Skocz do zawartości
Gość mariusz13

Tarcze hamulcowe

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mariusz13

Witam! czy slyszeliscie o tym ,że w serwisie nie chca wymieniac tarcz hamulcowych , robia zdjęcia i odsyłają do poznania a oni wydaja decyzje czy mozna wymienic czy też nie!!!! Robią bubla i jeszcze kłopoty sprawiają, oczywiscie chodzi o nowego paska co wy na to ?....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

101%, że Ci tego nie wymienią. To jest element ekspolatacyjny i zużywający się więc nie podlega wymianie. Pozatym u każdego producenta tarcza jak i klocek wyłączony jest z gwarancji. Wystarczy w czasie używania auta po dużym hamowaniu wjechać w głęboką kałużę i tarcze mogą się zwichrować. Przykład tarcz w Fordach Galaxy z początku lat 2000 i 2001.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piki
Witam! czy slyszeliscie o tym ,że w serwisie nie chca wymieniac tarcz hamulcowych , robia zdjęcia i odsyłają do poznania a oni wydaja decyzje czy mozna wymienic czy też nie!!!! Robią bubla i jeszcze kłopoty sprawiają, oczywiscie chodzi o nowego paska co wy na to ?....

 

a co sie sie stalo z tarczami ? dlaczego je reklamujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mariusz13

tarcze sa porysowane pomimo ,że spokojnie jedze maja przejechane 20 tys km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tarcze sa porysowane

:znudzony:

A możesz wrzucić fotki tych rys?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pre_pl
tarcze sa porysowane pomimo ,że spokojnie jedze maja przejechane 20 tys km

Jesteś pewien, że te rysy to nie od normalnego użytkowania, hamowania ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bori

Ja musiałem zmieniać po 15 000 km a przez pierwsze 5000km docierałem paska i jeździłem jak z jajkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zauwazyłem rysy w górnej cześci lewej tarczy na całym obwodzie (szerokość ok 5mm przerwa i potem przerwa jeszcze jedna szerokości ze 3mm przerwa i z 2mm) i tylko na tej tarczy (pozostałe idealne). Chłopina w serwisie poogladała wszystkie tarcze i stwierdziła że pewnie jakiś piasek lub cuś przy hamowaniu się wdarł i tak zostało. Na przegladzie za 2 tyś sprawdzą dokładniej.

 

101%, że Ci tego nie wymienią. To jest element ekspolatacyjny i zużywający się więc nie podlega wymianie. Pozatym u każdego producenta tarcza jak i klocek wyłączony jest z gwarancji. Wystarczy w czasie używania auta po dużym hamowaniu wjechać w głęboką kałużę i tarcze mogą się zwichrować. Przykład tarcz w Fordach Galaxy z początku lat 2000 i 2001.

 

HHA

 

Tu bym sie klócił skoro mam porysowaną jedną a pozostałe są idealne to jaka to eksploatacja. Przejechane 12,5 tyś km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tu bym sie klócił skoro mam porysowaną jedną a pozostałe są idealne to jaka to eksploatacja. Przejechane 12,5 tyś km.

 

chłopie walka z wiatrakami w ASO pod tym względem poczytaj mój wątek http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7307 walczyłem 2 miesiące i tak jak tu piszą te tarcze w moim przypadku chcieli nawet wysyłać do Niemiec, ale mimo wszystko powodzenia będzie ci ono bardzo potrzebne ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zaszły jakieś zmiany od tamtego czasu:p Bez zwrócenia na to uwagi wogóle nic nie da się zrobic więc spróbuję. Czytając Twój topic mozna jedno na pewno wynieść że ASO VW to g.... i aż się łezka w oku kręci kiedy wspominam ASO Toyoty......

P.S. Dodam, że czułem się w serwisie jak intruz nikt nie zwracał uwagi, że byłem z dzieckiem, które marudziło a Pan na dodatek powiedział że nie ma czasu od razu rzucić okiem i że sobie przyjdzie za 15 minut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też pojawiły się rysy, także w górnej części lewej tarczy. Być może w tym tygodniu będę w ASO to każe im zajrzeć i zobaczymy co powiedzą. Jest to podobno znana przypadłość przez tunele wentylacyjne dostaje się piasek i mniejsze kamienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To daj znać co powiedzieli bo ja na przegląd za 1,5 tyś. km jadę czyli ok. miesiąca.:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Umówiony jestem na środę wcześniej nie mieli wolnego terminu. Co do rys to nie wiem czy to zgłoszę bo rysy zaczęły znikać tj. są widoczne (ciemna powierzchnia tarczy o szerokości 1mm i takich rys mam 4 sztuki ale są tak płytkie że ledwo można je wyczuć palcem). Co najwyżej karze im przejrzeć klocki hamulcowe czy coś w nich nie utkwiło.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Grzały mi się hamulce z tyłu zregenerowałem zaciski, wymieniłem klocki i nadal to samo i teraz pytanie czy to prawda że przegrzane tarcze również trzeba wymienić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na czym polegała regeneracja zacisków ?

Silniczki , tłoczki , jarzma ?

Wymiana klocków z kompem czy bez ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaciski cała regeneracja,wymiana klocków była z kompem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaciski cała regeneracja,wymiana klocków była z kompem.

 

Witam! Wjedz na stację diagnostyczną i na rolkach sprawdz opory toczenia oraz siłę hamowania (ok.20pln)- bedziesz wiedział co i jak!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko chodzi o to że na początku jazdy wszystko ok dobrze puszczają a im dłużej się jedzie i hamuje tym gorzej taj jakby nie wiem jakieś ciśnienie płynu nie cofało ... (płyn wymieniony oczywiście)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę się do tematu ale z innym problemem, a mianowicie chcę dobrać tylne tarcze ale pokazuje mi dwa typy - 286 albo 282mm. Po czym poznać które mam oryginalnie (bez mierzenia)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dorzucę się do tematu ale z innym problemem, a mianowicie chcę dobrać tylne tarcze ale pokazuje mi dwa typy - 286 albo 282mm. Po czym poznać które mam oryginalnie (bez mierzenia)?

 

Masz na to dwa sposoby;

Poerszy z nich to telefon do ASO a w drugim przypadku sam możeszzmierzyć wysokość części roboczej tarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności