Skocz do zawartości
macvw

Miga kontrolka ładowania

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!!Dziś w nocy wracając do domu 1km. od garażu najpierw na moment pojawił się jakiś napis na komputerze/niestety nie zdążyłem go przeczytać/.Gdy dojechałem do garażu zaczeła co chwilę mrugać kontrolka ładowania.Wjechałem do garażu,sprawdziłem naciąg paska-OK.2 miesiące temu wymieniłem akumulator.Co to może być?Da się na tym zrobić ok.100km?Mam dziś wyjazd.Proszę o podpowiedzi.Z góry WIELKIE dzięki!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładowanie akumulatora. Przyczyną może być regulator napięcia . A najlepiej poczytaj to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli są to szczotki alternatora lub regulator napięcia,to jestem dziś w stanie zrobić ok.100km?Nie znam się na elektryce i nie wiem,czy nie stanę gdzieś w polu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli pojedziesz na światłach to możesz skończyć podróż w polu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włącz wszystkie odbiorniki w aucie i zmierz napięcie na zaciskach akumulatora. Jak będzie padnięty regulator, to napięcie będzie poniżej wartości znamionowej akumulatora. Obserwuj również przy pojedynczym odłączaniu urządzeń jak wartość napięcia się zachowuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ryzykowałem i nigdzie nie pojechałem.Byłem w garażu odpalić auto.Po ok.2 min.co chwilkę kontrolka mrugała i pojawił się napis generation i jakieś drugie słowo.Mam nadzieję,że to tylko szczotki lub regulator.Jutro jadę do elektryka.Jaki może być pełen koszt/z robocizną/wymiany szczotek lub regulatora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, ostatnie pytanie, bo widzę my swoje a Ty swoje. Jaki błąd masz na VAGu? Sprawdź ten komunikat dokładnie.