viper1986 Zgłoś #41 Napisano 16 Października 2014 Wychodzi na to, że co bym nie wlał to będzie dobrze,o ile pompa jeszcze wróci do pełni sprawności Wleję zielony bo taki miałem. Zauważyłem, że kierownica ciężej chodzi jak robię dłuższą trasę (ok 100 - 150km bez postoju), gdy silnik ostygnie znów jest lepiej. Jak już rozbiorę i napotkam jakąś trudność pozwolę sobie napisać. Dziękuję za dotychczasowe informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cymek Zgłoś #42 Napisano 18 Października 2014 U mnie wystarczyło dolać płynu bo było sucho jak na sacharze :dance Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #43 Napisano 31 Października 2014 Dziś znalazłem trochę wolnego czasu i dobrałem się do pompy. Wymieniłem płyn, wyczyściłem pompę, zbiorniczek, odpowietrzyłem po zalaniu nowego płynu. Niestety efekt nie do końca mnie zadowala. Pompa mniej wyje, kierownica trochę lepiej pracuje. Sama pompa na sucho nie miała wyczuwalnych luzów, koło pasowe także dobrze wygląda. Tragedii nie ma więc dalej nie ruszam. Jak trafię sprawdzoną używaną to wtedy wymienię. Ktoś kiedyś jeszcze pisał, że na maglownicy jest śruba regulacyjna, ale jak się przyglądałem to nic takiego nie widzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #44 Napisano 31 Października 2014 Dziś znalazłem trochę wolnego czasu i dobrałem się do pompy. Wymieniłem płyn, wyczyściłem pompę, zbiorniczek, odpowietrzyłem po zalaniu nowego płynu. Niestety efekt nie do końca mnie zadowala. Pompa mniej wyje, kierownica trochę lepiej pracuje. Sama pompa na sucho nie miała wyczuwalnych luzów, koło pasowe także dobrze wygląda. Tragedii nie ma więc dalej nie ruszam. Jak trafię sprawdzoną używaną to wtedy wymienię. Ktoś kiedyś jeszcze pisał, że na maglownicy jest śruba regulacyjna, ale jak się przyglądałem to nic takiego nie widzę. jeśli ślimak nie stuka o przekładnię to dokręcanie tej śruby da efekt odwrotny do zamierzonego służy ona do kasowania luzu między zębnikiem a przekładnią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #45 Napisano 1 Listopada 2014 Tak właśnie myślałem, że to regulacja maglownicy a nie ciśnienia wspomagania. Nic zatem nie ruszam, a poczekam na jakąś sensowną pompę. Na razie tragedii nie ma, wielu nawet pyta się o co mi chodzi, przecież dobrze się kręci Ważne, że ten syfiasty płyn wymieniony to magiel trochę odetchnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #46 Napisano 3 Listopada 2014 używanej nie radzę większość jest po przebiegach... że ohoho ,pompa jako część mechaniczna naturalnie się zużywa wyciera w środku jeśli ktoś rozbierał to wie o co biega jeszcze jedno sprawdź zaworek w pompie znajduje się tam filterek siatkowy ogólnie wyczyść cały zaworek tylko ostrożnie odkręcaj aby ci coś nie uciekło w środku jest kilka sprężynek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #47 Napisano 3 Listopada 2014 używanej nie radzę większość jest po przebiegach... że ohoho ,pompa jako część mechaniczna naturalnie się zużywa wyciera w środku jeśli ktoś rozbierał to wie o co biegajeszcze jedno sprawdź zaworek w pompie znajduje się tam filterek siatkowy ogólnie wyczyść cały zaworek tylko ostrożnie odkręcaj aby ci coś nie uciekło w środku jest kilka sprężynek tak jak pisałem wcześniej: wszystko wyczyszczone i zalane nowym płynem. Używaną kupię tylko po przetestowaniu na samochodzie, bo wiem że te wszystkie z aukcji itp to zbyt duże ryzyko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach