Skocz do zawartości
poldeczek1

Dogrzewanie wnetrza

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukam gdzie ten test wykonać(może znajdę). Ale co z tymi bezpiecznikami??? Dlaczego ich nie ma???

I znów ciekawostka. Dogrzewanie samo z siebie naprawiło się.

Edytowane przez bbbb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem w 01silnik>grupa16 w trzecim okienku u mnie pojawiają się "00", "01" i "11". U kolegów powyżej natomiast jakieś tajemnicze 252. Zauważyłem prawidłowość, że gdy przełączę klimę z "Auto" na "Econ" to wyświetla mi się "00", ale gdy przełączę na "Auto" to najpierw pojawia się "01", a po chwili "11". W dymku z podpowiedzią jest informacja, że "01" oznacza pierwszy przebieg, a "11" drugi przebieg. Natomiast "00" oznacza, że dogrzewanie jest "Off". Wniosek z tego jest taki, że klimatronik ustawiony na "Econ" powoduje wyłączenie dogrzewania wnętrza, które u mnie cudownie się samo naprawiło. Nie odkryłem co powoduje załączenie drugiego przebiegu, ale domyślam się, że jest to uwarunkowane poborem prądu przez inne odbiorniki.

Edytowane przez bbbb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik od grzałki jest jeden, pod maską ten na śrubki. W zależności jeszcze jaka skrzynka. Opis skrzynek i umiejscowienia bezpieczników jest dostępny na forum. Grzałka z literą E ma przeważnie zimne luty, raz wszystko ok raz sypie błędami. Ja jak sobie ją montowałem to przelutowałem co trzeba igłową lutownicą i do dzisiaj spokój. Opis jak ją włączać i jak wyłączać też jest na forum, zależy jeszcze od wersji klimatronika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przeczytałem cały temat i zaczęło mnie zastanawiać czy też mam dogrzewanie wnętrza, nie rozbieralem tapicerki ale koło kolumny kierowniczej widzę że idą trzy przewody brązowy i dwa czerwone jak do nagrzewnicy. Bezpiecznik  w komorze silnika SA7 mam 60A.Na polu jest 4,5 stopnia więc odpaliłem silnik i w blokach pomiarowych w 16 w trzecim polu mam warto 252 gdy przygazuje jest 108 a gdy spada z obrotow to jest 0. W dymku podpowiedzi jest jak wyżej że gdy jest ze x1 to low j359 czyli jedna grzałka a gdy 1x to high j360 dwie grzałki. Ale nic to się nie ma do tego co pokazuje. Ale gdy tak silnik pracował to po około minucie zaczęło mi dmuchać ciepło czyli chyba działa. Jest jakiś inny sposób by to sprawdzić?? 

Edytowane przez Matiz4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.10.2010 o 09:39, poldeczek1 napisał:

Witam pisze ponieważ gdy temperatura spadla u mnie akurat ponizej 4 stopni okazlo sie ze zaraz po odpaleniu auta i przejechaniu moze 100 metrow z nadmuchów leci cieple powietrze (nawet jesli auto stało całą noc)wiec nie ma mowy ze silnik jeszcze nie ostygł

Moje pytanie na jakiej zasadzie to działa czy to jest elektryczne czy spalinowe jesli spalinowe to gdzie to cudo jest showane bo nigdzie tego nie widze pzdr.:zeco

Jest to opcja dogrzewanie ustawia sie to w menu klimatyzacji gdy auto zostanie odpalone obroty silnika wzrosną  powyżej 1000 i wtedy włacza sie dogrzewanie auta i leci ciepłe powietrze nawet wtedy gdy silnik jest zimny 

Edytowane przez Pawel2303

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności