Jump to content
bullet

kto ma virusa w 170KM DSG??

Recommended Posts

program programowi nie rowny.

jak sam widzisz ktos ma 380 Nm a ktos inny 450.

ile masz Ty??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój wykres masz wcześniej. Ja osobiście jestem zadowolony, przecież to w końcu Diesel i nie ma co sie porywających osiągów spodziewać, za to eksploatacja dużo tańsza. Podejrzewam że 2.0TFSI robi diesla bez problemu a po programie to naprawde rakieta musi być

Share this post


Link to post
Share on other sites
według parametrów wstępnych było 160KM moment 362

po zmianie 182KM moment 434

niby dużo ale nie powala tydzień wcześniej miałem 190KM moment442

 

Po pierwsze...poczatek konca pompek zdrowe 170KM na inercji robia bez problemu.

Po drugie.. 430Nm nawet chwilowe zle dziala na DSG rozumiem ze pomiar na inercji troche sztucznie podbija wykres momentu w peaku ale okolice 400NM (co realnie jest ciut mniej) to max by skrzynia byla bezawaryjna.

Radze wrocic do tunera na wyplaszczenie wykresu inaczej te szarpania z pierwszej wersji softu pojawia sie samoistnie i juz nie beda chcialy zniknac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziwne pytanie.

ja po chipie mam troszke wiecej niz ty na serii, ale to nie znaczy ze nie chcialbym jeszcze wiecej.

moja rada- jak najbardziej chipowac:)

tylko pamietaj o niutonach aby nie bylo ich za duzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdz sobie stan DPF-a, wtrysków i koła dwumasowego. Ja zdecydowanie polecam, seria nie zachwyca i lekko podkręcone 1,9TDI łoi normalnej dwulitrówce dupe. Ogólnie jestem zadowolony, choć szłu nie ma. Robiłem program przy około 242tyś, obecnie mam 258tyś i wszystko w porządku. Auto lepiej ciągnie, szczególnie powyżej 140km/h i do tego spalanie spadło. Szkoda że DSG nie przenosi większych momentów( podobno 400Nm to górna granica), bo bym usunoł DPF-a i mocniej go podkręcił

Edited by Andreus1979

Share this post


Link to post
Share on other sites

wlasnie. DPF to cholerna blokada. najlepije bylo by wywalic dpf za okolo 1200-1500zł i zrobic program gotowca za 400zl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie ostatnio przy serwisie, wypalali DPF-a bo coś często mi sie ostatnio oczyszczał i okazało się że w 40% jest już zawalony, sugerowali wymiane:). Napewno w niedługim czasie się go pozbęde. Pseudo-ekologiczne, niedopracowane badziewie. Odrazu korekte programu zrobie i mam nadzieje że momentem (około 380-390Nm) pociągne od 2200, jak najwyżej(docelowo 4000)

Edited by Andreus1979

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chipowanie w Toruniu to 1000zł, chip + usunięcie DPF w komplecie to 2000zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

hamownia rolkowa jest do tego??

jesli tak to oferta naprawde kuszaca, szczegolnie dla tych, ktorzy planuja dopiero "cipowanie"

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam 385 Nm i 198KM po podkreceniu ale nie wiem czy Nm nie podkrecic??

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslisz ze poczułbys te 15 niutkow roznicy??

 

a swoja droga to nie grzesz bo masz zajebisty wykres i zajebistą moc- inni (ja) moga pozazdroscic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napinacie sie na wyniki a ja dwa dni temu mialem seryjnego BMR z przebiegiem 125tys km ktory wyplul...124KM i 310Nm...

Oczywiscie wszystko w logach dobrze. Problemy zaczynaly sie z DPF bo niestety za malo wydajne wtryski nie podgrzewaja ukladu nalezycie i ciezko sie wypalac.

 

Te auta traca moc w oczach... genialne rozwiazanie z tymi piezoelektrykami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

passat chip 170 dsg.jpg

a to mój wykres z hamowni, co o nim powiecie

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

chip

www.youtube.com/watch?v=MmVaiG8e36Y seria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

czy mozecie ocenic przeprowadzona zmiane softu i wynik

177.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Arcy napisał:

Cześć,

czy mozecie ocenic przeprowadzona zmiane softu i wynik

 

jaki masz kod silnika ?  i jaki kod skrzyni ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 17.05.2018 o 11:31, Major napisał:

jaki masz kod silnika ?  i jaki kod skrzyni ? 

 

Nie jestem pewny czy podaje dobre dane,  gdzie można dokładnie to sprawdzić. 

Silnik 2.0  177 km  kod: CFGC

skrzynia DSG 6 biegowa DQ 250

 

Edited by Arcy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj cfgc w serii wypluł 190 i 409 a po sofcie 233 i 490 i żadnych problemów ze skrzynia nie ma…

1AD55A3A-7F84-4804-AED0-12CAF073BC7F.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy