jonysiemce Zgłoś #21 Napisano 6 Października 2010 ok dzieki a nie wiesz ile tego tam wchodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #22 Napisano 6 Października 2010 Według dokumentacji wchodzi 0,7-0,9 litra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jonysiemce Zgłoś #23 Napisano 6 Października 2010 qu..a jeszcze to doszło przez nieuwage moją ok dzieki za pomoc pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wirnik Zgłoś #24 Napisano 9 Października 2010 Kolego jak tak sie dzieje to jesli masz troszke smykalki a potrzebujesz jechac nawet kilka km.zdejmij pasek wielorowkowy,pompa wtedy nie pracuje,ale i alternator tez.Doraznie na dojazd do serwisu wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzychu74 Zgłoś #25 Napisano 7 Lutego 2011 Witam Panów Mam ten sam objaw co Koledzy i faktycznie okazało się że jest mały wyciek i płynu zostało dosyć mało. Dolałem ile trzeba ale niestety dalej skrzypi. Mam pytanie czy po dolaniu płynu objawi powinny ustąpić? A jeśli się nie poprawi to zostaje wymiana pompy czy można ją w jakiś sposób regenerować? pzdr Kt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
88_88 Zgłoś #26 Napisano 14 Lutego 2011 Zalej do pełna zbiornik i odpowietrz układ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pan-banan Zgłoś #27 Napisano 14 Lutego 2011 Ja też mam ten problem. Mam gdzieś wyciek. Próbuję go tylko zlokalizować. Pompa mi wyje średnio raz na 2-3 tyg, więc dużo się nie sączy, ale jednak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
88_88 Zgłoś #28 Napisano 14 Lutego 2011 Ja mam wyciek z kabla odprowadzającego płyn z chłodniczki do zbiorniczka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #29 Napisano 14 Lutego 2011 Ja mam wyciek z kabla odprowadzającego płyn z chłodniczki do zbiorniczka. to wymień i odpowietrz układ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
88_88 Zgłoś #30 Napisano 14 Lutego 2011 Jak fachowo nazywa się ta część? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #31 Napisano 14 Lutego 2011 Jak fachowo nazywa się ta część? z jakiego miesiąca auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
88_88 Zgłoś #32 Napisano 14 Lutego 2011 Listopad 97. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #33 Napisano 14 Lutego 2011 (edytowane) [ATTACH]45975[/ATTACH] listopad 97. sory za szybki jestem dla mojego kompa Edytowane 14 Lutego 2011 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
88_88 Zgłoś #34 Napisano 14 Lutego 2011 ... nieprawidłowy załącznik ... ---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:00 ---------- Nie szkodzi:) Jak można dostać się do tego węża zwrotnego? Trzeba rozebrać pół samochodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #35 Napisano 14 Lutego 2011 ... nieprawidłowy załącznik ... ---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:00 ---------- Nie szkodzi:) Jak można dostać się do tego węża zwrotnego? Trzeba rozebrać pół samochodu? ściągasz zderzak i masz go na wierchu a ściągnięcie zderzaka to odkręcenie 8 śrub chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
88_88 Zgłoś #36 Napisano 14 Lutego 2011 Mhmmm. No nic, będziemy jutro działać Dzięki za pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
88_88 Zgłoś #37 Napisano 17 Lutego 2011 Witam, mam do was kilka pytań w kwestii popsutej maglownicy. Otóż na początek może diagnoza mechanika. Będąc ostatnio w jednym z warsztatów powiedziano mi, że płyn na kablu zwrotnym od układu chłodzenia wspomagania kierownicy bierze się z uszkodzonej maglownicy. Myślicie, że to możliwe żeby z maglownicy uciekał cały zbiornik po przejechaniu 10 km? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #38 Napisano 17 Lutego 2011 Witam, mam do was kilka pytań w kwestii popsutej maglownicy. Otóż na początek może diagnoza mechanika. Będąc ostatnio w jednym z warsztatów powiedziano mi, że płyn na kablu zwrotnym od układu chłodzenia wspomagania kierownicy bierze się z uszkodzonej maglownicy. Myślicie, że to możliwe żeby z maglownicy uciekał cały zbiornik po przejechaniu 10 km? ściema jakby maglownica była uszkodzona to by z niej wyciekało anie z chłodnicy wspomagania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
88_88 Zgłoś #39 Napisano 17 Lutego 2011 A jakie są objawy wycieku z maglownicy? Wyciekający płyn właśnie się zbieram na w/w przewodzie, a kałuża ściekała najpierw na te kable, później na osłonę dolną silnika i dopiero na asfalt. Wszystko działo się przed kołem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #40 Napisano 17 Lutego 2011 A jakie są objawy wycieku z maglownicy? Wyciekający płyn właśnie się zbieram na w/w przewodzie, a kałuża ściekała najpierw na te kable, później na osłonę dolną silnika i dopiero na asfalt. Wszystko działo się przed kołem. to pewnie sam ta chłodnica jest dziurawa (rurka miedziana) u mnie też się przetarła na alle koszt tej rurki (używki) 40zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach