The_Saint Zgłoś #21 Napisano 11 Października 2010 Tłoczek ciężko wcisnąć młotkiem, ściskiem stolarskim ciężko idzie, więc to nie to. Wyczyść prowadnice, przez nie często blokuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0g4l Zgłoś #22 Napisano 11 Października 2010 Wyczyść prowadnice, przez nie często blokuje. Tak też zrobiłem wczoraj. Prawa strona mogła blokować. Jest chyba lepiej. Może spalanie trochę spadnie. Dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #23 Napisano 18 Lutego 2011 Wracam do tematu. Od jakiegoś czasu hamulce mi nie odbijają do końca. To znaczy hamuję, puszczam pedał a tu dalej trochę przyciera. Gdy zgaszę silnik - hamulce puszczają. Co to może byc? Pompa i regulator siły hamowania wymienione na nowe, serwo na używane. Nie mam ABS-u Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 18 Lutego 2011 Wracam do tematu.Od jakiegoś czasu hamulce mi nie odbijają do końca. To znaczy hamuję, puszczam pedał a tu dalej trochę przyciera. Gdy zgaszę silnik - hamulce puszczają. Co to może byc? Pompa i regulator siły hamowania wymienione na nowe, serwo na używane. Nie mam ABS-u wężyki gumowe do kół drożne tłoczki nie zapieczone?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #25 Napisano 18 Lutego 2011 Nie są zapieczone, a przewody muszą byc drożne, bo jak gasze silnik to normalnie samochód się toczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #26 Napisano 20 Lutego 2011 A może to miec cos wspólnego z vacum pompą? Z tego co widzę ona się trzyma tylko na 2 śrubach. Może moje pytanie się wyda laickie, ale jeśli ją będę wymieniał to nic nie przestawię (np. rozrząd, albo kąt wtrysku- chodzi mi o ten wielokliny co z niej wychodzi). Czy wymieniając tę pompę hamulce się nie zapowietrzą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #27 Napisano 20 Lutego 2011 Może moje pytanie się wyda laickie, ale jeśli ją będę wymieniał to nic nie przestawię (np. rozrząd, albo kąt wtrysku- chodzi mi o ten wielokliny co z niej wychodzi). Nic nie przestawisz Czy wymieniając tę pompę hamulce się nie zapowietrzą? Nie. Ale sprawdź najpierw prowadnice w zaciskach i ruch tłoczka w zacisku. Sprawdź też, które koło robi się cieplejsze po tym zablokowaniu hamulca - będziesz wiedział z którym kołem jest problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #28 Napisano 22 Lutego 2011 Prawe przednie jest ciepłe.To samo koło przy mocniejszym naciśnięciu pedału sie blokuje wcześniej niż inne. Ja nie rozumiem dlaczego te hamulce puszczają jak zgaszę silnik, a na zapalonym trzeba z 2-3 minuty poczekac. Nie sądzę żeby ciężko chodzący zacisk mial tu znaczenie jeśli puszcza przy zgaszeniu silnika.Ale mogę się mylic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek b3 Zgłoś #29 Napisano 7 Maja 2013 Witam wszystkich serdecznie!!!Jeśli można podłączył bym się do wątku gdyż mam podobny problem z blokującymi hamulcami a mianowicie tak jak poprzednik pisał po przejechaniu około 10 km po mieście częstym używaniu hamulca koła zaczynają blokować:doh im dłużej jadę tym blokują mocniej, ale gdy odłączę ten sztywny przewód od serwa to syknie powietrzem i hamulce się odblokowują.Co koledzy o tym myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #30 Napisano 8 Maja 2013 Co koledzy o tym myślicie? Wygląda to na nie odbijający pedał, ale zacznij od wymiany przewodów elastycznych przy zaciskach...mają już swoje lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek b3 Zgłoś #31 Napisano 9 Maja 2013 przewody były wymienione 2 lata temu ale spróbuję je wymienić może któryś był felerny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek b3 Zgłoś #32 Napisano 10 Maja 2013 Dziś podczas wymiany przewodów elastycznych okazało się że padła pompa hamulcowa:( no i auto zostało uziemione na warsztacie do poniedziałku.Mam nadzieje że po wymianie będzie tak jak być powinno;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adasko Zgłoś #33 Napisano 11 Maja 2013 Sytuacja z wczoraj Coś zaczęło trzeć , pierwszy pomysł to klocek dociska, ale tarcza nie była gorąca, drugi łożysko. Okazało się, że pierścien ABS sie skrzywił i tarł o czujnik abs. Wczoraj w Gdańsku mocno padało, podejrzewam, że kałuża dała po pierścieniu i się dlatego wygiął. By dojść do pierścienia trzeba zdjąc tarcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach