Utek Zgłoś #1 Napisano 11 Września 2010 (edytowane) Koledzy co to może być ?? 16685 - Cylinder 1 - wykryte wypadanie zapłonu dodam że z rana passat mi ciężko pali niekiedy trzeba kręcić z 10s. czy ten błąd jest tego przyczyna ?? na ciepłym silniku już odpala dobrze. silnik 1.9 TDI 130km b5fl Edytowane 11 Września 2010 przez Utek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #2 Napisano 11 Września 2010 spróbuj z rana odkręcić korek wlewu paliwa... może to głupio brzmi, ale pomogło temu panu. Jak to nie omawiany zawór odpowietrzania baku, to po kolei trzeba sprawdzać wszystko - przepływkę, nieszczelności, w końcu wtryskiwacze, a gdzieś po drodze kompresję na danym cylindrze... ---------- Post added at 12:45 ---------- Previous post was at 12:44 ---------- btw. sam fakt ciężkiego odpalania może w ogóle nie mieć nic wspólnego z tym problemem i być związane np. z czujnikiem temperatury, ale sądząc po Twoim podpisie, takie problemy na pewno już wykluczyłeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #3 Napisano 11 Września 2010 (edytowane) przeczysc styki pd-kow. sprawdz polaczenia tlumaczenie z polskiego na nasze. przeczysc styki pompo wtryskiwaczy(PeDe-kow), podoginaj blaszki we wtyczkach. sprawdz polaczenia w zlaczu od listwy zasilajacej. kiedys tak mi sie stalo w trasie. poluzowala sie wtyczka od listwy( ta z tylu silnika). jakos ja dokrecilem, a pozniejelektryk podoginal blaszki i juz 100 tkm jest loooooz. Edytowane 11 Września 2010 przez lysy78_03 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Utek Zgłoś #4 Napisano 11 Września 2010 przeczysc styki pd-kow. sprawdz polaczenia możesz rozwinąć bardziej skrót pd-kow. ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Utek Zgłoś #5 Napisano 18 Września 2010 wiec tak świece sprawdziłem wszystkie sa dobre, odpalałem auto z wykręconym korkiem od baku nie pomogło, ale dra razy pod odpaleniu auta i przygazówce wyświetlił mi się napis na komputerze "Generation Wtrisken" czy jakoś tak, czy może to być najgorsza rzecz o której myślę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 18 Września 2010 (edytowane) Ten błąd wskazuje na brak zapłonu, więc coś z wtryskiwaczem nie halo - jeśłi przewody i świece już sprawdzałeś. Na początek poczyść styki. Edytowane 18 Września 2010 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #7 Napisano 18 Września 2010 Ewentualnie jeszcze coś z cewką może byc "nie teges". danek75 w dizlu??? qwa ??cewka w dizlu?? ) styki pod pokrywa silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 18 Września 2010 danek75w dizlu??? qwa ??cewka w dizlu?? Qwa - jak czytałem, to nie spojrzałem na silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrol16 Zgłoś #9 Napisano 12 Września 2015 Chciałbym odświeżyć temat, mam dokładnie te same objawy co w pierwszym poście, sprawdzałem w VCDS wtryski i wszystkie parametry w normie. silnik to 1.9 AVF. po usunięciu błędu jak był ciepły silnik jezdziłem i nie wyłapał błędu ale jak jest zimny to bardzooo ciężko pali i kuleje tzn. nie równo pracuje i błąd: wypadanie zapłonu cylinder 3 rozwiązał to ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach