Blanko Zgłoś #1 Napisano 29 Sierpnia 2010 Witam nie mialem gdize umiescic tego tematu wiec moze tu.. wiem ze niektore osoby sie zaraz porusza ze taki temat zakladam ze passat to nie wyscigowka jak juz zbijac mase to w ibizach albo golfach itp:D ale.. temat zalozylem dla wlasnej ciekawosci ile mozna z waga Passata w TDI zejsc:D jestem ciekawy co ile wazy w passacie na wyjsciu jest tak: moj sedan 1.9tdi 130- waga 1440kg wersja basic, plus hak (w baku 20l) Dla porownania inne auta z grupy VAG ( ze stronki autocentrum.pl i vwgolf.pl) Leon 1.9tdi 130km -1290KG Ibiza 1.9tdi 130km -1190KG golf 1.9tdi 130km - 1230KG Passat 1.9tdi 130km - 1425KG A4 1.9tdi 130km -1395kg Octavia 1.9 tdi 100km -1325KG A6 1.9tdi 130km - 1560KG dzis z czystej ciekawosci zwazylem swoje kolo zapasowe i czesci ktore sie przewracaly po bagazniku:) kolo zapasowe - stalowka 16` 205 oponka wyszlo 19.5kg klucze, gasnica, trojkat lewarek, olej, plyny ktore woze w bagazniku - 7kg wiec w przypadku pozbycia sie tego jest ok 26kg mniej hak tez wymontowany- conajmiej 10kg wazyl jak nie wiecej ...wiec juz mamy 1405 zwazylem tez z ciekawosci boczek tylnich drzwi. glosnik 16cm- ok0.9kg mechanizm z blacha do opuszczania szyb 2kg i boczek drzwiowy plastikowy ok1.5kg razem mamy mniej wiecej 4.5kg x2 na tyle to 9kg niechce mi sie zdejmowac tylko ALu 17` zwazyl bym :D ciekawi mnie ile waza fotele i tylnia kanala w passku:D moze ktos wazyl:D Pytanie zasadnicze do jakiej wagi mozna zejsc Passkiem? 100kg da rade zbic wywalajac wszystko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SNEYK Zgłoś #2 Napisano 29 Sierpnia 2010 Gdzieś tu na forum jest juz taki temat , z tym ze tam kolega wymontowywał " zbędne " cześći ze swojego paska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #3 Napisano 29 Sierpnia 2010 Odciążając tył auta zwiekszasz tylko jego podsterownośc. Lepiej zmniejszyc wage z przodu gdzie rożnica nacisku na oś to chyba ponad 200 kilo co spowoduje lepsze prowadzenie w zakrętach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #4 Napisano 29 Sierpnia 2010 Odciążając tył auta zwiekszasz tylko jego podsterownośc. Lepiej zmniejszyc wage z przodu gdzie rożnica nacisku na oś to chyba ponad 200 kilo co spowoduje lepsze prowadzenie w zakrętach. Zmniejszając wagę tyłu zwiększasz nadsterowność-jeżeli przód to podsterowność...Jak już zmniejszać to równomiernie,analogicznie jak w rajdówce Ale pojawia się pytanie-po co?Jeżdżąc "cywilem" niema czego za bardzo demontować tak jak ma to miejsce w rajdówce gdzie nawet w instalacji elektrycznej są tylko niezbędne kable.Jakoś nie wyobrażam sobie nie mieć choćby el.szyb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #5 Napisano 29 Sierpnia 2010 (edytowane) Gdzieś tu na forum jest juz taki temat , z tym ze tam kolega wymontowywał " zbędne " cześći ze swojego pask czytaj Shit-Tzu tematy w moim waga z dowodu 1605kg :haha Edytowane 29 Sierpnia 2010 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #6 Napisano 29 Sierpnia 2010 samo wyposażenie dodatkowe może ważyć ~300kg, zależy od wersji - info z serwisu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #7 Napisano 31 Sierpnia 2010 obawawiam się ze jednak wypadaloby sie przjechac samochodami na wagi, a po zwazeniu napisac wyposazenie samochodu. W przypadku passata okreslenie sredniej wagi dla danego slinika bedzie trudne bo wyposazenie moze sie kolosalnie roznic. moj b5 1.8T variant wazyl 1400kg, bez zapasu....a w srodku byl raptem climatronic, welur 4 poduchy i koniec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #8 Napisano 2 Września 2010 Nooo moj pasek jest dociazony odpowiednio jak doposarzalem go to same przednie fotele sporo sie roznily waga od zwyklych welurkow co byly wczesniej . Do tego Kompresor i butla od aira i cala reszta bajzlu wsadzonego w auto i masa jest spora . W porownaniu do mojego drugiego autka (LEON ARL FR) to pasek jest sporo wolniejszy...mocami i momentem sie nie roznia duzo ... moze 5KM na + dla Leona ... ale Leos to masakrator jest jak by postawic go obok Paska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #9 Napisano 3 Września 2010 PO CO ?? to jest samochod rodzinny !! a nie EVO albo WRC albo STI lub inny PARCH. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #10 Napisano 3 Września 2010 to jest samochod rodzinny !! dla jednych rodzinny - dla innych rodzinna wyścigówka w moim waga z dowodu 1605kg napęd na 4 łapy trochę waży stąd ta różnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #11 Napisano 3 Września 2010 a nie EVO albo WRC albo STI lub inny PARCH. a w ucho chcesz?:manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #12 Napisano 6 Września 2010 Napisał zuse Zobacz posta nie EVO albo WRC albo STI lub inny PARCH. a w ucho chcesz? noo coo:sese ostatnio objechalem, na obwodnicy 3miasta takiego jednego PARCHA STI :jupi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #13 Napisano 6 Września 2010 no to musial bys straszny smietnik a do tego seria.. bleee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach