Jump to content
Luke

akcja pt. polary forumowe

    Recommended Posts

    nie rozpisujac sie za duzo, robimy kolejna akcje. tym razem z polarami forumowymi.

     

    polary forumowe

    logo na piersi

    + link www.vw-passat.pl duży na pleckach

    oraz niespodzianka...

    nick na ramieniu dla każdego chętnego

    oraz dla chetnych UK TEAM pod nikiem

    Kolory:

    - Czarny

    - Oliwkowy

     

    Rozmiary:

    viu1283792580y.jpg

     

    bwy1283444331r.jpg opt1283444331a.jpg

     

    real foto polarkow ;)

     

    opt1285168958g.jpg cqs1285168958b.jpg

    cqs1285169045j.jpg

     

    wiecej foto tutaj: >>>>klik<<<<

     

    a teraz do konkretow, czyli cena:

    sam polar: 33funty

    wysylka w zaleznosci od ilosci ;)

    jeden 6.6 funta

    dwa 8.2 funta

    o reszte prosze pytac :)

     

    przy zamowieniu prosze o podanie:

    - nick

    - kolor

    - rozmiar

    - ewentualnie UK TEAM

     

    lista chetnych:

    1. luke, oliwka, xl, team uk, nick

    2. gosia, oliwka, m, team uk, nick

    3.

    4.

    5.

    6. szymondeck, czarny, XL, nick

    Edited by Luke

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    a team uk chcesz?

    nie bo jak bym się do Polanda przeprowadził to drugiego muszę zamówić :bleble

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    do Polanda

    tez planuje, ale do tego czasu to chyba juz bedzie czas na drugi ;)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ja też proszę o dwa czarne. Jeden w rozmiarze L i jeden XXL. Obydwa z Team UK. Oj luke, zaspany byleś bo zapomniałeś mnie dodać na listę a wczoraj mówiłem że reflektuję na dwa.:hmm

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    czy muszę dodać że mój nick ma być również wyszyty?

    Inacze nie kupuję :sese2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    czy muszę dodać że mój nick ma być również wyszyty?
    przeciez jest zapisane, no co ty :lol

    :piwko

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Rozumiem że z powodu wypicia za nieobecnych na edition?? ;)

    Edited by falwej19822

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    luke - nie lepiej jest UK team ???? to chyba tak bardziej poprawnie co?

    do mnie idzie już zamówienie na 2x flagi i poszedłem na " UK team " bo tak naszym zdaniem pasuje lepiej... :P

    przemyślcie

    pozdr

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ja tam nie blyszcze z angielskiego gramatyka ;) jestem otwarty na wszelkie sugestie i dobre rady :)

    Moze byc tez team uk :)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    ja nie mówię, że nie błyszczysz - podałem tylko swoją propo :)

    tyle ode mnie.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    spoko pobsik :ok

     

    panowie chetni i co zmieniamy czy zostawiamy?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest
    This topic is now closed to further replies.

    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy