jeszcze dobrze nie zagrzany, choć to dławienie było również zauważalne po całkowitym rozgrzaniu. Teraz po wymianie pompy nie ma tych objawów, silniczek wkręca się jak talala, nic go nie blokuje. Przy porannym odpalniu banan na twarzy, pierwsze przekręcenie rozrusznika i pasacik terkocze. Dodatkowo pokusiłem się o sprawdzenie tego zaworu zwrotnego paliwa, na przewodzie od filtra (czarnego). Okazało się że przepuszcza w obydwie strony, wymieniony na nowy. Pompę kupiłem firmy WRC za 160zł, niby Made in Spain. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #59 Napisano 1 Maja 2011 Witam. Ja mam inną kwestie, ale nie wiem czy można? kwestia dotyczy B5 1.9 TDi. Otóż , jak stawiam samochód na podjeździe do garażu (na górce ) tłem do spadku to mam problem z odpalaniem po całonocnym postoju, jak stoi na równym , lub przodem do spadku jest ok, w związku z tym pytanie, czy te samochody mają zaworek powrotny?(GDZIE?) czy pompę paliwa ma być słychać po przekręceniu kluczyka? czy gdzie indziej szukać przyczyny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robertbara Zgłoś #60 Napisano 1 Lipca 2011 Witam. To mój pierwszy post na tym forum, niestety jestem w roli pytającego. Posiadam Passata 1.9 TDI na pompowtryskach z 2001 r. przebieg 240 tys. Mam problem z odpalaniem. Czasami odpala tak jakby nie dostawał paliwa, niby łapie a jednak po puszczeniu rozrusznika nie zapala, często trzeba kręcić 3 s nieraz 4 ale to rzadkość. Potem znowu pali od pierwszego strzału. Nie ma znaczenia, zimny czy ciepły. Po odpaleniu samochód chodzi idealnie, żadnego mulenia, jedynie jak przy dużej prędkości wyrzucę na luz to silnik złapie na 2 s 500 obr i dalej wstaje na 800. Co zrobić, wymienić pompkę przy zbiorniku, zamontować zawór zwrotny przed filtrem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach