sylwek1972 Zgłoś #21 Napisano 23 Maja 2014 no tak bywa jedni trafiają na udany model a nie którzy nie. Mój pasek ma przejechane 310 tyś km , olej w DSG wymieniam regularnie. Skrzynia też delikatnie szarpnie jak zrzuca bieg na jedynkę. Przyzwyczaiłem się do tego, dla mnie ważne że szybko i płynnie zmienia biegi, dobrze redukuje. Uwierzycie że nie wymieniałem jeszcze dwumasy. Czasami coś zastuka jak zapalam silnik w zimne poranki pewnie się powoli kończy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
burnada Zgłoś #22 Napisano 23 Maja 2014 A sprzęgła wymieniałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #23 Napisano 23 Maja 2014 A sprzęgła wymieniałeś? Nie, sprzęgieł nie ruszałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #24 Napisano 23 Maja 2014 Czasami coś zastuka jak zapalam silnikto może byc tylko poduszka- też tak miałem i w serwisie mi sprawdzali i to była tylko poducha- koszt w ASO 300 zł ale wymiana 1200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #25 Napisano 23 Maja 2014 hmm, u mnie raz na ruski rok potrafi ześwirować i jak się zatrzymam to nie zrzuci na 1, tylko dławi się tak jakby miał zgasnąć, ale to raz na ruski rok. 270 tys, dwumas już halasuje od ponad 70 tys(nadal oryginał), ale nie wymieniam póki biegi płynnie zmienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #26 Napisano 23 Maja 2014 Jaka poduszka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #27 Napisano 23 Maja 2014 to może byc tylko poduszka Poduszka raczej nie, bo jest to po prostu rytmiczne stukanie przez chwilę potem ok, i tylko wtedy gdy uruchamiam silnik jak jest na zewnątrz zimno. W 99% uruchamiam auto w ciepłym garażu, także rzadko to słyszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris69 Zgłoś #28 Napisano 29 Maja 2014 (edytowane) U mnie od dłuższego czasu co kilkanaście sekund słychać kilkusekundowe rytmiczne stukanie pochodzące z okolicy skrzyni lub sprzęgieł.Natomiast czasem po kilkudniowym postoju zwłaszcza w zimie przy odpalaniu występuje szarpnięcie jakby silnik chciał wyskoczyć z pod maski. Przebieg 213 tyś. nic jeszcze nie wymieniane poza wtryskami i materiałami eksploatacyjnymi... Edytowane 29 Maja 2014 przez kris69 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #29 Napisano 30 Maja 2014 U mnie od dłuższego czasu co kilkanaście sekund słychać kilkusekundowe rytmiczne stukanie pochodzące z okolicy skrzyni lub sprzęgieł.Natomiast czasem po kilkudniowym postoju zwłaszcza w zimie przy odpalaniu występuje szarpnięcie jakby silnik chciał wyskoczyć z pod maski. Przebieg 213 tyś. nic jeszcze nie wymieniane poza wtryskami i materiałami eksploatacyjnymi... Prawdopodobnie pada ci dwumasa w skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris69 Zgłoś #30 Napisano 12 Czerwca 2014 Ostatnio stwierdziłem ,że stukanie pojawia się jeśli przełącznik skrzyni jest w pozycji parking.Na d ,s i r nie występuje.??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gravemind Zgłoś #31 Napisano 12 Czerwca 2014 Witam, Mam abstrakcyjne pytanie odnośnie skrzyni DSG a nie chciałbym tworzyć nowego tematu. Przeczytałem trochę na temat tych skrzyń, ale ciężko znaleźć konkretną odpowiedź. Jak wygląda sprawa wstecznego w tej skrzyni? Czy każda skrzynia DSG posiada coś w stylu asystenta ruszania pod górę, czy to kwestia rocznika/wyposażenia? Czy skrzynia dopuści do staczania się samochodu do przodu (pod bardzo konkretne wzniesienie) podczas wrzuconego biegu wstecznego? Wiem, że tip-tronic trzyma na wstecznym na postoju, ale jak to jest w DSG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #32 Napisano 12 Czerwca 2014 DSG popuszcza, ale do takich manewrów jest autohold... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gravemind Zgłoś #33 Napisano 12 Czerwca 2014 Rozumiem (wiem o istnieniu auto-hold, chciałem tylko zapytać, ponieważ w B5FL które mam w opisie tip-tronic działa zupełnie inaczej (trzyma auto w miejscu przy tym samym wzniesieniu nie puszczając go ani o milimetr), czyli skrzynia nie jest "zepsuta" jeśli pozwala autu stoczyć się do przodu (przy na prawdę bardzo ostrym wzniesieniu) będąc na biegu wstecznym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marionovember Zgłoś #34 Napisano 16 Czerwca 2014 Witam, jestem nowy na forum - serdecznie pozdrawiam. Mam takie pytanie, czy wymiana oleju w skrzyni biegow jest bardzo trudna? Zastanawiam sie czy dam rade to zrobic sam czy lepiej jechac do mechanika. Ile tego oleju tam wchodzi i jaki polecasz? Dziekuje! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubert Zgłoś #35 Napisano 16 Czerwca 2014 Witam, jestem nowy na forum - serdecznie pozdrawiam. Mam takie pytanie, czy wymiana oleju w skrzyni biegow jest bardzo trudna? Zastanawiam sie czy dam rade to zrobic sam czy lepiej jechac do mechanika. Ile tego oleju tam wchodzi i jaki polecasz? Dziekuje! http://forum.vw-passat.pl/threads/60059-Wymiana-oleju-w-DSG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach