bullet Zgłoś #21 Napisano 20 Lutego 2011 program programowi nie rowny. jak sam widzisz ktos ma 380 Nm a ktos inny 450. ile masz Ty?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andreus1979 Zgłoś #22 Napisano 20 Lutego 2011 Mój wykres masz wcześniej. Ja osobiście jestem zadowolony, przecież to w końcu Diesel i nie ma co sie porywających osiągów spodziewać, za to eksploatacja dużo tańsza. Podejrzewam że 2.0TFSI robi diesla bez problemu a po programie to naprawde rakieta musi być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #23 Napisano 20 Lutego 2011 według parametrów wstępnych było 160KM moment 362 po zmianie 182KM moment 434 niby dużo ale nie powala tydzień wcześniej miałem 190KM moment442 Po pierwsze...poczatek konca pompek zdrowe 170KM na inercji robia bez problemu. Po drugie.. 430Nm nawet chwilowe zle dziala na DSG rozumiem ze pomiar na inercji troche sztucznie podbija wykres momentu w peaku ale okolice 400NM (co realnie jest ciut mniej) to max by skrzynia byla bezawaryjna. Radze wrocic do tunera na wyplaszczenie wykresu inaczej te szarpania z pierwszej wersji softu pojawia sie samoistnie i juz nie beda chcialy zniknac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita_1971 Zgłoś #24 Napisano 18 Marca 2011 Czy warto chipować B6 z 2006 z przebiegiem 205 tys. i takim wykresem? http://www.slideshare.net/pita1971/wykres-7310673 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #25 Napisano 19 Marca 2011 dziwne pytanie. ja po chipie mam troszke wiecej niz ty na serii, ale to nie znaczy ze nie chcialbym jeszcze wiecej. moja rada- jak najbardziej chipowac:) tylko pamietaj o niutonach aby nie bylo ich za duzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andreus1979 Zgłoś #26 Napisano 19 Marca 2011 (edytowane) Sprawdz sobie stan DPF-a, wtrysków i koła dwumasowego. Ja zdecydowanie polecam, seria nie zachwyca i lekko podkręcone 1,9TDI łoi normalnej dwulitrówce dupe. Ogólnie jestem zadowolony, choć szłu nie ma. Robiłem program przy około 242tyś, obecnie mam 258tyś i wszystko w porządku. Auto lepiej ciągnie, szczególnie powyżej 140km/h i do tego spalanie spadło. Szkoda że DSG nie przenosi większych momentów( podobno 400Nm to górna granica), bo bym usunoł DPF-a i mocniej go podkręcił Edytowane 19 Marca 2011 przez Andreus1979 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita_1971 Zgłoś #27 Napisano 19 Marca 2011 Dzięki za Wasze porady. Pewnie będę zbierał kaskę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #28 Napisano 19 Marca 2011 wlasnie. DPF to cholerna blokada. najlepije bylo by wywalic dpf za okolo 1200-1500zł i zrobic program gotowca za 400zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andreus1979 Zgłoś #29 Napisano 19 Marca 2011 (edytowane) U mnie ostatnio przy serwisie, wypalali DPF-a bo coś często mi sie ostatnio oczyszczał i okazało się że w 40% jest już zawalony, sugerowali wymiane:). Napewno w niedługim czasie się go pozbęde. Pseudo-ekologiczne, niedopracowane badziewie. Odrazu korekte programu zrobie i mam nadzieje że momentem (około 380-390Nm) pociągne od 2200, jak najwyżej(docelowo 4000) Edytowane 19 Marca 2011 przez Andreus1979 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita_1971 Zgłoś #30 Napisano 19 Marca 2011 Chipowanie w Toruniu to 1000zł, chip + usunięcie DPF w komplecie to 2000zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #31 Napisano 19 Marca 2011 hamownia rolkowa jest do tego?? jesli tak to oferta naprawde kuszaca, szczegolnie dla tych, ktorzy planuja dopiero "cipowanie" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zwierzak Zgłoś #32 Napisano 19 Marca 2011 ja mam 385 Nm i 198KM po podkreceniu ale nie wiem czy Nm nie podkrecic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #33 Napisano 19 Marca 2011 myslisz ze poczułbys te 15 niutkow roznicy?? a swoja droga to nie grzesz bo masz zajebisty wykres i zajebistą moc- inni (ja) moga pozazdroscic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #34 Napisano 20 Marca 2011 Napinacie sie na wyniki a ja dwa dni temu mialem seryjnego BMR z przebiegiem 125tys km ktory wyplul...124KM i 310Nm... Oczywiscie wszystko w logach dobrze. Problemy zaczynaly sie z DPF bo niestety za malo wydajne wtryski nie podgrzewaja ukladu nalezycie i ciezko sie wypalac. Te auta traca moc w oczach... genialne rozwiazanie z tymi piezoelektrykami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #35 Napisano 3 Stycznia 2017 a to mój wykres z hamowni, co o nim powiecie - - - - - aktualizacja - - - - - chipwww.youtube.com/watch?v=MmVaiG8e36Y seria Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arcy Zgłoś #36 Napisano 16 Maja 2018 Cześć, czy mozecie ocenic przeprowadzona zmiane softu i wynik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #37 Napisano 17 Maja 2018 12 godzin temu, Arcy napisał: Cześć, czy mozecie ocenic przeprowadzona zmiane softu i wynik jaki masz kod silnika ? i jaki kod skrzyni ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arcy Zgłoś #38 Napisano 22 Maja 2018 (edytowane) Dnia 17.05.2018 o 11:31, Major napisał: jaki masz kod silnika ? i jaki kod skrzyni ? Nie jestem pewny czy podaje dobre dane, gdzie można dokładnie to sprawdzić. Silnik 2.0 177 km kod: CFGC skrzynia DSG 6 biegowa DQ 250 Edytowane 27 Maja 2018 przez Arcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wesoly-1 Zgłoś #39 Napisano 6 Października 2021 Moj cfgc w serii wypluł 190 i 409 a po sofcie 233 i 490 i żadnych problemów ze skrzynia nie ma… Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach