PeterX Zgłoś #1 Napisano 12 Września 2010 Witam szanownych forumowiczow. Otoz mam problem jak w temacie z moin cc 2.0 tsi przebieg 48 kkm. Objawy typowe jak dla wybulonej opony lub padajacego przegubu wewnetrznego, czyli wibracje wyraznie wyczuwalne na podlodze, pedelach, kierownicy. Zmienilem juz opony przod na tyl plus wywarzenie i nic nie pomoglo. Nie chce mi sie wierzyc ze to przegub przy tak malym przebiegu ale kto wie. Wielka prosba o jakies rady, moze ktos mial cos podobnego. Pozdrawki. PETER. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #2 Napisano 12 Września 2010 Sprawdź tarcze być może któraś jest zwichrowana. Czy trzęsienie nasila się przy hamowaniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #3 Napisano 12 Września 2010 Nie chce mi sie wierzyc ze to przegub przy tak malym przebiegu Kolego jak nie opony i nie tarcze , to pozostaje jeszcze wlasnie magiel. Przebieg wprawdzie maly ,ale wszystko zalezy od stylu jazdy i przygod po drodze ( bez obrazy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mimoc Zgłoś #4 Napisano 12 Września 2010 Sprawdz zbieżnośc Miałem tak kiedyś Teraz jak kupuję autko najpierw sprawdzam ustawienie kół.Miałem z Niemiec trzy stuki i zawsze było złe. Ale to tylko sugestia. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeterX Zgłoś #5 Napisano 12 Września 2010 (edytowane) Nie szarpie przy hamowaniu, więc tarcze raczej odpadają, poza tym szarpałoby kierownicą na boki, a tu są objawy bliższe podskakiwaniu, waleniu w podłogę.... styl jazdy bez wygłupów, auto nie było draśnięte, mam je od nowości, jeśli to przegub to ja się poddaję, strach myśleć co będzie po gwarancji Edytowane 12 Września 2010 przez PeterX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Butryn Zgłoś #6 Napisano 13 Września 2010 ja mam 13,000 przebiegu i tez czuje wibracje ale tak przy 140km/h.... jak zaloze zimowe felgi to zobacze czy dalej tak bedzie. kazdy mowi ze to felgi lub opony ale zakladalem nowki w kwietniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #7 Napisano 13 Września 2010 również odczuwam drgania na kierownicy coś w podobieństwie żle wyważonych kół i nasila się od 130km/h, byłem już raz u chłopaków by mi poprawili wyważenie kół ale w tym samym warsztacie ( alufelgi i ciężarki klejone od wewnątrz ) mam zamiar podjechać do starego warsztatu gdzie gość już 15 lat zajmuje się tylko kołami, możliwe że układ przeniesienia napędu na przednie koła, sztywne zawieszenie ma swój wpływ ale wcześniej jeżdziłem Vectrą C i taki sam objaw od 130km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #8 Napisano 13 Września 2010 sory za wcinke do tematu, ale mowiąc o kóńcu gwarancji, mi sie ona kończy w grudniu 2010, auto właśnie jest w servisie na gwrancyjnej naprawie drzwi trzy sztuki-wułazi rdza (punktowo) nazywaja to fachowo perforacja powłoki lakierniczej, w piątek byłem na myjni i kole który mył samochód pokazał mi kolejne wykwity na tylnej klapie o średnicy 5mm- jak ktoś nie wierzy moge podesłać fotki, a tak poza tym silnik szarpie przy 1200 obr/min na pierwszym i drugim biegu, reklamowana była wcześniej tylna klapa która tarła o zderzak, poszycie tylnego fotela było wymieniane bo niby skóra (derma- jak dla mnie cerata) sie przetarła od rolety bagażnika, na szczęście jakoś wibracji w swoi egzemlażu nie odczywam, ale marzę o ozbyciu sie tego grata a mam przejechane 39000 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeterX Zgłoś #9 Napisano 13 Września 2010 Wcześniej już miałem w dwóch autach problem ze zużytym przegubem wewnętrznym, objawy były identyczne jak teraz. Tylko, że to było przy 260 i 290 kkm. Kto wie, może przeguby w passku nie wytrzymują momentu obrotowego, który z drugiej strony nie jest jakiś wielki. Ludziska tuningują przecież 2,0TSI/TFSI, a nie słyszałem, żeby mieli z przegubami jakieś problemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #10 Napisano 13 Września 2010 Masz go od nowości i jest bezwypadkowy?Variant czy limuzyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hankes Zgłoś #11 Napisano 28 Września 2010 (edytowane) Witam szanownych forumowiczow. Otoz mam problem jak w temacie z moin cc 2.0 tsi przebieg 48 kkm. Objawy typowe jak dla wybulonej opony lub padajacego przegubu wewnetrznego, czyli wibracje wyraznie wyczuwalne na podlodze, pedelach, kierownicy. Zmienilem juz opony przod na tyl plus wywarzenie i nic nie pomoglo. Nie chce mi sie wierzyc ze to przegub przy tak malym przebiegu ale kto wie. Wielka prosba o jakies rady, moze ktos mial cos podobnego. Pozdrawki. PETER. Piotr, Cześć mam ten sam problem z moim paskiem. czy rozwiazałeś już problem jak tak daj znać co to było i ile kosztowało:( Edytowane 28 Września 2010 przez hankes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelp Zgłoś #12 Napisano 18 Marca 2016 (edytowane) Witam, Odgrzeję kotleta, bo mam wrażenie, że temat jest powszechny w passatach. Zresztą podobna historia pojawiła się na a4 klubie, tyle ze tam jest zawieszenie wielowachaczowe. Tak czy inaczej problemem okazały się tuleje w wachaczach, za małe, za twarde. Mam passata cc od 3ch lat, od dwóch walczę z drganiami. Jeździłem na 3ch rożnych kompletach kół, felg, opon. Zero luzów w zawieszeniu. Wymieniłem wszystkie tarcze na nowki. Kupiłem półosie z przegubami, zmieniłem. Wymieniłem tez tuleje przy belce pod silnikiem, dodatkowo gumowa tuleje w samej belce, nowe łapy trzymające skrzynię biegów. Poszedłem tropem z a4 klubu i zakupiłem poliuretanowe tuleje wachaczy plus gumy stabilizatora, tez poliuretan. Geometria robiona w najlepszych zakładach. Robiłem dynamiczne wyważanie. Efekt? Lepiej, ale nie tak jak być powinno. Wibruje podłoga i kierownica. Samochód bezwypadkowy. Czy ktoś z Was ma jakieś pomysły? Ktoś przeszedł podobną walkę? Ps. Żaden mechanik nie wie co to. Aso tez nie wie. Niektórzy podejrzewają skrzynie, ale przecież by się rozpadła. Przejechałem tak już 50tys km. Edytowane 19 Marca 2016 przez Pawelp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelp Zgłoś #13 Napisano 25 Marca 2016 Nikt nic nie poradzi?.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Agatowy Zgłoś #14 Napisano 26 Marca 2016 Nikt nic nie poradzi?.. Sprzedaj grata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeterX Zgłoś #15 Napisano 31 Marca 2016 Jo Pawelp. Zapomniałem o tym poście jako jego autor ale skoro odgrzałeś kotleta to powiem od siebie, że te wibraje w moim przypadku nie były powodowane żadnym defektem mechanicznym, a po prostu defektem opon, które są wykańczane dynamiczną miejską jazdą. Mam już trzeci komplet /za każdym razem inna marka/ i w każdym przypadku było identycznie, tj. po ok 30 kkm życia opony zaczynają się wibracje przekraczjąc 140 km/h. Oczywiście maszayna pokazuje "koło wyważone", ale siła odśrodkowa przy dużej prędkości coś znimi jednak robi. Najdłużej wytrzymały zimówki Falkeny, które mam od 2009r. i które "dostały" dopiero tej zimy, ale to i tak już kres ich życia. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelp Zgłoś #16 Napisano 1 Kwietnia 2016 Opony raczej odpadają w moim przypadku. Przetestowałem je na rożne sposoby. Kupiłem tez nowy komplet pilot sport 3. Nie wiem czy wszystkie samochody tak maja, ale jak rozpędzam koła na podnośniku to wszystko drży w tych samych zakresach prędkości co w czasie jazdy. Jak zdejmę koła, to tez drży, wiec to coś innego. Mam jeszcze plan odkręcić półosie i rozpędzić na podnośniku sama skrzynie/ mechanizm różnicowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelp Zgłoś #17 Napisano 3 Kwietnia 2016 Dobra, przechodzę do ofensywy. Właśnie zakupiłem na Allegro czujnik zegarowy z podstawa magnetyczna. Rozbiorę ten zaodrzański cud techniki do samej skrzyni. Naprawie, pomaluje na zielono i wstawię w pokrzywy co by się w oczy nie rzucał ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelp Zgłoś #18 Napisano 25 Kwietnia 2016 Np i duuuuu..a. Zmierzyłem tarcze, piasty i mocowania przy przegubie wewnętrznym. Wachania Max 0,5mm. Problem nadal nie rozwiązany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tofil Zgłoś #19 Napisano 28 Kwietnia 2016 Spróbuj rozpędzić na podnośniku z samą felgą, bez opony. Może to ci coś podpowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelp Zgłoś #20 Napisano 3 Maja 2016 Rozpedzilem nawet bez kola. I nawet wtedy wszystko wibruje... przypomne ze polosie z przegubami wynienione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach