Skocz do zawartości
fialson

błąd czujnika skrętu kierownicy po mont, tempomatu

Rekomendowane odpowiedzi

te kontrolki po odpieciu aku zgasna same jak sie przejedziesz bez krecenia kierownica w lewo i prawo :)

 

Próbowałem samej jazdy bez kręcenia i nie zgasły (może za krótki odcinek)... Jak wykonałem procedurę kręcenia to zgasły po przejechaniu raptem 5 metrów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Próbowałem samej jazdy bez kręcenia i nie zgasły (może za krótki odcinek)... Jak wykonałem procedurę kręcenia to zgasły po przejechaniu raptem 5 metrów...

hmm dziwne za kazdym razem gasna mi same

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Czy w passacie b7 kiera bez multi przesunąbym ją o dwa ząbki w prawo (lekko krzywo leży). Czy w tej sytuacji muszę się liczyć z jakimiś błędami położenia kierownicy ???.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie. Czy w passacie b7 kiera bez multi przesunąbym ją o dwa ząbki w prawo (lekko krzywo leży). Czy w tej sytuacji muszę się liczyć z jakimiś błędami położenia kierownicy ???.

 

Samą kierownicę przestawisz bez problemu i nie będzie żadnych błędów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Samą kierownicę przestawisz bez problemu i nie będzie żadnych błędów

 

....ale ESP moze widziec wtedy ze jedziesz bokiem troche , bo czujnik kata skrętu kół bedzie wiedział

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po co kombinować z kiera czujnikiem skrętu itd jak szybciej to zrobisz przy ustawieniu zbierznosci, przeciez kola ustawiaja do prostej kiery a nie kiere do kół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak piszesz, jeśli jej nie sciągał a widze ze ma bez multi czyli raczej nic nie przekladał nic nie kombinował wiec raczej jest w ori połozeniu. nie zdejmowałem u siebie kiery ale czy one trez są na wieloklinie jak w starszych autach i można je przestawic o jeden dwa ząbki czy mają jakis inny punkt zaczepienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

opona felga, wszystko składa sie na połozenie kiery, ja u siebie na letnich mam jakby lekko w lewo i sciąga czasem w prawo ale nie zawsze a na zimówkach kiera idealnie prosto i jedzie jak po sznurku. u siebie winy szukam w oponach, nawet nie szukam tylko sa winne. z tyłu wyzabkowane a z przodu srodkiem przyjechane bo za dużo dowalilem powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zbieżność ustawiłem, dość niedawno. Nie było żadnych usterek, problemów. Kiera leży dokładnie na wycieciach, znacznikach. Pytanie czy warto te 2 ząbki przesunąć.

 

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ze miałes ustawioną zbieżność nie znaczy ze ktoś to zrobił dobrze i ustawił ją do idealnie prostej kiery. wiem coś o tym. po wymianie amorów z przodu raz mi w pewnym zakladzie którzy reklamowali sie nowym sprzetem 3d ustawiali i kiera dalej krzywa, po miesiącu pojechałem z reklamacją i tak przestawiał ze kiera była jeszcze bardziej krzywo niz do nich pojechałem, nawet sie nie wracałem już. pojechalem do innego warsztatu , tam mieli podobny sprzęt i pierwsze co zrobili to skręcał lekko kierownica aby złapać punkt 0 a później w tej pozycji zablokował ją jakimś tam specjalnym do tego przyżądem czego w poprzednim zakladzie nie robili. po zablokowaniu dopiero przystępował do regulacji drążków. raz ustawiał i wszystko jest ok. poza tym wazne jest w jakim stopniu jest tylne zawieszenie. bo geometrie ustawia sie nie tył do przodu tylko przód do tyłu pojazdu, oczywiście jesli tył jest dobrze ustawiony. może być tak że przód sobie jedzie swoją droga a tył swoją i aby to zniwelować kiera w rzeczywistości jest krzywo

Edytowane przez wiesiok81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktoś dostęp do ELSY i mógłby mi wyciągnąć instrukcję wymiany czujnika G85 ?? Moja coś zaniemogła a jestem w wielkiej potrzebie. Z góry dziekuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ma ktoś dostęp do ELSY i mógłby mi wyciągnąć instrukcję wymiany czujnika G85 ?? Moja coś zaniemogła a jestem w wielkiej potrzebie. Z góry dziekuję

 

W twoim modelu G85 jest w module kierownicy (zintegrowany ze zawijakiem taśmy poduszki). Jak chcesz go wymienić to niestety z całym modułem.

Wkładasz kluczyk by zwolnić blokadę kierownicy.

Odpinasz aku.

Zdejmujesz poduszkę (2 zatrzaski po lewej i prawej stronie - z tyłu kierownicy). Kręcisz w lewo i prawo po 90' żeby był dostęp do zatrzasków.

Odkręcasz śrubę SPLINE M12 - zdejmujesz kierownicę.

Podnosisz górną osłonę kolumny - zatrzaski, a dalej to już będziesz widział śruby które trzeba odkręcić (torxy się przydadzą)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A masz może jakieś foto g85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do 10/09

Do.jpg

 

Od 11/09

od.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za pomoc wszystko jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopuje.  Odebrałem od mechanika swoje A3 8P 1.9 Tdi Ambition po wymianie:
1. rozrząd kpl z pompą wody, uszczelniaczem w,k. dolnym
2. olej motul , kpl filtrów
3. tuleje wahaczy przdnich 4 szt
4. przegub prawy przód
5. złącze wydechu
6. sprężyna zawieszenia prawy przód - używana 
7. termostat
8. świece żarowe 4 szt.
Niestety zaraz po odpaleniu samochodu pojawił się błąd 00573 czujnik momentu wspomagania, sygnał nieprawidłowy,  stały.
Po skasowaniu błędu powrócił po ponownym odpaleniu silnika. 
Wspomaganie chodzi normalnie. 
Czy ktoś poradził sobie z tym problemem? Widziałem na kilku forach ten problem ale nikt nie napisał rozwiązania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności