Skocz do zawartości
rydzo9999

Ciężko pali vw passat B5

Rekomendowane odpowiedzi

niechce zakladac nowego tematu ale mam podobny problem z passatem silnik 2,0 azm a mianowicie rano odpala ladnie, tyle ze jak sie zagrzeje i postoji od 15 min w zwyz to nie moge go odpalic za pierwszym razem nie wiem co sie dzieje wymienilem miedzy innymi czujnik temperatury, swiece filtry przewody wn regulator cisnienia paliwa i dalej nic troche mnie to wkurza bledow komp nie wywala moze ktos podpowie jakim tropem isc i czy to moze byc cos wspolnego z instalacja gazowa

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś tak z gazem że jak odpaliłem i postał z 1 min to było okej a jak dłużej to do silnika dostawała się mieszanka paliwowo-gazowo-powietrzna to kręcił dłużej i załapał. Przepuszczał reduktor. Po wymianie problem ucichł.

Zakręć butlę i zobaczysz, pojeździj na benzynie, wtedy wyeliminujesz że to coś z gazem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko mnie zastanawia ze rano ladnie odpala od strzala chyba zde jak jest cieply to reduktor albo listwa jakies resztki puszcza w ukl zaplonowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakręć butlę i się przekonasz:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no faktycznie macie racje nawet jak na samej benzynie jezdze to odpala ladnie cos ten gaz szwankuje tylko teraz co albo reduktor albo wtryski mozna to jakos sprawdzic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. od 1,5 roku posiadam passata b5 fl AVF 130 koni. Od kiedy go zakupilem co jakis czas rano mialo takie drgawki przez 10-15 sek po odpaleniu i puszczał błekitnego bączka, zazwyczaj jezeli dzien szybciej zostal przedmuchany. Raz to sie pojawialo a raz odpalal normalnie. przez caly okres uzytkowania jakos nie przeszkadzalo mi to, az do ostatniego czasu. Po uruchamianiu po nocy auto odpallo na 2 gary do tego kopcilo niemilosiernie. po ok 15-20 sek zaczelo chodzic normalnie. Kolejnego dnia odpalam i chodzi na 3 cylindry i wskakuje po chwili na 4. Zostaly sprawdzone swiece zarowe i sa wszystkie ok. Kolejnego dnia odpalam z kompem kanal 13, 18, 23 parametry na trzech cylindrach opiewaly w okolicach 1mg po okolo minuty od uruchomienia pokazaly sie takie parametry:

 

1cyl -1,20mg 2cyl 2,99mg, 3cyl -1,15mg 4cyl -0,78mg

kanal 18 wszedzie zera

kanal 23 1cyl -11 2cyl -5, 3cyl -11 4 cyl -5

 

podejrzany 2 pompowtrysk, ale zanim zdecydowalem sie na wymiane zostaly sprawdzone świece zarowe oraz wymienione gumki na pompowtryskach a takze pompowtryski zamienione miejscami. Korekcja 2,99 nie powrocila, auto przez 3 dni odpalalo bez problemu, jednak znowu po ostrzejszej jezdzie odpalilo mi na 3 cyl i przykopcio na niebiesko.

 

Panowie, pomozcie. nie wiem czy wymieniac 1 wtrysk, czy 4 i czy wlasciwie to jest przyczyna. gniazda pompek wygdaly ok, walek rozrzadu takze. na rozgrzanym silniku auto jedzie jak pocisk i przy wyzszych obrotach przykopci na czarno - ale to normalne. pozdrawiam

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt.2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie było żadnych błędów to może nie szczelność w układzie paliwa albo zanieczyszczenia...

A wszystkie możliwe podłączenia rozumiem sprawdziłeś? np konektorki na pompkach,główna okrągła wtyczka z tyłu głowicy i komp czy jest np suchy(czysty)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega wcześniej wspomniał na początek do sprawdzenia wiązka pompek w głowicy i doginanie konektorów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kupiłem B5 130KM i poprzedni właściciel powiedział że po wymianie filtra paliwa zaczął cieżko palić muszę tak przytrzymać z 5-7 sekund ale tylko jak jest ciepły ale też nie za każdym razem ale czesto mi się to dzieje bo jak jest zimny to za każdym razem dobrze pali to ja kupiłem nowy filtr wymieniłem i dalej się dzieje to samo może ktoś miał podobny problem i mi pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie skoro dobrze pali na zimnym, przyczyną jest zły kąt wtrysku /za wczesny/.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przychodzi mi do głowy że przy wymianie filtra może być zapowietrzony..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przychodzi mi do głowy że przy wymianie filtra może być zapowietrzony..

To na zimnym też powinien ciężko palić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Mam problem z moim paskiem.

Mianowicie zimny odpala praktycznie bez problemów,za to na ciepłym silniku już niestety nie chce, na gazie pali bez problemu. Niestety za chwilę będzie zimno i to już przestanie być zabawne :/

Wymieniony filtr paliwa, pompa paliwa na nówkę, świece i zapłon w porządku, akumulator też, czujnik temperatury nowy.

Jedyne co jest dziwne,to to,że podaje paliwo,ale nie ma go na powrocie.

Macie jakieś pomysły,co go boli?

Pasek B5 1997 r, 1,6, silnik ADP, 101 kopytek, kombiacz, benzyna/gaz.

Będę wdzięczna za jakieś podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczy, mam.problem z autem taty passat b5 2.8 v6 4motion auto ciezko odpala z rana po dluzszym postoju,trzeba krecic z 4 razy. Gdy juz zapali to przez caly dzien odpala dobrze.Wymienione swiece ,przewody ,sprawdzony czujnik temp ,umyta i zaadoptowana przepustnica ,sprawdzone cisnienie na pompie paliwa 3,2 bara po zdjeciu przewodu z regulatora cisnienia ,cisnienie wzrasta do 4 barow.Po dwoch godzinach na manometrze cisnienie spada do 2 barow a po nocy jest 0 barow.Nie wiem czy tak powinnobyc ze paliwo sie cofa????? , gdy rano zrobie zwore na przekazniku od pompy paliwa i na listwie powstanie cisnienie 3.2 bara to auto i tak ciezko zapala.Czy ktos mial podobny problem ,na co zwrucic jeszcze uwage co sprawdzic???

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony zgodnie z pkt. 2.1.a regulaminu forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Pisze tutaj może pomożecie

Mam problem. MÓJ passat b5 1.9 tdi 110 km kombi rok 97. Rano odpala przy najwiekszych mrozach za pierwszym razem na dotyk.Jesli jest duzy mróz ok -10 C i pojade nim kilka kilometrow i nie zdazy się zagrzac to potem powiedzmy po godzinie postoju jest problem z odpalaniem.Akumulator mam nowy ladowanie super .podczas tego odpalania (krecenia) z pierwszego tlumika tego co idzie bezpośrednio z kolektora idzie dymek. Podkreślam rano. może stac 2 dni odpala na dotyk. Jesli nim odrazu dłużej pojezdze (ok 20 minut) to normalnie Pali.Paliwa mam ok 1/2 zbiornika.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzales jaka masz dawke

jak czujniki temp pokazuja na VAGu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wlasnie.Nie rozumiem do konca o co chodzi.mozesz to rozwinąć co mam powiedzieć w warsztacie

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Jesli w warsztacie podłącza pod Vag to cos pokarze czy trzeba czekac az usterka wystąpi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak podepną Ci się komputerem to od razu wyskoczy błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj wszystkie watki od poczatku to bedziesz wiedzial o co chodzi

tylko zwracaj uwage na typy silnikow

 

ty masz VP a wiec 90 i 110 KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na vag nic nie pokazuje mowia ze to pompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności