Skocz do zawartości
sojkis

Ankieta - passat 3c - jaki silnik i czy jest awaryjny

Rekomendowane odpowiedzi

1)silnik: 2.0 TFSI upgrade 250KM/330NM

2)rodzaj nadwozia: sedan

3)spalanie: 10,5l (średnio)

4)awarie: maglownica

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 93tys km

8)co bym zmienił: możliwość większego obniżenia fotela, napęd 4Motion

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem dodać lekkie zmiany do swojego Paska 2.0 TDI 140KM BKP 2006 mianowicie chodzi o:

 

4) awarie: linka drzwi (drobiazg), auto zgasło i nie odpaliło (pompowtryskiwacz) i to na urlopie wiec jestem zawiedziony bo pewnie nie jedno jeszcze tu zmienie co do awarii :(

6) czy jesteś zadowolony z zakupu: Średnio

7) przebieg: 41tyś mil (ok. 65000km)

 

Pewnie czeka mnie jeszcze wymiana reszty pompek, dwumas i reszta typowych dolegliwości dla tego modelu. Szczęście w nieszczęsciu że jest gwarancja jeszcze rok od firmy gdzie kupiłem auto wiec spokój ale nerwy i tak są. Gdybym wcześniej wiedział że te TDI to juz nie te z lat 90 kupiłbym benzyniaka. Miałem Golfa IV 1.9tdi 1998rok i przejechałem nim bez awaryjnie 205tyś mil (ok.330tyś km) wcześniej Audi 80 1.9tdi 1994 z przebiegiem 350tyś km które do dzis bezawaryjne ujeżdża mój brat. Stąd mój respekt dla TDI. Niestety nowe technologie nie są bezawaryjne.

Edytowane przez carlo55

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 2.0 TDI 140KM BMP-PD manual

2)rodzaj nadwozia: kombi

3)spalanie: zależy od stylu jazdy (średnie 7,6l/100km)

4)awarie: czujnik różnicy ciśnienia (chyba G450)

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 111 500 km

8)co bym zmienił: plastiki w drzwiach, srebrne plastiki na desce rozdzielczej(wychodzą jakieś pęknięcia :o), silniczki od nawiewu (szeleszczą jak myszy w norze), złe odprowadzenie wody przy otwarciu tylnej klapy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 1.9 TDI 105 KM (2005)

2)rodzaj nadwozia: kombi, trendline

3)spalanie: trasa 6 l/100km - miasto 9-10l/100km

4)awarie: układ kierowniczy (po 100 000km) i w tym samym momencie awaria nawiewu, dwumas+sprzęgło (po 120 000km), turbina x2 (po 70 000km całkowicie zatarta - auto stanęło, po 152 000km auto straciło turbo, pisk z turbiny, mechanik (i ja) po rozebraniu turbiny postawił oczy na jej uszkodzenia = 2 nowe turbiny na 150 000km), po za tym drobne usterki, ogólnie do około 60-70tys km jeździłem tylko na zmianę oleju, klocków, co uważam za duży plus w porównaniu np. do BMW 525D E60 ojca czy Opla Antary (nie nazwę tego auta inaczej niż ZŁOM) brata

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: nie

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: poza usterkami auto jest przyjemne

7)przebieg: 152000km

8)co bym zmienił: moc, auto po 150 000km jest dość głośne, wyraźnie słychać plastiki.

Edytowane przez piotrekpepe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 2.0 TFSI (200 km),

2)rodzaj nadwozia: Sedan/limuzyna,

3)spalanie: 8,2,

4)awarie: Jak narazie BRAK(samochód mam b. krótko.),

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: Jak najbardziej,

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 57000 km

8)co bym zmienił:Kierownica i zegary od CC, coś po R36, by się przydało(zewnętrzne progi, zderzaki itp).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

1)silnik: 2.0 TDI (140 km) DSG,

2)rodzaj nadwozia: Variant

3)spalanie: miasto W-WA - 8 l trasa 6,7-7,5

4)awarie: czujnik różnicy ciśnień tylko (koledzy wy to jakieś bajki opowiadacie o tych awariach chyba, oleju też ani deczka nie bierze fakt że serwisiki regularne i olejek w dsg przed czasem)

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: Jak najbardziej,

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 181500 km w tym 60 000 moje

8)co bym zmienił:zdecydowanie światełka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7)przebieg: 181500 km w tym 60 000 moje

181Tkm w aucie z 2010 roku? Niezłe przebiegi wychodzą na m-c, tak ok. 15Tkm. To blisko 500km/dzień licząc 30 dni/m-c...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście podałem dane swojego porzedniego paska którego aktualnie sprzedaję i o którym wiem więcej bo ten który jest w opisie to dopiero od tygodnia, ale dobre doświadczenia zaowocowały kolejnym Paskiem

 

---------- Post added at 14:50 ---------- Previous post was at 14:46 ----------

 

Oczywiście rozumiem zdziwienie kolegi Fedwo i uściślając jeszcze raz moją ankietę info dotyczy auta z 2007 roczku 140km DSG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość komar77777

1)silnik: 2.0tdi 140km bkp

2)rodzaj nadwozia: sedan

3)spalanie: 6.8l

4)awarie: silnik sie zatarl (blok, turbo, i kilka innych rzeczy), slychac dwumas,4 wtryski w ramach akcji servisowej

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: Nie

7)przebieg: 62 tys mil

8)co bym zmienił: dopracowal bym silnik pod wzgledem awaryjnosci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dinekp

1)silnik: 2,0 tdi CR 140 KM, XII 2008 r.

2)rodzaj nadwozia: sedan

3)spalanie: wdg komputera średnie na 10.000 km 6.1l/100km, jadąc oszczędnie na trasie 4.4l/100km, w mieście 8,2l/100km, cykl mieszany ko. 6.0 l/100km

4)awarie: pękła rurka od spryskiwaczy reflektorów, skrzypiały drzwi, świerszcz w desce rozdzielczej.

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 98 tys km

8)co bym zmienił: srebrne wstawki w desce rozdzielczej na czarne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) 2.0tdi 140km BKP bez DPF 2005r.

2) variant

3) średnie 7,8l (głownie miasto), w mieście 8l, trasa 6l

4) od czasu do czasu błąd kolumny kierowniczej, przeładowało kilka razy turbinę ale po ostrej jeździe na niemieckiej autostradzie już śmiga jak trzba

5) co do silnika to generalnie tak aczkolwiek brakuje mi paru koni, mój poprzedni golf, który po chipie miał 125KM lepiej się zbierał tak więc pewnie niedługo i tutaj mi przybędzie parę koni

6) jestem bardzo zawodolony, chyba że padą mi wtryski a do salonu będzie daleko :P

7) 240000km

8) Moim zdaniem passat to dobre auto (bynajmniej mój egzemplarz) aczkolwiek do dzisiaj ni wiem dlaczego vw cały czas robi te beznadziejne klamki, które są pokryte ścierającą się gumą...w aucie tej klasy powinni to jakoś lepiej dopracować...a no i tapicere u siebie bym zmienił :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 1.9 TDI 105 KM BXE (2007)

2)rodzaj nadwozia: kombi, trendline

3)spalanie: trasa 5-6 litra/100 // miasto 7-8litrów/100km

4)awarie: chwilowo brak

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: nie

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 224tys. z czego 14 tys. moje

8)co bym zmienił: MOC, plastiki trzeszczą, kolor :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego Tobi1975 mógłbyś opisać wrażenia po zmianie z pompowtryskiwaczny na cr? Czy czujesz jakieś róznice w przyspieszaniu? ogolne plusy i minusy oby systemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) silnik: 2,0 TDI 170 KM DSG (2007)

2) rodzaj nadwozia: Variant

3) spalanie: około 6,5 l (średnio ciężka noga)

4) awarie: silniczek klapy ciepłego powietrza klimy - razem 300 zł

5) czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6) czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7) przebieg: 225tys. z czego 35 tys. moje - 2 lata

8) DPF bez problemów

9) dobry stosunek jakości do ceny

10) autko z Niemiec wyprodukowane w Emden.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 1.9 TDI BLS, 105 KM(po wirusku 139KM) (2007r)

2)rodzaj nadwozia: sedan

3)spalanie: trasa: przy 90 km/h 5,5 l/100/przy 130 km/h 6,4 l/100km // miasto: 8+/- 0,5 l/100km

4)awarie: pogwizduje turbina i poci się olejem, FIS wariuje gdy jest ciepło, coś "warczy" pod maską, spasowanie plastików na poziomie PF126p, zawieszenie skrzypi jak stary tapczan

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: nie/po chipie TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: nie wiem ze wskazaniem na NIE

7)przebieg: 64tys. z czego 20 tys. moje

8)co bym zmienił: plastiki trzeszczą, przednie słupki ograniczają widoczność(jak na auto tej klasy i taki przebieg-potwierdzony, to klęska)

Edytowane przez bbbb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. silnik: 2.0 TDI ( 170 KM ) BMR z DSG

 

2. nadwozie: sedan

 

3. spalanie: jeżdżę ostatnio dużo po mieście więc koło 8 literków trzeba wlać, trasa w granicach 6,5 literka

 

4. awarie: nieszczęsny i drogi przy dsg dwumas. poza tym odpukać jest bardzo ok

 

5. czy silnik jest wystarczający do tej masy?: zdecydowanie TAK, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia :)

 

6. czy jestes zadowolony z zakupu?: TAK

 

7. przebieg: w tej chwili niecałe 180 tyś

 

8. co byś zmienił:

- przede wszystkim plastiki - w tej klasie to jest niedopuszczalne.

- guzik od hamulca ręcznego, który potrafi płatać figle w najmniej oczekiwanych momentach.

- klekoczące klapki od klimatyzacji

- plastik na panelach do zamykania drzwi - schodzi powłoka

to chyba wszystko z takich rażących kwestii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. silnik: 2.0 FSI (150 KM )

 

2. nadwozie: sedan ( 4MOTION ) Comfortline

 

3. spalanie: miasto 10/12 trasa 8/9

 

4. awarie: Naprawa Głowicy po pękniętym pasku rozrządu przy 70 tyś, Wymiana łożysk w skrzynie biegów przy 90 tyś, wymiana tylnego mostu przy 120 tys

 

5. czy silnik jest wystarczający do tej masy?: TAK

 

6. czy jestes zadowolony z zakupu?: Tak nie za bardzo, zobaczymy co będzie działo się dalej

 

7. przebieg:127 tyś

 

8. co byś zmienił:

- Trzeszczące plastiki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. silnik: 2.0 TDI / 170 KM / BMR / DSG / DPF

 

2. nadwozie: kombi

 

3. spalanie: trasa = 5,5/6L miasto = 7/8L średnio = 6,5L/100km

 

4. awarie: samochód sprowadziłem z niemiec od prywatnej osoby z przebiegiem 250tyś w październiku 2011r serwisowany w ASO do samego końca, z dniem dzisiejszym nie doświadczyłem żadnej awarii.

 

5. czy silnik jest wystarczający do tej masy?: zdecydowanie TAK

 

6. czy jestes zadowolony z zakupu?: TAK BARDZO !

 

7. przebieg: 260tyś

 

8. co byś zmienił:

- usuną bym DPF (chociaż wypalanie VCDS nie stanowi większego problemu).

- z upływem czasu może cos jeszcze dopiszę, na chwile obecną nie mam więcej zastrzeżeń.

Edytowane przez eldo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.silnik: 2.0 CR-TDI 170 KM DPF

2.nadwozie:Kombi

3.spalanie: W-wa 8-9 l/100km

4.awarie:BRAK

5.czy silnik jest wystarczający do masy:Zdecydowanie TAK

6.czy jesteś zadowolony z zakupu:TAK

7.przebieg:166tkm

8.co byś zmienił:NIC

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.silnik: 2.0 CR-TDI 140 KM DPF

2.nadwozie:Kombi

3.spalanie: miasto 7.5 l/100km, trasa 4,9-5.7 l/100km (zależy czy płasko czy pagórkowato)

4.awarie: brak, jeśli nie liczyć guzika hamulca ręcznego

5.czy silnik jest wystarczający do masy: tak ...... sobie :-) wcześniej toledo 1.820VT więc zmieniłem na mało pościgową wersję.

6.czy jesteś zadowolony z zakupu: tak

7.przebieg: 91kkm - autko kupione w Niemczechza 9500 ojro (data produkcji 08.2008) gdzie biegało w tamtejszej policji - po niewielkich crashtestach (stało dosyć długo na policyjnym parkingu - mam zdjęcia na wypadek gdybym go miał kiedyś sprzedawać). Zaraz się posypią pewnie gromy i kpiny, że jestem naiwniak wierząc w takie cuda, ale auto kupiłem przy przebiegu 75kkm od było nie było państwowej niemieckiej instytucji. autko w wersji trendline - więc nie za bogate, ale może kiedyś coś tam sobie wzbogacę.

8.co byś zmienił: napisałbym że trzeszczące plastiki, ale tego problemu już się pozbyłem - ponieważ kupiłem szufladki na konsolę, które jak się okazało nie pasowały kolorystycznie :-) musiałem jakoś sobie poradzić i wszystkie plastiki konsoli zrobiłem w ciemnym karbonie (folia oracal-mat). Efekt? Folia usztywniła plastiki i przestały trzeszczeć. Wizualnie też wyszło całkiem przyzwoicie

Edytowane przez mkpol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności