Skocz do zawartości
s27

Pompowtryski SIEMENS do VW 2.0TDI REGENERACJA !!!

Rekomendowane odpowiedzi

Autko już jeździ od ubiegłego tygodnia i wszystko jest OK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie koszty czyszczenia 4 sztuk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie podepnę się pod temat,ponieważ(niestety) tez mnie dotyczy...

Posiadam B6 z końca 2005 roku (161.000km) i niestety niedawno go kupiłem,ale jak sie naczytałem (niestety później) na różnych forach co sie dzieje z tymi pompowtryskami to masakra...niestety u mnie padł na cylindrze nr. 1 i teraz moje pytanie,który to jest stojąc przodem do silnika?Który wtryk mam wymienic? VCDS wykrył mi właśnie,że pada wtrysk właśnie nr.1, Bo szczerze mówiąc to nie wiem ja sie je liczy 1,2,3,4 od której strony? Robię ten wtrysk i na sprzedaż ,jeździłem 1,9 TDI z 2003 roku i nie miałem z nim żadnych problemów i zachciało mi się ( a raczej mojej żonie!!!) zmiany niby na ładniejszy,no może to ładniejszy to on jest,ale dosłownie złom(jeśli chodzi głównie o silnik) totalny...szkoda kasy i teraz każdego uczulę,żeby takiego passata nie kupował a ja juz upatrzyłem sobie właśnie 1,9 TDI 130kM (silniki nie do zajeżdżenia) z połowy 2005 roku..

Aha jeszcze nie napisałem,że mieszkam w Anglii a tu auta są na prawdę serwisowane a co najważniejsze "nie kręcone" no i drogi super,więc zawieszeniowo w bardzo dobrym stanie..

Jeśli chodzi o mój egzemplarz to z wyglądu jest bardzo ładny i ma dośc bogate wyposażenie...ale do rzeczy może ktoś ma jakieś fotki jak dokładnie po kolei wyjąc a potem włożyc wtrysk.Bardzo proszę o pomoc.

 

p.s.dobrze,że sporo staniały te wtryski....u na nowy kosztuje 300 funtów a używkę można kupi już za 100 funtów.

Po naprawie auto jest do sprzedania(na pewno ze stratą)

Pozdrawiam i czekam na jakieś wskazówki.

 

A oto log:

 

 

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 018 CD HW: 03G 906 018 CD

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G 9627

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 00631 210 04732

VCID: 69D2BFFA7F23F454

1 Fault Found

 

17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded

P1261 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 82

Mileage: 161736 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 11:46:36

 

Freeze Frame

RPM: 832 /min

Text: 24 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 71.8 %

Text: 5.125 uF

Text: 14.25 mJ

Text: 10 mJ

Ign. Timing: 0.6 °BTDC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niestety u mnie padł na cylindrze nr. 1 i teraz moje pytanie,który to jest stojąc przodem do silnika?Który wtryk mam wymienic? VCDS wykrył mi właśnie,że pada wtrysk właśnie nr.1, Bo szczerze mówiąc to nie wiem ja sie je liczy 1,2,3,4 od której strony?
Gdy ja miałem taki błąd okazało sie ze to był pierwszy po prawej, stojąc przodem do samochodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego...tyle,że dziś zdejmowałem samą obudowę silnika,ale tam nie bardzo co jest widać,wydaje mi się,że pewnie trzeba zdjąć jeszcze pokrywę górną silnika...jednak postanowiłem,że sam sie za to nie biorę,bo jak poczytałem na forum,że trzeba wiedzieć jak dokręcić ten wtrysk no i najpierw zmienić uszczelki...mam znajomego Polaka dobrego mechanika,więc on mi to zrobi,na pewno nie pojadę do warsztatu angielskiego,bo tam nie dość,żeby mi pewnie spaprali to jeszcze skroili jak "cygan za matkę"...

A samochód wystawiłem na portalu polskim i angielskim...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie zawsze wtryski liczy się od strony rozrządu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

ja miałem podobna sytuacje

wysiadł pierwszy ale od lewej

moje pytanie czy wymienialiscie listwe zasilajaca pompowtryski??

bo to podobno jej wina ze one tk padja??

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam. Panowie podepnę się pod temat,ponieważ(niestety) tez mnie dotyczy...

Posiadam b6 z końca 2005 roku (161.000km) i niestety niedawno go kupiłem,ale jak sie naczytałem (niestety później) na różnych forach co sie dzieje z tymi pompowtryskami to masakra...niestety u mnie padł na cylindrze nr. 1 i teraz moje pytanie,który to jest stojąc przodem do silnika?który wtryk mam wymienic? Vcds wykrył mi właśnie,że pada wtrysk właśnie nr.1, bo szczerze mówiąc to nie wiem ja sie je liczy 1,2,3,4 od której strony? Robię ten wtrysk i na sprzedaż ,jeździłem 1,9 tdi z 2003 roku i nie miałem z nim żadnych problemów i zachciało mi się ( a raczej mojej żonie!!!) zmiany niby na ładniejszy,no może to ładniejszy to on jest,ale dosłownie złom(jeśli chodzi głównie o silnik) totalny...szkoda kasy i teraz każdego uczulę,żeby takiego passata nie kupował a ja juz upatrzyłem sobie właśnie 1,9 tdi 130km (silniki nie do zajeżdżenia) z połowy 2005 roku..

Aha jeszcze nie napisałem,że mieszkam w anglii a tu auta są na prawdę serwisowane a co najważniejsze "nie kręcone" no i drogi super,więc zawieszeniowo w bardzo dobrym stanie..

Jeśli chodzi o mój egzemplarz to z wyglądu jest bardzo ładny i ma dośc bogate wyposażenie...ale do rzeczy może ktoś ma jakieś fotki jak dokładnie po kolei wyjąc a potem włożyc wtrysk.bardzo proszę o pomoc.

 

P.s.dobrze,że sporo staniały te wtryski....u na nowy kosztuje 300 funtów a używkę można kupi już za 100 funtów.

Po naprawie auto jest do sprzedania(na pewno ze stratą)

pozdrawiam i czekam na jakieś wskazówki.

 

A oto log:

 

 

Address 01: Engine labels: Redir fail!

Control module part number: 03g 906 018 cd hw: 03g 906 018 cd

component and/or version: R4 2.0l ppd1.5 g 9627

software coding: 0000072

work shop code: Wsc 00631 210 04732

vcid: 69d2bffa7f23f454

1 fault found

 

17669 - pd unit injector: Cylinder 1 (n240): Regulation range exceeded

p1261 - 006 - short to plus - intermittent

freeze frame

fault status: 00100001

fault priority: 0

fault frequency: 1

reset counter: 82

mileage: 161736 km

time indication: 0

date: 2000.00.00

time: 11:46:36

 

freeze frame

rpm: 832 /min

text: 24 nm

speed: 0.0 km/h

load: 71.8 %

text: 5.125 uf

text: 14.25 mj

text: 10 mj

ign. Timing: 0.6 °btdc

 

Proszę moderatora o usunięcie postów które nie dotyczą regeneracji !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded

P1261 - 006 - Short to Plus - Intermittent

 

Miałem taki błąd, który po wykasowaniu wracał po paru godzinach. Wymiana wiązki zasilającej wtryski załatwiła problem. Od miesiąca jest wszystko OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio spotkała mnie niemiła sytuacja w czasie podróży do Gdańska z Krakowa autko zgasło. I już wiedziałem że to kochany pompowtrysk, ale jeszcze odpaliło i jakoś do Gdańska dotarłem. W Gdańsku gdy już próbowałem odpalić samochód niestety nie chciał zapalić, udało się za 10 razem. Pomyślałem byle do Krakowa a potem jakaś regeneracja wtrysku. Niestety autko w czasie wyjeżdżania z Gdańska odmówiło posłuszeństwa na wysokości salonu Volkswagena, myślałem a niech sprawdzą może jednak nie pompowtrysk. Na miejscu przyjęto samochód do serwisu otrzymałem informację że w ciągu trzech godzin będzie diagnoza ale raczej napewno pompowtrysk. I tu niespodzianka jak się okazało nie ostatnia pan poinformował mnie że volkswagen ma akcję dobrej woli i pompowtrysk kosztuje tylko 890zł oczywiście nowy. Pomyślałem super dobra cena praktycznie tyle co regeneracja. Czekałem jednak na tą diagnozę, po około godzinie dzwoni pan z serwisu i mówi: Proszę pana to pompowtrysk, ale mam dla pana dobrą informację i z góry zaznaczam że nie jest to prima aprilis- Wymienimy panu pompowtrysk oraz wiązkę pompowrtyskiwaczy zupełnie za darmo na koszt Volkswagena. I tak miałem szczęście w nieszczęściu. Polecam pytać w Volkswagenie, nawet nie wymagają przeglądów okresowych w volkswagenie. Autko to Passat B6 rok 2007 przebieg 56000km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Pare postów wczesniej pisałem że mam problem z pompowtryskiem(P1270 UNIT INJECTOR CYLINDER 4 POWYŻEJ GRANICY REGULACJI) , conajmniej 5 mechaników twierdziło, że jest do wymiany. Co się okazało że wystaczyło tylko przeczyscic i problem zniknął. Za czyszczenie 4 pompowtrysków zapłaciłem 600zł . Zrobiłem od tego czasu 4 tyś km i błąd nie wyskoczył. Jeżeli szybko zdiagnozuje się błąd i auto jest jeszcze w stanie się poruszac to czyszczenie ma sens, ale jak już auto stoi to tylko wymiana na nowy!!

a zdradzisz nam tajemnicę gdzie je czyściłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Witam! Mam takie same błędy ale na 3 pompkach. Zastanawiam się nad wymianą wiązki.

Tylko czy ma to jakiś sens ?? (wiązka 370 zł, uszczelka 80, robota około 300)

Po za błędami na VCDS nie widzę żadnych dziwnych objawów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymienimy panu pompowtrysk oraz wiązkę pompowrtyskiwaczy zupełnie za darmo na koszt Volkswagena

Za darmo ? W tych czasach ? Az sie wierzyc nie chce , ale wolalbym nie sprawdzac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

jaka różnica w oznaczeniu dla pompowtryskiwaczy dla silnika BKP ;D;DX;S;SX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kacduch

no to lipa siemens 0730M padla cewka do kogo najlepiej wysłać piekary śląskie mówia 1550 za cewke przy zwrocie starej konin w ogóle mi cewki nie zrobi a zielonej gory nie moge znalezc numeru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 1/05/2011 ASO wymieniaja na koszt producenta uszkodzone pompowtryski w B6 do 7 lat. Auto musi przyjechać niesprawne do ASO.

 

Dzięki dla jednego z Kolegów z forum za to info - wczoraj wymienili mi 2 pompowtryski, wg stawek ASO - 6 000 PLN pozostało w kieszeni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego w którym ASO ci wymienili i czy auto musi być serwisowane w ASO?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi powiedziano to nie musi być. Ważne, żeby przyjechało na lawecie, a nie o własnych siłach. Problemem może być wcześniejsza regeneracja takiego PD, bo po takim zabiegu obudowa jest sklejana i to widać. ASO może się wyprzeć i takiej bezpłatnej naprawy w takim przypadku nie zaproponować.

Edytowane przez servee79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przed kilkoma minutami rozmawiałem z serwisem DANELCZYK w Lublinie - nie odpowiedziano mi jednoznacznie, każda sprawa rozpatrywana indywidualnie, w grę wchodzi historia serwisowania i dopiero piszą do producenta w sprawie pokrycia kosztów

 

sądzę że warto auto zawieść do serwisu i zostawić do czasu podjęcia decyzji o kosztach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności