magnum666 Zgłoś #201 Napisano 27 Marca 2013 Na co tu czekac, wymieniac i to juz. Zadna przyjemnosc jak padnie gdzies w trasie.Ja wymienialem u siebie sam wklad. Zaczelo sie od tego ze przy odpalaniu buczala niemilosiernie, potem juz nawet w czasie jazdy. Ale po tym jak raz nie moglem odpalic go rano a pompka juz nie wydawala zadnych dzwiekow musialem ja wymienic. Od tamtej pory (jakos 2,5 roku temu) nie mam zadnych problemow z nia. Na jaka wymieniłeś? Oryginał czy jakiś zamiennik? Na allegro widziałem już od 140zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #202 Napisano 27 Marca 2013 Na allegro na pewno jest sam wkład pompy (bez pływaka), wystarczy go wymienić, mechanik da sobie radę szybko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magnum666 Zgłoś #203 Napisano 27 Marca 2013 Na allegro na pewno jest sam wkład pompy (bez pływaka), wystarczy go wymienić, mechanik da sobie radę szybko. Tak to sam wkład. Pytanie tylko czy kupić takie coś z allegro, czy oryginał za 400 zł. Czy ktoś przerabiał te zamienniki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #204 Napisano 27 Marca 2013 Ja przerabiałem zamienniki wkładów w B3 1.8 i w B4 VR6, działają już parę dobrych lat, tyle że do tych moich passatów nie było ori w normalnej cenie tj. były ale za ok 2000 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #205 Napisano 27 Marca 2013 Na jaka wymieniłeś?Oryginał czy jakiś zamiennik? Na allegro widziałem już od 140zł z allegro jakis tam zamiennik chyba za 130zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magnum666 Zgłoś #206 Napisano 28 Marca 2013 Samochód odebrany, pompa (wkład) wymieniona na oryginał. Dojeżdżam do domu wsłuc***e się w prace silnika i patrzę na obrotomierz. Dodaje gazu i patrzę jak spadają obroty. Spadają do ok. 820 obrotów, po czym spadają niewiele poniżej 800 (wówczas lekko buja silnikiem) i wracają z powrotem na ok 820. "Rynce" opadają. Nie taka pompa? Co tym razem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magnum666 Zgłoś #207 Napisano 29 Marca 2013 Niestety rano było jeszcze gorzej. Pierwsze 4 próby odpalenia silnika - cisza Odpalił dopiero za 7-9 razem. Wyjechałem, na dystansie ok 5 km po wjechaniu na most silnik gaśnie. Dziwnym zbiegiem okoliczności mniej więcej w miejscu poprzedniej awarii. Kilka prób odpalenia, zaskoczył, jedziemy dalej. Byle dojechać do pracy. Po drodze znów gaśnie, mam wrażenie, że przy odpalaniu pomaga mu lekkie pompowanie gazem, ale może to tylko przypadek. Dojechałem do pracy znów zgasł, dokulałem się bez silnika. Na postoju próby odpalenia, za x-razem odpalił. Sytuacja podobna do wczorajszej, dodaj gazu, jak wejdzie na obrotu puszczam, obroty spadają do normalnych, pózniej nieco poniżej, później gaśnie. To samo w mieście dojeżdżam do świateł, na luzie podjeżdżam pod skrzyżowanie - gaśnie. Masakra !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #208 Napisano 29 Marca 2013 moze filtr paliwa zapchany, albo pompa nie taka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magnum666 Zgłoś #209 Napisano 29 Marca 2013 Filtr paliwa wymieniany 2000 km temu, Pompa oryginalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr Wilq Zgłoś #210 Napisano 29 Marca 2013 Jak to 2000 km temu ,to przy wymianie pompy nie wymieniales? Podobno jak pompa siada to podaje syf do filtra wiec trzeba wymienic ,odkrec pare srubek i sie przekonasz . Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magnum666 Zgłoś #211 Napisano 29 Marca 2013 2000 km temu wymieniałem wszystkie filtry + olej. Nie wiedziałem, że po wymianie pompy należy wymienić filterek. Albo mój mechanik to przeoczył, albo pora zmienić warsztat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #212 Napisano 29 Marca 2013 Podobno jak pompa siada to podaje syf do filtra wiec trzeba wymienic Jaki syf, przez co miałaby podać syf do filtra, jak pompa elektryczna ulega awarii to zazwyczaj zdycha silniczek, skąd niby miałaby nagle "podać syf" i jaki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #213 Napisano 29 Marca 2013 ostatnio koledze w b6 też padła pompa w baku, mechanik wymienił i auto dalej nie odpalało. Według teorii mechanika, przy próbie odpalenia (po padnięciu pompy) poszły jakieś opiłki i uwaliło vacu i 2 wtryski, po wymienie wtrysków i vacu auto śmiga jak ta lala, więc może w tym kierunku poszukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magnum666 Zgłoś #214 Napisano 29 Marca 2013 ostatnio koledze w b6 też padła pompa w baku, mechanik wymienił i auto dalej nie odpalało. Według teorii mechanika, przy próbie odpalenia (po padnięciu pompy) poszły jakieś opiłki i uwaliło vacu i 2 wtryski, po wymienie wtrysków i vacu auto śmiga jak ta lala, więc może w tym kierunku poszukać? Prawdopodobnie problem został rozwiązany. Zmieniłem mechanika. Już opisuję działania. Najpierw dolałem 10 l paliwa. Nic to nie zmieniło. Później mechanik otworzył filtr paliwa, żadnego syfu nie było, gniazdo filtra czyściutkie, filtr (mann'a) czysty. Ale okazało się, że po zdjęciu pokrywy filtra, filtr jest zanurzony tylko do połowy w paliwie (połowa zbiorniczka wypełniona olejem napedowym). A więc silnik dostawał za mało paliwa. Mechanik rozebrał pompę w zbiorniku, poprawił coś po poprzednim mechaniku który ją montował. zamontował z powrotem i auto działa. Obroty nie falują. silnik nie gaśnie. Na razie zrobiłem 20 km i nic niepokojącego się nie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adeksus Zgłoś #215 Napisano 1 Czerwca 2015 Witam , mam pytanie skoro jesteśmy przy pd siemensa . Moj passat doprowadza mnie do bialej gorączki , a mianowicie w 2013 r auto przeszło akcje serwisowa i wymieniono 4 wtryski na nowe.. mam 2015 r po dwoch latach zaczyna sie problem na zimnym silniku auto dymi na bialo siwo , po zagrzaniu zero dymu . Na zimnym lekko szarpie szczegolnie na pierwszym biegu , sprawdzilem turbo zero luzów,plyn nie ubywa olej tez oki , mialem padnietą pompe vacum ktorą tez zmienilem , wymienilem wszystkie filtry oleje na bieżąco, wyczyscilem kolektor , egr ... dawki na wtryskach na zimnym 1 cyl 0,30 2cyl 1.1 3 cyl 0.80 4 cyl -0.20 . Calosc w stanie bdb lecz to dymienie ... nowy wtrysk 1900 zl . używki zapewne rocznikowo beda o wiele starsze niz te co mam , znowu regen . to głównie naprawa cewek .... chyba mechanicznie nikt nic nie robi przy nich .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #216 Napisano 1 Czerwca 2015 Calosc w stanie bdb lecz to dymienie ... Posprawdzaj wężyki (wszystkie) od podciśnienia łącznie z z zaworkami sterującymi . Miałem taki motyw . Wężyk od otwierania turbo miał dziurkę i ciągnął lewe powietrze przez co silnik dostawał mniej powietrza niż wykazywał przepływomierz i czasami mi poddymiał. Ja mam aktualnie DWA pedeki po regeneracji (naprawie) cewek i wszystko od roku czasu jest cacy . Pompowtryski były robione w Rumii . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adeksus Zgłoś #217 Napisano 1 Czerwca 2015 z tego co sie dowiedziałem w firmie ktora robi pd , cytuje " nie czepiam sie pompek gdy wartosci nie przekracaja 1.5 " musi pan szukac gdzie indziej przyczyny ... sprawdzę wężyki przy czasie, kolejna sprawa dowiedzialem sie ze moze to byc wina egr i tu zonk , próba doraźna zaślepiłem egr brak bledów ... z tego co wiem powinno wywalic cos? mechanior mowi ,ze ktos mogl pchac lapy i wyłaczył egr , jest to mozliwe i to dymienie tez moze byc tego efektem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #218 Napisano 1 Czerwca 2015 cytuje " nie czepiam sie pompek gdy wartosci nie przekracaja 1.5 " musi pan szukac gdzie indziej przyczyny ... 1,5 ale czego ? Ciśnienie , sekundy czy co ? Zapytaj gościa co miał na myśli ? EGR ? Jeśli chcesz sprawdzić czy EGR jest sterowany to bezpośrednio z EGR-a zdejmij wężyk i palcem sprawdź czy zasysa powietrze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adeksus Zgłoś #219 Napisano 1 Czerwca 2015 1.5 mg/suw , w moim egr nic nie jest sterowne podcisnieniem , jedynie klapy w kolektorze .. egr jest elektroniczny. pod wagiem wyskoczylo egr wyłączony , gdy wchodzimy w opcje egru. Jutro pojadę na specjalistycznego boxa zobacze co tam pokażę , dodam ,że brak błędów pod komputerem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #220 Napisano 2 Czerwca 2015 Ja mam wskazania na cyl. 1-3 ujemne wartości a 4 cyl. Ma +0.80, pomiar ciśnień cylindrów wykazal we wszystkich taki sam 500 psi czyli pompka zaczyna nie domagać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach