Gość mariusz13 Zgłoś #1 Napisano 7 Listopada 2006 Witam! czy slyszeliscie o tym ,że w serwisie nie chca wymieniac tarcz hamulcowych , robia zdjęcia i odsyłają do poznania a oni wydaja decyzje czy mozna wymienic czy też nie!!!! Robią bubla i jeszcze kłopoty sprawiają, oczywiscie chodzi o nowego paska co wy na to ?.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #2 Napisano 7 Listopada 2006 101%, że Ci tego nie wymienią. To jest element ekspolatacyjny i zużywający się więc nie podlega wymianie. Pozatym u każdego producenta tarcza jak i klocek wyłączony jest z gwarancji. Wystarczy w czasie używania auta po dużym hamowaniu wjechać w głęboką kałużę i tarcze mogą się zwichrować. Przykład tarcz w Fordach Galaxy z początku lat 2000 i 2001. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piki Zgłoś #3 Napisano 7 Listopada 2006 Witam! czy slyszeliscie o tym ,że w serwisie nie chca wymieniac tarcz hamulcowych , robia zdjęcia i odsyłają do poznania a oni wydaja decyzje czy mozna wymienic czy też nie!!!! Robią bubla i jeszcze kłopoty sprawiają, oczywiscie chodzi o nowego paska co wy na to ?.... a co sie sie stalo z tarczami ? dlaczego je reklamujesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mariusz13 Zgłoś #4 Napisano 11 Listopada 2006 tarcze sa porysowane pomimo ,że spokojnie jedze maja przejechane 20 tys km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #5 Napisano 11 Listopada 2006 tarcze sa porysowane A możesz wrzucić fotki tych rys? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pre_pl Zgłoś #6 Napisano 11 Listopada 2006 tarcze sa porysowane pomimo ,że spokojnie jedze maja przejechane 20 tys km Jesteś pewien, że te rysy to nie od normalnego użytkowania, hamowania ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bori Zgłoś #7 Napisano 10 Grudnia 2006 Ja musiałem zmieniać po 15 000 km a przez pierwsze 5000km docierałem paska i jeździłem jak z jajkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vvalery Zgłoś #8 Napisano 12 Kwietnia 2008 Ja zauwazyłem rysy w górnej cześci lewej tarczy na całym obwodzie (szerokość ok 5mm przerwa i potem przerwa jeszcze jedna szerokości ze 3mm przerwa i z 2mm) i tylko na tej tarczy (pozostałe idealne). Chłopina w serwisie poogladała wszystkie tarcze i stwierdziła że pewnie jakiś piasek lub cuś przy hamowaniu się wdarł i tak zostało. Na przegladzie za 2 tyś sprawdzą dokładniej. 101%, że Ci tego nie wymienią. To jest element ekspolatacyjny i zużywający się więc nie podlega wymianie. Pozatym u każdego producenta tarcza jak i klocek wyłączony jest z gwarancji. Wystarczy w czasie używania auta po dużym hamowaniu wjechać w głęboką kałużę i tarcze mogą się zwichrować. Przykład tarcz w Fordach Galaxy z początku lat 2000 i 2001. HHA Tu bym sie klócił skoro mam porysowaną jedną a pozostałe są idealne to jaka to eksploatacja. Przejechane 12,5 tyś km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #9 Napisano 12 Kwietnia 2008 Tu bym sie klócił skoro mam porysowaną jedną a pozostałe są idealne to jaka to eksploatacja. Przejechane 12,5 tyś km. chłopie walka z wiatrakami w ASO pod tym względem poczytaj mój wątek http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7307 walczyłem 2 miesiące i tak jak tu piszą te tarcze w moim przypadku chcieli nawet wysyłać do Niemiec, ale mimo wszystko powodzenia będzie ci ono bardzo potrzebne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vvalery Zgłoś #10 Napisano 12 Kwietnia 2008 Może zaszły jakieś zmiany od tamtego czasu:p Bez zwrócenia na to uwagi wogóle nic nie da się zrobic więc spróbuję. Czytając Twój topic mozna jedno na pewno wynieść że ASO VW to g.... i aż się łezka w oku kręci kiedy wspominam ASO Toyoty...... P.S. Dodam, że czułem się w serwisie jak intruz nikt nie zwracał uwagi, że byłem z dzieckiem, które marudziło a Pan na dodatek powiedział że nie ma czasu od razu rzucić okiem i że sobie przyjdzie za 15 minut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marik Zgłoś #11 Napisano 5 Maja 2008 U mnie też pojawiły się rysy, także w górnej części lewej tarczy. Być może w tym tygodniu będę w ASO to każe im zajrzeć i zobaczymy co powiedzą. Jest to podobno znana przypadłość przez tunele wentylacyjne dostaje się piasek i mniejsze kamienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vvalery Zgłoś #12 Napisano 6 Maja 2008 To daj znać co powiedzieli bo ja na przegląd za 1,5 tyś. km jadę czyli ok. miesiąca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marik Zgłoś #13 Napisano 11 Maja 2008 Umówiony jestem na środę wcześniej nie mieli wolnego terminu. Co do rys to nie wiem czy to zgłoszę bo rysy zaczęły znikać tj. są widoczne (ciemna powierzchnia tarczy o szerokości 1mm i takich rys mam 4 sztuki ale są tak płytkie że ledwo można je wyczuć palcem). Co najwyżej karze im przejrzeć klocki hamulcowe czy coś w nich nie utkwiło. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejw Zgłoś #14 Napisano 21 Września 2016 Witam ! Grzały mi się hamulce z tyłu zregenerowałem zaciski, wymieniłem klocki i nadal to samo i teraz pytanie czy to prawda że przegrzane tarcze również trzeba wymienić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #15 Napisano 21 Września 2016 Na czym polegała regeneracja zacisków ? Silniczki , tłoczki , jarzma ? Wymiana klocków z kompem czy bez ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejw Zgłoś #16 Napisano 21 Września 2016 Zaciski cała regeneracja,wymiana klocków była z kompem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrabia Zgłoś #17 Napisano 21 Września 2016 Zaciski cała regeneracja,wymiana klocków była z kompem. Witam! Wjedz na stację diagnostyczną i na rolkach sprawdz opory toczenia oraz siłę hamowania (ok.20pln)- bedziesz wiedział co i jak! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejw Zgłoś #18 Napisano 21 Września 2016 Tylko chodzi o to że na początku jazdy wszystko ok dobrze puszczają a im dłużej się jedzie i hamuje tym gorzej taj jakby nie wiem jakieś ciśnienie płynu nie cofało ... (płyn wymieniony oczywiście) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #19 Napisano 20 Czerwca 2017 Dorzucę się do tematu ale z innym problemem, a mianowicie chcę dobrać tylne tarcze ale pokazuje mi dwa typy - 286 albo 282mm. Po czym poznać które mam oryginalnie (bez mierzenia)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #20 Napisano 23 Czerwca 2017 Dorzucę się do tematu ale z innym problemem, a mianowicie chcę dobrać tylne tarcze ale pokazuje mi dwa typy - 286 albo 282mm. Po czym poznać które mam oryginalnie (bez mierzenia)? Masz na to dwa sposoby; Poerszy z nich to telefon do ASO a w drugim przypadku sam możeszzmierzyć wysokość części roboczej tarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach