konrad.p Zgłoś #21 Napisano 3 Maja 2016 Rozpedzilem nawet bez kola. I nawet wtedy wszystko wibruje... przypomne ze polosie z przegubami wynienione. Nowe ... nie zawsze znaczy sprawne - ale do rzeczy. Jak zawieszenie wisi bo auto podniesione to przeguby pracują w nienaturalnym położeniu. Podeprzyj auto od zwrotnicę, rozpędź i ... szukaj wibracji. Przydał by Ci się stetoskop żeby ustalić źródło wibracji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #22 Napisano 5 Maja 2016 Zadziwiające jest to, że ta przypadłość pojawia się w zarówno w dieslach jak i benzyniakach. Na zdrowy rozsądek skrzynie odpadają bo są inne. Przeguby wewnętrzne (na które osobiście obstawiałem) odpadają , półosie, koła też. Zaczynam się zastanawiać czy to nie jest błąd konstrukcyjny zawieszenia np. wahacza, który w określonych warunkach wpada w rezonans. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalsiu Zgłoś #23 Napisano 6 Maja 2016 W moim B6 przyczyną drgań przy 120 km/h była wywalona poduszka skrzyni biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelp Zgłoś #24 Napisano 8 Maja 2016 W moim B6 przyczyną drgań przy 120 km/h była wywalona poduszka skrzyni biegów. Poduszkę wymieniłem na nowa. Efekt? Nie ma odgłosu trzepotania, wibracje pozostały. Nie mam pojęcia co robić z tym fantem. Ostatnio chodzi mi po głowie wymiana poduszek amortyzatorow a może i samych amorów - tylko nie wiem jak sprawdzić czy są wybite, uszkodzone. - - - - - aktualizacja - - - - - Nowe ... nie zawsze znaczy sprawne - ale do rzeczy.Jak zawieszenie wisi bo auto podniesione to przeguby pracują w nienaturalnym położeniu. Podeprzyj auto od zwrotnicę, rozpędź i ... szukaj wibracji. Przydał by Ci się stetoskop żeby ustalić źródło wibracji... Jakiś czas temu rzeczywiście sprawdzałem wibracje na podnośniku zmieniając przy tym obciążenie, czyli do facto pochylenie przegubów. Jeśli dobrze pamietam to w zależności od ułożenia/obciążenia drgania się zmieniały. Nie wiem tylko co z tego, skoro w naturalnym ułożenia wibracje są. Jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Agatowy Zgłoś #25 Napisano 9 Maja 2016 Chłopie masz samochód z 2009 roku czyli 7 letni. Naprawdę jesteś do niego tak przywiązany że wymienisz połowę części żeby Cię zadowalał? Lubię jeździć w pełni sprawnym autem ale takie postepowanie to tylko prezent dla następnego kupca - no chyba że to jest twoja babcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Junior12 Zgłoś #26 Napisano 9 Maja 2016 Panowie miałem taki sam problem, Przy rozpędzaniu auta najpierw przy 75-80 i pozniej przy ok 120km/h tak jakby trzepotalo przodem tak jakby kola były nie wyważone, sprawdziłem 3 różne typy i rozmiary kół wszedzie to samo dopiero pomogła wymiana przegubów wewnętrznych, skrzynia dsg 2.0 tdi 340tys km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelp Zgłoś #27 Napisano 9 Maja 2016 Chłopie masz samochód z 2009 roku czyli 7 letni. Naprawdę jesteś do niego tak przywiązany że wymienisz połowę części żeby Cię zadowalał?Lubię jeździć w pełni sprawnym autem ale takie postepowanie to tylko prezent dla następnego kupca - no chyba że to jest twoja babcia To forum służy do dzielenia się informacjami i pomocy innym użytkownikom. Opinie światopoglądowe to chyba inny adres był... Mamy coś do powiedzenia w temacie - piszemy. Nie mamy nic w zanadrzu - milczenie jest złotem 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturjasion Zgłoś #28 Napisano 9 Maja 2016 ja tak miałem tylko z letnimi conti sport a nokiany zimowe idealnie gładziutko ale ... sprawdziłem ciśnienie w conti miałem wszystkie 3.0 po wyjeździe na wakacje nie zmniejszyłem ciśnienia , w nokianach miałem 2,6 a jak w conti zrobiłem 2,6 problem zniknął nie wibrują może ciuteńkę przy przejściu przez 130km/h -ale to może być moje doszukiwanie się dziury w całym . ogólnie opony to delikatny problem bo łatwo je popsuć szczególnie w mieście ,wystarczy że zerwie przyczepność na jednym z kół i może bić w tym miejscu , pęknięte druty i wzmocnienia w oponie na dziurach to też normalne uszkodzenia na wyważarce nie do zdiagnozowania z doświadczenia : źle wyważona opona ujawnia bicie w przedziale 95- 105 km/h , wyząbkowana do 40km/h - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EXO Zgłoś #29 Napisano 10 Maja 2016 Witam pytanie do Peterx czy rozwiazales problem bo mam ten sam problem, wymienione wszystko co mozna bylo i nadal jest tupanie pod podlogą ale w przedziale predkosci 40 -60 km/h. Chyba ze któryś z szanownych kolegów rozwiązał problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeterX Zgłoś #30 Napisano 11 Maja 2016 Tak jak pisałem w poście z marca, u mnie to była sprawa opon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EXO Zgłoś #31 Napisano 11 Maja 2016 Sorki ale juz od tych wszystkich tematow gdzies umknela mi ta odpowiedz. Natomiast ja mam nowe opony piloty 4 i raczej odpadaja. Gdzies na forum czytalem ze moze to byc tez przyczyna magla, ale nie mam zadnego luzu. Chyba ze takie objawy daje uszkodzony magiel. Sam nie wiem co tam moze byc nie tak. Mechaniory mowia ze to moze byc tez wina silnika padaly rozne pomysly a to korbowod lozyska korbowodu itp. Skrzynia odpada bo po remoncie. Moze ktos rozwiazal ten problem. Pozostaje szukac dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #32 Napisano 11 Maja 2016 sprawdzales zaciski hamulcowe(sam tłoczek?)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
minister28 Zgłoś #33 Napisano 11 Maja 2016 Ja mam tak ze mam drgania na kierownicy powyżej 90 km do 160 ... Zawieszenie tył przód wymienione przed chwilą opony i Felgi sprawdzone dwa razy i wszystko ok . Szlak mnie trafia... Został magiel albo przeguby wewnętrzne może mają za sucho Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EXO Zgłoś #34 Napisano 12 Maja 2016 Zaciskow nie sprawdzalem, natomiast nie bardzo rozumiem co moze miec wspolnego zacisk do tupania walenia pod podloga. Takie wlasnie efekty czuc podczas jazdy.Zauwazylem ze to sie dzieje nieraz od pierwszego startu a wiekszosci po przejechaniu okolo 15- 20 km a nawet wczesniej. Przeguby tez sa nowe wew i zewn. Jeszcze jak bimbol podpowiedziales o tych zaciskach to przetestuje czy po czestym uzyciu hamulca bedzie wystepowalo wczesniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelp Zgłoś #35 Napisano 12 Maja 2016 Zaciskow nie sprawdzalem, natomiast nie bardzo rozumiem co moze miec wspolnego zacisk do tupania walenia pod podloga. Takie wlasnie efekty czuc podczas jazdy.Zauwazylem ze to sie dzieje nieraz od pierwszego startu a wiekszosci po przejechaniu okolo 15- 20 km a nawet wczesniej. Przeguby tez sa nowe wew i zewn.Jeszcze jak bimbol podpowiedziales o tych zaciskach to przetestuje czy po czestym uzyciu hamulca bedzie wystepowalo wczesniej. Tak się teraz zastanawiam, czy u mnie ten problem tez nie nasila się w miarę jazdy. Jak na zimno ruszę i rozpędzę to jest chyba lepiej niż jak np. Jadę dłużej w trasie... Tak czy inaczej to jakaś porażka jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #36 Napisano 12 Maja 2016 Zaciskow nie sprawdzalem, natomiast nie bardzo rozumiem co moze miec wspolnego zacisk do tupania walenia pod podloga. Takie wlasnie efekty czuc podczas jazdy.Zauwazylem ze to sie dzieje nieraz od pierwszego startu a wiekszosci po przejechaniu okolo 15- 20 km a nawet wczesniej. Przeguby tez sa nowe wew i zewn.Jeszcze jak bimbol podpowiedziales o tych zaciskach to przetestuje czy po czestym uzyciu hamulca bedzie wystepowalo wczesniej. miałem ostatnio dwa podobne ciężkie przypadki. W jednym wymieniłem łożyska kół przednich, tarcze klocki przód, kompletne wahacze przód oraz kompletne zaciski hamulcowe wraz z jarzmami. Drugi wyważenie kół, oczyszczenie układu ham p+t oraz poduszka pod silnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GaboR Zgłoś #37 Napisano 14 Maja 2016 Witam. Co do wibracji mialem te same obiawy co wszyscy. 120-140 km/h zaczynaly sie wibracje. Upierdliwe indenerwujace !!! Zdemontowalem oslone by wykluczyc jej drgania. Powod drgan ? Banalny. Zbiezność !! Podcięte opony sprawialy , ze auto drgalo. Roznice w zbieznosci byly naprawde minimalne !!! Po wywazeniu opon (nowe) i ustawieniu zbieznosci 190km/h i po klopocie !!! Mam nadzieje , ze komus pomoglem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelp Zgłoś #38 Napisano 19 Maja 2016 Znacie jakiś zakład w Warszawie lub okolicach, który mógłby się podjąć identyfikacji przyczyn drgań? Chodzi mi o kogoś kto ma pojęcie i jest w stanie rzeczowo podejść do tematu. Wróżbitów, tych co im się wydaje, albo innych magików nie szukam. Profesjonalista potrzebny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujas_w11 Zgłoś #39 Napisano 27 Czerwca 2016 Witam! Mam podobnie-auto drga od ok. 130 km/h. Jestem przed sprawdzeniem zbieżności. Opony nówki. Ale przypuszczam,że pada mi dwumasa. Czy drgania to może być także wynik siadającej dwumasy? Oprócz tego przy lekkim (płytkim) wciskaniu sprzęgła słyszę klekot w okolicach lewego koła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszcom Zgłoś #40 Napisano 8 Lipca 2016 Czy Wasze drgania pojawiają się po naciśnięciu pedału gazu? Ja lecę 80-90 i więcej- naciskam gaz to drży, odpuszczam i jest cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach