kenor18 Zgłoś #341 Napisano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) niechce zakladac nowego tematu ale mam podobny problem z passatem silnik 2,0 azm a mianowicie rano odpala ladnie, tyle ze jak sie zagrzeje i postoji od 15 min w zwyz to nie moge go odpalic za pierwszym razem nie wiem co sie dzieje wymienilem miedzy innymi czujnik temperatury, swiece filtry przewody wn regulator cisnienia paliwa i dalej nic troche mnie to wkurza bledow komp nie wywala moze ktos podpowie jakim tropem isc i czy to moze byc cos wspolnego z instalacja gazowa Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #342 Napisano 14 Kwietnia 2015 Miałem kiedyś tak z gazem że jak odpaliłem i postał z 1 min to było okej a jak dłużej to do silnika dostawała się mieszanka paliwowo-gazowo-powietrzna to kręcił dłużej i załapał. Przepuszczał reduktor. Po wymianie problem ucichł. Zakręć butlę i zobaczysz, pojeździj na benzynie, wtedy wyeliminujesz że to coś z gazem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #343 Napisano 14 Kwietnia 2015 tylko mnie zastanawia ze rano ladnie odpala od strzala chyba zde jak jest cieply to reduktor albo listwa jakies resztki puszcza w ukl zaplonowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #344 Napisano 15 Kwietnia 2015 Zakręć butlę i się przekonasz:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #345 Napisano 16 Kwietnia 2015 no faktycznie macie racje nawet jak na samej benzynie jezdze to odpala ladnie cos ten gaz szwankuje tylko teraz co albo reduktor albo wtryski mozna to jakos sprawdzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateusz13579 Zgłoś #346 Napisano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam. od 1,5 roku posiadam passata b5 fl AVF 130 koni. Od kiedy go zakupilem co jakis czas rano mialo takie drgawki przez 10-15 sek po odpaleniu i puszczał błekitnego bączka, zazwyczaj jezeli dzien szybciej zostal przedmuchany. Raz to sie pojawialo a raz odpalal normalnie. przez caly okres uzytkowania jakos nie przeszkadzalo mi to, az do ostatniego czasu. Po uruchamianiu po nocy auto odpallo na 2 gary do tego kopcilo niemilosiernie. po ok 15-20 sek zaczelo chodzic normalnie. Kolejnego dnia odpalam i chodzi na 3 cylindry i wskakuje po chwili na 4. Zostaly sprawdzone swiece zarowe i sa wszystkie ok. Kolejnego dnia odpalam z kompem kanal 13, 18, 23 parametry na trzech cylindrach opiewaly w okolicach 1mg po okolo minuty od uruchomienia pokazaly sie takie parametry: 1cyl -1,20mg 2cyl 2,99mg, 3cyl -1,15mg 4cyl -0,78mg kanal 18 wszedzie zera kanal 23 1cyl -11 2cyl -5, 3cyl -11 4 cyl -5 podejrzany 2 pompowtrysk, ale zanim zdecydowalem sie na wymiane zostaly sprawdzone świece zarowe oraz wymienione gumki na pompowtryskach a takze pompowtryski zamienione miejscami. Korekcja 2,99 nie powrocila, auto przez 3 dni odpalalo bez problemu, jednak znowu po ostrzejszej jezdzie odpalilo mi na 3 cyl i przykopcio na niebiesko. Panowie, pomozcie. nie wiem czy wymieniac 1 wtrysk, czy 4 i czy wlasciwie to jest przyczyna. gniazda pompek wygdaly ok, walek rozrzadu takze. na rozgrzanym silniku auto jedzie jak pocisk i przy wyzszych obrotach przykopci na czarno - ale to normalne. pozdrawiam Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt.2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #347 Napisano 4 Sierpnia 2015 Jeżeli nie było żadnych błędów to może nie szczelność w układzie paliwa albo zanieczyszczenia... A wszystkie możliwe podłączenia rozumiem sprawdziłeś? np konektorki na pompkach,główna okrągła wtyczka z tyłu głowicy i komp czy jest np suchy(czysty) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #348 Napisano 4 Sierpnia 2015 Jak kolega wcześniej wspomniał na początek do sprawdzenia wiązka pompek w głowicy i doginanie konektorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emilo Zgłoś #349 Napisano 16 Września 2015 witam kupiłem B5 130KM i poprzedni właściciel powiedział że po wymianie filtra paliwa zaczął cieżko palić muszę tak przytrzymać z 5-7 sekund ale tylko jak jest ciepły ale też nie za każdym razem ale czesto mi się to dzieje bo jak jest zimny to za każdym razem dobrze pali to ja kupiłem nowy filtr wymieniłem i dalej się dzieje to samo może ktoś miał podobny problem i mi pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czech Zgłoś #350 Napisano 17 Września 2015 Według mnie skoro dobrze pali na zimnym, przyczyną jest zły kąt wtrysku /za wczesny/. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #351 Napisano 17 Września 2015 Przychodzi mi do głowy że przy wymianie filtra może być zapowietrzony.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
havran Zgłoś #352 Napisano 17 Września 2015 Przychodzi mi do głowy że przy wymianie filtra może być zapowietrzony.. To na zimnym też powinien ciężko palić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vega_bw Zgłoś #353 Napisano 9 Października 2015 Cześć! Mam problem z moim paskiem. Mianowicie zimny odpala praktycznie bez problemów,za to na ciepłym silniku już niestety nie chce, na gazie pali bez problemu. Niestety za chwilę będzie zimno i to już przestanie być zabawne Wymieniony filtr paliwa, pompa paliwa na nówkę, świece i zapłon w porządku, akumulator też, czujnik temperatury nowy. Jedyne co jest dziwne,to to,że podaje paliwo,ale nie ma go na powrocie. Macie jakieś pomysły,co go boli? Pasek B5 1997 r, 1,6, silnik ADP, 101 kopytek, kombiacz, benzyna/gaz. Będę wdzięczna za jakieś podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guciolek Zgłoś #354 Napisano 22 Grudnia 2016 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczy, mam.problem z autem taty passat b5 2.8 v6 4motion auto ciezko odpala z rana po dluzszym postoju,trzeba krecic z 4 razy. Gdy juz zapali to przez caly dzien odpala dobrze.Wymienione swiece ,przewody ,sprawdzony czujnik temp ,umyta i zaadoptowana przepustnica ,sprawdzone cisnienie na pompie paliwa 3,2 bara po zdjeciu przewodu z regulatora cisnienia ,cisnienie wzrasta do 4 barow.Po dwoch godzinach na manometrze cisnienie spada do 2 barow a po nocy jest 0 barow.Nie wiem czy tak powinnobyc ze paliwo sie cofa????? , gdy rano zrobie zwore na przekazniku od pompy paliwa i na listwie powstanie cisnienie 3.2 bara to auto i tak ciezko zapala.Czy ktos mial podobny problem ,na co zwrucic jeszcze uwage co sprawdzic??? Edytowane 22 Grudnia 2016 przez rainman777 Przeniesiony zgodnie z pkt. 2.1.a regulaminu forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karmellos Zgłoś #355 Napisano 28 Stycznia 2017 Witam Pisze tutaj może pomożecie Mam problem. MÓJ passat b5 1.9 tdi 110 km kombi rok 97. Rano odpala przy najwiekszych mrozach za pierwszym razem na dotyk.Jesli jest duzy mróz ok -10 C i pojade nim kilka kilometrow i nie zdazy się zagrzac to potem powiedzmy po godzinie postoju jest problem z odpalaniem.Akumulator mam nowy ladowanie super .podczas tego odpalania (krecenia) z pierwszego tlumika tego co idzie bezpośrednio z kolektora idzie dymek. Podkreślam rano. może stac 2 dni odpala na dotyk. Jesli nim odrazu dłużej pojezdze (ok 20 minut) to normalnie Pali.Paliwa mam ok 1/2 zbiornika. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #356 Napisano 28 Stycznia 2017 sprawdzales jaka masz dawke jak czujniki temp pokazuja na VAGu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karmellos Zgłoś #357 Napisano 28 Stycznia 2017 Nie wlasnie.Nie rozumiem do konca o co chodzi.mozesz to rozwinąć co mam powiedzieć w warsztacie - - - - - aktualizacja - - - - - Jesli w warsztacie podłącza pod Vag to cos pokarze czy trzeba czekac az usterka wystąpi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Antczak Zgłoś #358 Napisano 28 Stycznia 2017 Jak podepną Ci się komputerem to od razu wyskoczy błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #359 Napisano 28 Stycznia 2017 przeczytaj wszystkie watki od poczatku to bedziesz wiedzial o co chodzi tylko zwracaj uwage na typy silnikow ty masz VP a wiec 90 i 110 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karmellos Zgłoś #360 Napisano 11 Lutego 2017 Na vag nic nie pokazuje mowia ze to pompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach