s27 Zgłoś #61 Napisano 31 Marca 2011 Autko już jeździ od ubiegłego tygodnia i wszystko jest OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocheno Zgłoś #62 Napisano 31 Marca 2011 a jakie koszty czyszczenia 4 sztuk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
huragan1971 Zgłoś #63 Napisano 1 Kwietnia 2011 Witam. Panowie podepnę się pod temat,ponieważ(niestety) tez mnie dotyczy... Posiadam B6 z końca 2005 roku (161.000km) i niestety niedawno go kupiłem,ale jak sie naczytałem (niestety później) na różnych forach co sie dzieje z tymi pompowtryskami to masakra...niestety u mnie padł na cylindrze nr. 1 i teraz moje pytanie,który to jest stojąc przodem do silnika?Który wtryk mam wymienic? VCDS wykrył mi właśnie,że pada wtrysk właśnie nr.1, Bo szczerze mówiąc to nie wiem ja sie je liczy 1,2,3,4 od której strony? Robię ten wtrysk i na sprzedaż ,jeździłem 1,9 TDI z 2003 roku i nie miałem z nim żadnych problemów i zachciało mi się ( a raczej mojej żonie!!!) zmiany niby na ładniejszy,no może to ładniejszy to on jest,ale dosłownie złom(jeśli chodzi głównie o silnik) totalny...szkoda kasy i teraz każdego uczulę,żeby takiego passata nie kupował a ja juz upatrzyłem sobie właśnie 1,9 TDI 130kM (silniki nie do zajeżdżenia) z połowy 2005 roku.. Aha jeszcze nie napisałem,że mieszkam w Anglii a tu auta są na prawdę serwisowane a co najważniejsze "nie kręcone" no i drogi super,więc zawieszeniowo w bardzo dobrym stanie.. Jeśli chodzi o mój egzemplarz to z wyglądu jest bardzo ładny i ma dośc bogate wyposażenie...ale do rzeczy może ktoś ma jakieś fotki jak dokładnie po kolei wyjąc a potem włożyc wtrysk.Bardzo proszę o pomoc. p.s.dobrze,że sporo staniały te wtryski....u na nowy kosztuje 300 funtów a używkę można kupi już za 100 funtów. Po naprawie auto jest do sprzedania(na pewno ze stratą) Pozdrawiam i czekam na jakieś wskazówki. A oto log: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 03G 906 018 CD HW: 03G 906 018 CD Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G 9627 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 00631 210 04732 VCID: 69D2BFFA7F23F454 1 Fault Found 17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded P1261 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 82 Mileage: 161736 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 11:46:36 Freeze Frame RPM: 832 /min Text: 24 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 71.8 % Text: 5.125 uF Text: 14.25 mJ Text: 10 mJ Ign. Timing: 0.6 °BTDC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zolnierzslawek Zgłoś #64 Napisano 1 Kwietnia 2011 niestety u mnie padł na cylindrze nr. 1 i teraz moje pytanie,który to jest stojąc przodem do silnika?Który wtryk mam wymienic? VCDS wykrył mi właśnie,że pada wtrysk właśnie nr.1, Bo szczerze mówiąc to nie wiem ja sie je liczy 1,2,3,4 od której strony? Gdy ja miałem taki błąd okazało sie ze to był pierwszy po prawej, stojąc przodem do samochodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
huragan1971 Zgłoś #65 Napisano 1 Kwietnia 2011 Dzięki kolego...tyle,że dziś zdejmowałem samą obudowę silnika,ale tam nie bardzo co jest widać,wydaje mi się,że pewnie trzeba zdjąć jeszcze pokrywę górną silnika...jednak postanowiłem,że sam sie za to nie biorę,bo jak poczytałem na forum,że trzeba wiedzieć jak dokręcić ten wtrysk no i najpierw zmienić uszczelki...mam znajomego Polaka dobrego mechanika,więc on mi to zrobi,na pewno nie pojadę do warsztatu angielskiego,bo tam nie dość,żeby mi pewnie spaprali to jeszcze skroili jak "cygan za matkę"... A samochód wystawiłem na portalu polskim i angielskim... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocheno Zgłoś #66 Napisano 2 Kwietnia 2011 Panowie zawsze wtryski liczy się od strony rozrządu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu5 Zgłoś #67 Napisano 3 Kwietnia 2011 witam ja miałem podobna sytuacje wysiadł pierwszy ale od lewej moje pytanie czy wymienialiscie listwe zasilajaca pompowtryski?? bo to podobno jej wina ze one tk padja?? pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #68 Napisano 3 Kwietnia 2011 witam. Panowie podepnę się pod temat,ponieważ(niestety) tez mnie dotyczy...Posiadam b6 z końca 2005 roku (161.000km) i niestety niedawno go kupiłem,ale jak sie naczytałem (niestety później) na różnych forach co sie dzieje z tymi pompowtryskami to masakra...niestety u mnie padł na cylindrze nr. 1 i teraz moje pytanie,który to jest stojąc przodem do silnika?który wtryk mam wymienic? Vcds wykrył mi właśnie,że pada wtrysk właśnie nr.1, bo szczerze mówiąc to nie wiem ja sie je liczy 1,2,3,4 od której strony? Robię ten wtrysk i na sprzedaż ,jeździłem 1,9 tdi z 2003 roku i nie miałem z nim żadnych problemów i zachciało mi się ( a raczej mojej żonie!!!) zmiany niby na ładniejszy,no może to ładniejszy to on jest,ale dosłownie złom(jeśli chodzi głównie o silnik) totalny...szkoda kasy i teraz każdego uczulę,żeby takiego passata nie kupował a ja juz upatrzyłem sobie właśnie 1,9 tdi 130km (silniki nie do zajeżdżenia) z połowy 2005 roku.. Aha jeszcze nie napisałem,że mieszkam w anglii a tu auta są na prawdę serwisowane a co najważniejsze "nie kręcone" no i drogi super,więc zawieszeniowo w bardzo dobrym stanie.. Jeśli chodzi o mój egzemplarz to z wyglądu jest bardzo ładny i ma dośc bogate wyposażenie...ale do rzeczy może ktoś ma jakieś fotki jak dokładnie po kolei wyjąc a potem włożyc wtrysk.bardzo proszę o pomoc. P.s.dobrze,że sporo staniały te wtryski....u na nowy kosztuje 300 funtów a używkę można kupi już za 100 funtów. Po naprawie auto jest do sprzedania(na pewno ze stratą) pozdrawiam i czekam na jakieś wskazówki. A oto log: Address 01: Engine labels: Redir fail! Control module part number: 03g 906 018 cd hw: 03g 906 018 cd component and/or version: R4 2.0l ppd1.5 g 9627 software coding: 0000072 work shop code: Wsc 00631 210 04732 vcid: 69d2bffa7f23f454 1 fault found 17669 - pd unit injector: Cylinder 1 (n240): Regulation range exceeded p1261 - 006 - short to plus - intermittent freeze frame fault status: 00100001 fault priority: 0 fault frequency: 1 reset counter: 82 mileage: 161736 km time indication: 0 date: 2000.00.00 time: 11:46:36 freeze frame rpm: 832 /min text: 24 nm speed: 0.0 km/h load: 71.8 % text: 5.125 uf text: 14.25 mj text: 10 mj ign. Timing: 0.6 °btdc Proszę moderatora o usunięcie postów które nie dotyczą regeneracji !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomassss Zgłoś #69 Napisano 3 Kwietnia 2011 17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded P1261 - 006 - Short to Plus - Intermittent Miałem taki błąd, który po wykasowaniu wracał po paru godzinach. Wymiana wiązki zasilającej wtryski załatwiła problem. Od miesiąca jest wszystko OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klimasoft Zgłoś #70 Napisano 4 Kwietnia 2011 Ostatnio spotkała mnie niemiła sytuacja w czasie podróży do Gdańska z Krakowa autko zgasło. I już wiedziałem że to kochany pompowtrysk, ale jeszcze odpaliło i jakoś do Gdańska dotarłem. W Gdańsku gdy już próbowałem odpalić samochód niestety nie chciał zapalić, udało się za 10 razem. Pomyślałem byle do Krakowa a potem jakaś regeneracja wtrysku. Niestety autko w czasie wyjeżdżania z Gdańska odmówiło posłuszeństwa na wysokości salonu Volkswagena, myślałem a niech sprawdzą może jednak nie pompowtrysk. Na miejscu przyjęto samochód do serwisu otrzymałem informację że w ciągu trzech godzin będzie diagnoza ale raczej napewno pompowtrysk. I tu niespodzianka jak się okazało nie ostatnia pan poinformował mnie że volkswagen ma akcję dobrej woli i pompowtrysk kosztuje tylko 890zł oczywiście nowy. Pomyślałem super dobra cena praktycznie tyle co regeneracja. Czekałem jednak na tą diagnozę, po około godzinie dzwoni pan z serwisu i mówi: Proszę pana to pompowtrysk, ale mam dla pana dobrą informację i z góry zaznaczam że nie jest to prima aprilis- Wymienimy panu pompowtrysk oraz wiązkę pompowrtyskiwaczy zupełnie za darmo na koszt Volkswagena. I tak miałem szczęście w nieszczęściu. Polecam pytać w Volkswagenie, nawet nie wymagają przeglądów okresowych w volkswagenie. Autko to Passat B6 rok 2007 przebieg 56000km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andreas2 Zgłoś #71 Napisano 11 Kwietnia 2011 Witam Pare postów wczesniej pisałem że mam problem z pompowtryskiem(P1270 UNIT INJECTOR CYLINDER 4 POWYŻEJ GRANICY REGULACJI) , conajmniej 5 mechaników twierdziło, że jest do wymiany. Co się okazało że wystaczyło tylko przeczyscic i problem zniknął. Za czyszczenie 4 pompowtrysków zapłaciłem 600zł . Zrobiłem od tego czasu 4 tyś km i błąd nie wyskoczył. Jeżeli szybko zdiagnozuje się błąd i auto jest jeszcze w stanie się poruszac to czyszczenie ma sens, ale jak już auto stoi to tylko wymiana na nowy!! a zdradzisz nam tajemnicę gdzie je czyściłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rm888 Zgłoś #72 Napisano 26 Kwietnia 2011 Witam! Mam takie same błędy ale na 3 pompkach. Zastanawiam się nad wymianą wiązki. Tylko czy ma to jakiś sens ?? (wiązka 370 zł, uszczelka 80, robota około 300) Po za błędami na VCDS nie widzę żadnych dziwnych objawów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukop2 Zgłoś #73 Napisano 26 Kwietnia 2011 Wymienimy panu pompowtrysk oraz wiązkę pompowrtyskiwaczy zupełnie za darmo na koszt Volkswagena Za darmo ? W tych czasach ? Az sie wierzyc nie chce , ale wolalbym nie sprawdzac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AREKSMY Zgłoś #74 Napisano 27 Kwietnia 2011 Witam jaka różnica w oznaczeniu dla pompowtryskiwaczy dla silnika BKP ;D;DX;S;SX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kacduch Zgłoś #75 Napisano 27 Kwietnia 2011 no to lipa siemens 0730M padla cewka do kogo najlepiej wysłać piekary śląskie mówia 1550 za cewke przy zwrocie starej konin w ogóle mi cewki nie zrobi a zielonej gory nie moge znalezc numeru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DemoniK Zgłoś #76 Napisano 27 Kwietnia 2011 Zielona Góra tutaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cniedzi Zgłoś #77 Napisano 12 Maja 2011 Od 1/05/2011 ASO wymieniaja na koszt producenta uszkodzone pompowtryski w B6 do 7 lat. Auto musi przyjechać niesprawne do ASO. Dzięki dla jednego z Kolegów z forum za to info - wczoraj wymienili mi 2 pompowtryski, wg stawek ASO - 6 000 PLN pozostało w kieszeni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #78 Napisano 12 Maja 2011 Kolego w którym ASO ci wymienili i czy auto musi być serwisowane w ASO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
servee79 Zgłoś #79 Napisano 12 Maja 2011 (edytowane) Z tego co mi powiedziano to nie musi być. Ważne, żeby przyjechało na lawecie, a nie o własnych siłach. Problemem może być wcześniejsza regeneracja takiego PD, bo po takim zabiegu obudowa jest sklejana i to widać. ASO może się wyprzeć i takiej bezpłatnej naprawy w takim przypadku nie zaproponować. Edytowane 12 Maja 2011 przez servee79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #80 Napisano 12 Maja 2011 przed kilkoma minutami rozmawiałem z serwisem DANELCZYK w Lublinie - nie odpowiedziano mi jednoznacznie, każda sprawa rozpatrywana indywidualnie, w grę wchodzi historia serwisowania i dopiero piszą do producenta w sprawie pokrycia kosztów sądzę że warto auto zawieść do serwisu i zostawić do czasu podjęcia decyzji o kosztach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach