Skocz do zawartości
bullet

kto ma virusa w 170KM DSG??

Rekomendowane odpowiedzi

witam

poszukuje opini UZYTKOWNIKÓW pasków z silnikiem 170KM ze skrzynia DSG.

gdzies czytalem opinie ze nie warto robic wirusa bo niutki moga zle wplynąc na skrzynie biegów.

zalezy mi na opiniach osob ktore maja to zrobione a nie na gdybaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do prośby kolegi. Czytałem/słyszałem różne opinie. 200KM i 450Nm dla tej skrzyni to ponoć nie problem i nic się nie dzieje, w innym wątku piszą koledzy że DSG wytrzyma maks 400 Nm (oczywiście mówimy o ustawieniu momentu bez tzw "skoków").

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dedal czy bylbys ewentualnie chetny na grupowe (tansze) virusowanie autek w wroclawskim DYNOsofcie (ECUproject)??

koszt 900zł za to co normalnie kosztuje 1500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam B6 Variant 2.0TDI 170-tka DSG z listopada 2006r. Obecny przebieg 233tyś

Poważnie zastanawiam się nad programem. Ostatnio podzwoniłem do kilku czołowych firm w Polsce i wszyscy powiedzieli że DSG to pancerna skrzynia i powinna dużo znieść. Tyle że ciężej się takie autko stroi, bo moment musi być rozłożony bez nagłych skoków i możliwie płasko. Można liczyć na realne 190-200Ps i 400Nm z DPF-em. Po usunięciu filtra +10Ps i +20Nm. Koszt 1500-2000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dedal czy bylbys ewentualnie chetny na grupowe (tansze) virusowanie autek w wroclawskim DYNOsofcie (ECUproject)??

koszt 900zł za to co normalnie kosztuje 1500

 

Planowałem virusowanie ale na wiosne. Musze to przemyśleć. Będziemy jeszcze w kontakcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawa z DPF-em, daje rade czy odrazu się pozbyć?

Edytowane przez Andreus1979

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam 240tyś, po wymianie kompletnego rozrządu, oleju w skrzyni i pełnego servisu. Na 99% zdecydowany jestem na program. W listopadzie będe w Warszawie i w związku z tym mam pytanie:

Do której z Warszawskich firmy się udać, żeby zrobili fachowo program, mieli hamownie do automatów i pojęcie co robią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Obecnie mam 240tyś, po wymianie kompletnego rozrządu, oleju w skrzyni i pełnego servisu. Na 99% zdecydowany jestem na program. W listopadzie będe w Warszawie i w związku z tym mam pytanie:

Do której z Warszawskich firmy się udać, żeby zrobili fachowo program, mieli hamownie do automatów i pojęcie co robią.

 

http://www.mrmotors.pl/ lub http://www.tdi-tuning.pl/chiptuning.htm lub http://www.diagtronik.pl

 

dzwoń pytaj o terminy lub dopisz się do listy grupowej do mastera (znajdziesz wątek w mechanicznym) będzie taniej na pewno. Do Rogala w mrmotors trzeba trochę czekać ale może na listopad się umówisz. Lista grupowa za 900 pln na forum golfa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś zrobiłem program

Seria troche zawiodła: 160Ps i 350Nm, ale w krótkim piku (przebieg 243tyś)

Po modyfikacjach: 187Ps i 406Nm

Wyprzedzanie

80-120 było 6,7s jest 5,5s

80-140 było 11,5s jest 9,5s

100-160 14,5s

100-200 29s

Edytowane przez Andreus1979

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wow.

niezle zmiany.

pozazdroscic.

czy jest to odczuwalne organoleptycznie??

mam takie samo auto i podobnie jak u ciebie obawiam sie ze seria zawiedzie. Chociaz 160 to i tak calkiem spoko wynik chyba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to odczucia nie powalają. fajnie zaczyna się robić dopiero powyżej 100km/h. narazie zrobiłem dopiero 300km po programie i musze się nauczyć z tym momentem jeździć, skrzynia też chyba musi się zaadoptować. Ale polecam bo wyprzedzanie to naprawde sama przyjemność

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a gdzie zrobiony program? wykres dorzuć to będzie jakieś info dla potomnych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masters.

Wykres Pasio.jpg

Edytowane przez Andreus1979

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od programu przehulałem jakieś 1000km. Spalanie spadło o 0,5l, dynamika super, skrzynia świetnie pracuje przy tym momencie(chyba się zaadaptowała do nowych warunków pracy). Żadnej turbodziury czy zmulenia, wystarczy wcisnąć gaz i ciągnie do samego końca, wciskając plecy w fotel:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uhhhmmm kusisz kolego, mam potwornego smaka na to wciskanie w fotel.

juz niedlugo nakarmie mojego paszczaka PeeSami i Niutonami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam wgrany wirusik od 2 tygodni przejechane około 1000km

odczucia

powiem tak jest nieźle ale szału nie ma

według parametrów wstępnych było 160KM moment 362

po zmianie 182KM moment 434

niby dużo ale nie powala tydzień wcześniej miałem 190KM moment442 tyle że były chwile że przy głębokim wciśnięciu gazu czuć było szarpnięcie szczególnie odczuwalne przy 160-180 na 6 biegu skrzynia oczywiście DSG

po obniżeniu niby niewiele wyraźnie czuć że jest słabszy dlatego będę walczył dalej z modyfikacją

Mam pytanie jak tam wasze auta gdyż wydaje mi się iż wcześniej odcinał mi gaz przy 4500obr obecnie robi to już przy 4200-4300 może to jest przyczyną że gorzej ciągnie no bo przecież wcześniej zmienia biegi w trybie S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie nzma sie zbytnio ale po co ci tyle niutonow??

pierwszy raz widze tak nierowne proporcje miedzy moca i momentem.

ile bylo momentu w serii??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chciałeś opinie to masz jaki moment to napisałem

tuning robił V-tech

według mnie choć bardzo lubię szybkie auta to bez sensu coś zmieniąć wracam do ustawień fabrycznych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

easy tiger bez spiec.

ja sie tylko zapytalem

PEACE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam program od 4-rech miesięcy i 13-stu tysięcy km i żadnych problemów. Ciągnie od dołu do 4500. Ostatnio jechałem lekko ponad 230(na zimówkach), ale obroty mi sie na 6-tce skończyły(około4500). Skrzynia świetnie daje sobie rade i nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów. Średnie ogólne spalanie spadło z 7,7 na 7,1.

Edytowane przez Andreus1979

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności