bombelp Zgłoś #1 Napisano 10 Września 2010 Wczoraj rozbroiłem głowicę w swoim samochodzie. Poza tym iż widoczne były przedmuchy na uszczelce okazało się że zerwane zostały zabezpieczenia sprężyn na każdym pompowtryskiwaczu. Jaka może być tego przyczyna??? Jeśli ktoś się spotkał z czymś takim lub wie jak wyjść z tej sytuacji - proszę o odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombelp Zgłoś #2 Napisano 10 Września 2010 Zna ktoś temat??? Może ktoś się oriętuje jaka może być przyczyna uszkodzenia pompek, istneje możliwość zakupienia samych zabezpieczeń, samochód jeździł w miarę normalnie bez większych problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 10 Września 2010 może chodzi ci o nr 6 [ATTACH]36346[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #4 Napisano 10 Września 2010 A jakie były objawy tego uszkodzenia ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombelp Zgłoś #5 Napisano 10 Września 2010 (edytowane) To jest zabezpieczenie sprężyny - element niewidoczny na rysunku. Założony jest na tą tulejkę co dociska sprężyne i zatrzaśnięty na korpusie pompki. Objawów w sumie nie było żadnych. Pod VAG-iem korekcje wychodziły bardzo dobrze, silnik pracował równo. Problem ujawnił się przy wymianie uszczelki pod głowicą. Po odwiedzeniu chyba kilkunastu fachanów (opinie były różne od tego że pompki do wyrzucenia po "to nic nie przeszkadza - można tak jeździć" ) moja ocena jest następująca: potrzebuję 4 padnięte wtryskiwacze, wszystko jedno z jakim oznaczeniem oby tylko to zabezpieczenie było dobre. I tu ukłon w waszą stronę, może kmuś zalegają w garażu jakieś pompki, z chęcią bym je odkupił. Edytowane 10 Września 2010 przez bombelp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombelp Zgłoś #6 Napisano 11 Września 2010 Drodzy właściciele pasków, może ktoś spotkał się z tego typu usterką lub wie jaka może być tego przyczyna. Problem tkwi w samym pompowtrysku a może gdzie indziej. Czy jeśli nawet zakupię nowe to czy to samo się z nimi nie stanie???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombelp Zgłoś #7 Napisano 11 Września 2010 Zdaję się że stracę szacunek dla tego forum, bo albo nikt nie chce się podzielić wiedzą albo bez obrazy są tutaj tylko i wyłącznie fachowcy od żarówek ledowych, tanich i chipowatych reflektorów z allegro ewentualnie osoby przechwalające się spalaniem i ilością przejechanych km na zbiorniku a jeśli chodzi o poważny problem to człowiek musi sam kombinować. Żadnego porównania ani opini. Jeśli tak będziemy podchodzić do sprawy to to forum jest bezużyteczne. Będziemy oddawać samochody do psudo fachowców którzy nie tylko że nie naprawią to jeszcze będą nam uszkadzać samochody. Zawiedziony.......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #8 Napisano 11 Września 2010 Wiesz, może nikogo z forum nie dotknął akurat taki przypadek. Jedyna myśl jaka mi przychodzi do głowy to może ktoś wcześniej grzebał przy tych pompkach, rozbierał, regenerował. Może nieodpowiednia regulacja luzu na pompkach. Oczywiście to tylko gdybanie... Pozdrawiam kolegę z Sącza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachim8584 Zgłoś #9 Napisano 12 Września 2010 Zadzwoń do nich kolego. http://www.dieselreg.pl/ W czwartek wyjmowałem u siebie pompki i na dwóch pompkach miałem taką samą usterkę jak u ciebie kolego tylko że u mnie pompki już były i tak do wymiany ponieważ miały za wysokie miały Bip-y. Zadzwoń kolego do tej firmy odbierze taki młody chłopak i sobie z nim podyskutujesz może ci sprzeda same zabezpieczenie sprężyn. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bombelp Zgłoś #10 Napisano 12 Września 2010 Dziekuję za sugestie. Dtambor podobnie jak Ty uważam że jest to sprawa regulacji lub raczej jej braku w trakcie eksploatacji. Kolego jachim8584 wczoraj natrafiłem już na ten zakład i dzwoniłem. Proponują tylko i wyłącznie regenerację moich pompek za cenę używki z allego. Nadal poszukuję jakiegoś uszkodzonego pompowtryskiwacza z dobrym zabezpieczeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
josempawel Zgłoś #11 Napisano 24 Maja 2020 Odgrzeję kotlecika, ale informacja może komuś się przyda. Uszkodzenie tych elementów może (choć nie musi) być skutkiem braku regulacji luzu miedzy krzywką popychajacą a samym pompowtryskiwaczem. Gdy luz ten jest ustawiony odpowiednio nic się nie dzieje (w najniższym położeniu krzywki danego popychacza dokręcamy śrubę reguacyjną do wyczuwalnego oporu i cofamy minimum 180° i kontrujemy). Lecz gdy luz ten jest za duży powoduje to uderzanie o siebie elementów ze zdjęcia i ich uszkodzenie. W pierwszej kolejności należy spróbować wymienić uszkodzone elementy na nowe i wyregulować luz pompowtryskiwacza a dopiero później odczytać BIP i stwierdzić ewentualne uszkodzenie drogiego pompowtryskiwacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach