Skocz do zawartości
s27

Pompowtryski SIEMENS do VW 2.0TDI REGENERACJA !!!

Rekomendowane odpowiedzi

Na co tu czekac, wymieniac i to juz. Zadna przyjemnosc jak padnie gdzies w trasie.

Ja wymienialem u siebie sam wklad. Zaczelo sie od tego ze przy odpalaniu buczala niemilosiernie, potem juz nawet w czasie jazdy.

Ale po tym jak raz nie moglem odpalic go rano a pompka juz nie wydawala zadnych dzwiekow musialem ja wymienic. Od tamtej pory (jakos 2,5 roku temu) nie mam zadnych problemow z nia.

 

 

Na jaka wymieniłeś?

Oryginał czy jakiś zamiennik?

Na allegro widziałem już od 140zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na allegro na pewno jest sam wkład pompy (bez pływaka), wystarczy go wymienić, mechanik da sobie radę szybko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na allegro na pewno jest sam wkład pompy (bez pływaka), wystarczy go wymienić, mechanik da sobie radę szybko.

 

Tak to sam wkład.

Pytanie tylko czy kupić takie coś z allegro, czy oryginał za 400 zł.

Czy ktoś przerabiał te zamienniki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przerabiałem zamienniki wkładów w B3 1.8 i w B4 VR6, działają już parę dobrych lat, tyle że do tych moich passatów nie było ori w normalnej cenie tj. były ale za ok 2000 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na jaka wymieniłeś?

Oryginał czy jakiś zamiennik?

Na allegro widziałem już od 140zł

 

z allegro jakis tam zamiennik chyba za 130zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samochód odebrany, pompa (wkład) wymieniona na oryginał.

Dojeżdżam do domu wsłuc***e się w prace silnika i patrzę na obrotomierz.

Dodaje gazu i patrzę jak spadają obroty.

Spadają do ok. 820 obrotów, po czym spadają niewiele poniżej 800 (wówczas lekko buja silnikiem) i wracają z powrotem na ok 820.

"Rynce" opadają.

Nie taka pompa?

Co tym razem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety rano było jeszcze gorzej.

Pierwsze 4 próby odpalenia silnika - cisza

Odpalił dopiero za 7-9 razem.

Wyjechałem, na dystansie ok 5 km po wjechaniu na most silnik gaśnie.

Dziwnym zbiegiem okoliczności mniej więcej w miejscu poprzedniej awarii.

Kilka prób odpalenia, zaskoczył, jedziemy dalej.

Byle dojechać do pracy. Po drodze znów gaśnie, mam wrażenie, że przy odpalaniu pomaga mu lekkie pompowanie gazem, ale może to tylko przypadek.

Dojechałem do pracy znów zgasł, dokulałem się bez silnika.

Na postoju próby odpalenia, za x-razem odpalił.

Sytuacja podobna do wczorajszej, dodaj gazu, jak wejdzie na obrotu puszczam, obroty spadają do normalnych, pózniej nieco poniżej, później gaśnie.

To samo w mieście dojeżdżam do świateł, na luzie podjeżdżam pod skrzyżowanie - gaśnie.

Masakra !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze filtr paliwa zapchany, albo pompa nie taka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa wymieniany 2000 km temu,

Pompa oryginalna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to 2000 km temu ,to przy wymianie pompy nie wymieniales? Podobno jak pompa siada to podaje syf do filtra wiec trzeba wymienic ,odkrec pare srubek i sie przekonasz .

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2000 km temu wymieniałem wszystkie filtry + olej.

Nie wiedziałem, że po wymianie pompy należy wymienić filterek.

Albo mój mechanik to przeoczył, albo pora zmienić warsztat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podobno jak pompa siada to podaje syf do filtra wiec trzeba wymienic

 

Jaki syf, przez co miałaby podać syf do filtra, jak pompa elektryczna ulega awarii to zazwyczaj zdycha silniczek, skąd niby miałaby nagle "podać syf" i jaki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio koledze w b6 też padła pompa w baku, mechanik wymienił i auto dalej nie odpalało. Według teorii mechanika, przy próbie odpalenia (po padnięciu pompy) poszły jakieś opiłki i uwaliło vacu i 2 wtryski, po wymienie wtrysków i vacu auto śmiga jak ta lala, więc może w tym kierunku poszukać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ostatnio koledze w b6 też padła pompa w baku, mechanik wymienił i auto dalej nie odpalało. Według teorii mechanika, przy próbie odpalenia (po padnięciu pompy) poszły jakieś opiłki i uwaliło vacu i 2 wtryski, po wymienie wtrysków i vacu auto śmiga jak ta lala, więc może w tym kierunku poszukać?

Prawdopodobnie problem został rozwiązany.

Zmieniłem mechanika.

Już opisuję działania.

Najpierw dolałem 10 l paliwa.

Nic to nie zmieniło.

Później mechanik otworzył filtr paliwa, żadnego syfu nie było, gniazdo filtra czyściutkie, filtr (mann'a) czysty.

Ale okazało się, że po zdjęciu pokrywy filtra, filtr jest zanurzony tylko do połowy w paliwie (połowa zbiorniczka wypełniona olejem napedowym).

A więc silnik dostawał za mało paliwa.

Mechanik rozebrał pompę w zbiorniku, poprawił coś po poprzednim mechaniku który ją montował.

zamontował z powrotem i auto działa.

Obroty nie falują.

silnik nie gaśnie.

Na razie zrobiłem 20 km i nic niepokojącego się nie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam pytanie skoro jesteśmy przy pd siemensa . Moj passat doprowadza mnie do bialej gorączki , a mianowicie w 2013 r auto przeszło akcje serwisowa i wymieniono 4 wtryski na nowe.. mam 2015 r po dwoch latach zaczyna sie problem na zimnym silniku auto dymi na bialo siwo , po zagrzaniu zero dymu . Na zimnym lekko szarpie szczegolnie na pierwszym biegu , sprawdzilem turbo zero luzów,plyn nie ubywa olej tez oki , mialem padnietą pompe vacum ktorą tez zmienilem , wymienilem wszystkie filtry oleje na bieżąco, wyczyscilem kolektor , egr ... dawki na wtryskach na zimnym 1 cyl 0,30 2cyl 1.1 3 cyl 0.80 4 cyl -0.20 . Calosc w stanie bdb lecz to dymienie ... nowy wtrysk 1900 zl . używki zapewne rocznikowo beda o wiele starsze niz te co mam , znowu regen . to głównie naprawa cewek .... chyba mechanicznie nikt nic nie robi przy nich ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Calosc w stanie bdb lecz to dymienie ...

 

Posprawdzaj wężyki (wszystkie) od podciśnienia łącznie z z zaworkami sterującymi . Miałem taki motyw . Wężyk od otwierania turbo miał dziurkę i ciągnął lewe powietrze przez co silnik dostawał mniej powietrza niż wykazywał przepływomierz i czasami mi poddymiał.

 

Ja mam aktualnie DWA pedeki po regeneracji (naprawie) cewek i wszystko od roku czasu jest cacy . Pompowtryski były robione w Rumii .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co sie dowiedziałem w firmie ktora robi pd , cytuje " nie czepiam sie pompek gdy wartosci nie przekracaja 1.5 " musi pan szukac gdzie indziej przyczyny ... sprawdzę wężyki przy czasie, kolejna sprawa dowiedzialem sie ze moze to byc wina egr i tu zonk , próba doraźna zaślepiłem egr brak bledów ... z tego co wiem powinno wywalic cos? mechanior mowi ,ze ktos mogl pchac lapy i wyłaczył egr , jest to mozliwe i to dymienie tez moze byc tego efektem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cytuje " nie czepiam sie pompek gdy wartosci nie przekracaja 1.5 " musi pan szukac gdzie indziej przyczyny ...

 

1,5 ale czego ? Ciśnienie , sekundy czy co ? Zapytaj gościa co miał na myśli ? EGR ? Jeśli chcesz sprawdzić czy EGR jest sterowany to bezpośrednio z EGR-a zdejmij wężyk i palcem sprawdź czy zasysa powietrze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.5 mg/suw , w moim egr nic nie jest sterowne podcisnieniem , jedynie klapy w kolektorze .. egr jest elektroniczny. pod wagiem wyskoczylo egr wyłączony , gdy wchodzimy w opcje egru. Jutro pojadę na specjalistycznego boxa zobacze co tam pokażę , dodam ,że brak błędów pod komputerem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wskazania na cyl. 1-3 ujemne wartości a 4 cyl. Ma +0.80, pomiar ciśnień cylindrów wykazal we wszystkich taki sam 500 psi :) czyli pompka zaczyna nie domagać :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności