Skocz do zawartości
wojta

zawysokie cisnienie doladowania

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich nie jest to passat ale mysle zasada dzialania podobna chodzi o renault 1.9 dci dzis zacza mi sie pojawiac komunikat fault injection sprawdzilem kompem w pracy i okazalo sie ze turbo przeladowuje co robic teraz nie mam za cholere doswiadczenia w dieslu i prosze o rade jakie wiaza sie konsekwencje z jazda z tym i co zrobic na poczatek dziekuje

 

PS prosilem o rade na wlasciwym forum ale to forum nie funkcjonuje nawet w 10 procentach jak to duzo by opowiadac o nich ale zmieniajac auto i forum zaczolem doceniac was bo tam ciezko o jakiekolwiek informacje

 

//Edit by tony_w: Korzystaj proszę ze znaków interpunkcyjnych bo ciężko sie to to czyta...

Edytowane przez tony_w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie turbo masz jeśli zwykłe to zawór regulujący w VW jest to N75 jeśli VNT to do czyszczenia kierownice , zapewne w renu wie są podobne zaworki , podaj model silnika

skąd wiesz że to przeładowanie komunikat oznacza wiele rzeczy np uszkodzenie aparatury wtryskowej ( wtrysk - . wartość przelewu nie może byc większa niż 30ml. Rożnica między wtryskiwaczami nie większa niż 30%.) , podłączałeś jakiś tester diagnostyczny KTS/delphi

Edytowane przez level

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak byl diagnozowany tylko nie powiem ci jakiej firmy komp bo to bylo z firmy snapon taki uniwersalny wkladasz specjalne klucze do kardwidza i i diagnozujesz kazde autko :) wyszlo z niego ze turbo podaje zbyt wysoki cisnienie ale tylko na cieplym silniku prawidlowe bylo 1tys z kawalkiem a dawalo ok 1200 jesli chcesz to zrobie fote turbinki teraz ale zdjecie bedzie slabej jakosci

 

 

//Edit by tony_w: Korzystaj proszę ze znaków interpunkcyjnych bo ciężko sie to to czyta...

Edytowane przez tony_w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tester diagnostyczny KTS/delphi- to uniwersalne i do każdego auta podepniesz :fajny

to podrzuć foto i kod silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://a.imageshack.us/img713/6130/dsc01677f.jpg

http://a.imageshack.us/img844/4769/dsc01678v.jpg

http://a.imageshack.us/img835/7643/dsc01681vc.jpg

co do typu silnika to nie mam pojecia jaki to kod podobno po winie mozna dojsc poczatek to VF1KGOGO626.... numer silnika to C115947

POJEMNOSC DOKLADNIE TO 1870CC czym grozi jazda z ta usterka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wojta turbo VNT tam siedzi ,trzeba zdjąć i wyczyścić kierownice , będzie łapał notlauf - przeładowanie czyli mulił i nie osiągał pełni mocy i osiągów w wyższych partiach rpm ,

ewentualnie podmień zaworek sterujący turbiną może to jego być terz wina, kolega jeździ tak od ok roku , gasi w czasie jazdy jak łapie muła i dalej jedzie ,jak dla mnie to chore ale jeździ

Edytowane przez level

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na niej pisze garret co to jest ten notlauf i ktory zaworek mam podmienic gdzie on jest pytalem tez w pracy mowili bym zacza od czyszczenia tych cienkich przewodow ze one moze sa przypchane . moge tak jechac do polski ? w jedna strone mam 1700 km

 

//Edit by tony_w: Korzystaj proszę ze znaków interpunkcyjnych bo ciężko sie to to czyta...

Edytowane przez tony_w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co to jest ten notlauf i ktory zaworek mam podmienic gdzie on jest pytalem tez w pracy mowili bym zacza od czyszczenia tych cienkich przewodow ze one moze sa przypchane . moge tak jechac do polski ? w jedna strone mam 1700 km
wpisz w szukaj i je sto przeładowanie , przewody terz możesz przejrzeć i ewentualnie powymieniać od turbiny idzie przewód (rurka) do zaworka sterującego praca sztangi turbiny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wojta turbo VNT tam siedzi ,trzeba zdjąć i wyczyścić kierownice , będzie łapał notlauf - przeładowanie czyli mulił i nie osiągał pełni mocy i osiągów w wyższych partiach rpm ,

Jest raczej tak jak pisze kolega, a TEN i TEN watek beda Ci pomocne :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problemem okazal sie elektro zawor i bledne podlaczenie przewodow podcisnieniowych jeden idzie do turbo i sterowania kierownicami a drugi do puszki nad turbo byly zle podlaczone dziwne jest tylko to ze blad wczesniej nie wyskakiwal a zrobilem ok 1000 mil teraz po zamianie cisza pozostaje tylko regulacja tego elektro zaworka :(

 

---------- Post added at 21:26 ---------- Previous post was at 21:23 ----------

 

tony przyjacielu bylem w tych watkach ale mimo wszystko serdecznie dziekuje bo na forum la..... po 30 godzinach oczekiwania na porade nikt nic nie napisal :( h..... im w twarz a jak cos im pojedziesz to zaraz 20 wpisow wielki szacun dla ludzi tworzacych to forum i aktywnie dzialajacych na nim wielkie dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności