wojta Zgłoś #1 Napisano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) witam wszystkich nie jest to passat ale mysle zasada dzialania podobna chodzi o renault 1.9 dci dzis zacza mi sie pojawiac komunikat fault injection sprawdzilem kompem w pracy i okazalo sie ze turbo przeladowuje co robic teraz nie mam za cholere doswiadczenia w dieslu i prosze o rade jakie wiaza sie konsekwencje z jazda z tym i co zrobic na poczatek dziekuje PS prosilem o rade na wlasciwym forum ale to forum nie funkcjonuje nawet w 10 procentach jak to duzo by opowiadac o nich ale zmieniajac auto i forum zaczolem doceniac was bo tam ciezko o jakiekolwiek informacje //Edit by tony_w: Korzystaj proszę ze znaków interpunkcyjnych bo ciężko sie to to czyta... Edytowane 26 Sierpnia 2010 przez tony_w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
level Zgłoś #2 Napisano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) jakie turbo masz jeśli zwykłe to zawór regulujący w VW jest to N75 jeśli VNT to do czyszczenia kierownice , zapewne w renu wie są podobne zaworki , podaj model silnika skąd wiesz że to przeładowanie komunikat oznacza wiele rzeczy np uszkodzenie aparatury wtryskowej ( wtrysk - . wartość przelewu nie może byc większa niż 30ml. Rożnica między wtryskiwaczami nie większa niż 30%.) , podłączałeś jakiś tester diagnostyczny KTS/delphi Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez level Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #3 Napisano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) tak byl diagnozowany tylko nie powiem ci jakiej firmy komp bo to bylo z firmy snapon taki uniwersalny wkladasz specjalne klucze do kardwidza i i diagnozujesz kazde autko wyszlo z niego ze turbo podaje zbyt wysoki cisnienie ale tylko na cieplym silniku prawidlowe bylo 1tys z kawalkiem a dawalo ok 1200 jesli chcesz to zrobie fote turbinki teraz ale zdjecie bedzie slabej jakosci //Edit by tony_w: Korzystaj proszę ze znaków interpunkcyjnych bo ciężko sie to to czyta... Edytowane 26 Sierpnia 2010 przez tony_w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
level Zgłoś #4 Napisano 25 Sierpnia 2010 tester diagnostyczny KTS/delphi- to uniwersalne i do każdego auta podepniesz :fajny to podrzuć foto i kod silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #5 Napisano 25 Sierpnia 2010 http://a.imageshack.us/img713/6130/dsc01677f.jpg http://a.imageshack.us/img844/4769/dsc01678v.jpg http://a.imageshack.us/img835/7643/dsc01681vc.jpg co do typu silnika to nie mam pojecia jaki to kod podobno po winie mozna dojsc poczatek to VF1KGOGO626.... numer silnika to C115947 POJEMNOSC DOKLADNIE TO 1870CC czym grozi jazda z ta usterka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
level Zgłoś #6 Napisano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) wojta turbo VNT tam siedzi ,trzeba zdjąć i wyczyścić kierownice , będzie łapał notlauf - przeładowanie czyli mulił i nie osiągał pełni mocy i osiągów w wyższych partiach rpm , ewentualnie podmień zaworek sterujący turbiną może to jego być terz wina, kolega jeździ tak od ok roku , gasi w czasie jazdy jak łapie muła i dalej jedzie ,jak dla mnie to chore ale jeździ Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez level Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #7 Napisano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) na niej pisze garret co to jest ten notlauf i ktory zaworek mam podmienic gdzie on jest pytalem tez w pracy mowili bym zacza od czyszczenia tych cienkich przewodow ze one moze sa przypchane . moge tak jechac do polski ? w jedna strone mam 1700 km //Edit by tony_w: Korzystaj proszę ze znaków interpunkcyjnych bo ciężko sie to to czyta... Edytowane 26 Sierpnia 2010 przez tony_w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
level Zgłoś #8 Napisano 25 Sierpnia 2010 co to jest ten notlauf i ktory zaworek mam podmienic gdzie on jest pytalem tez w pracy mowili bym zacza od czyszczenia tych cienkich przewodow ze one moze sa przypchane . moge tak jechac do polski ? w jedna strone mam 1700 km wpisz w szukaj i je sto przeładowanie , przewody terz możesz przejrzeć i ewentualnie powymieniać od turbiny idzie przewód (rurka) do zaworka sterującego praca sztangi turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #9 Napisano 25 Sierpnia 2010 dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #10 Napisano 26 Sierpnia 2010 wojta turbo VNT tam siedzi ,trzeba zdjąć i wyczyścić kierownice , będzie łapał notlauf - przeładowanie czyli mulił i nie osiągał pełni mocy i osiągów w wyższych partiach rpm , Jest raczej tak jak pisze kolega, a TEN i TEN watek beda Ci pomocne :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #11 Napisano 26 Sierpnia 2010 problemem okazal sie elektro zawor i bledne podlaczenie przewodow podcisnieniowych jeden idzie do turbo i sterowania kierownicami a drugi do puszki nad turbo byly zle podlaczone dziwne jest tylko to ze blad wczesniej nie wyskakiwal a zrobilem ok 1000 mil teraz po zamianie cisza pozostaje tylko regulacja tego elektro zaworka ---------- Post added at 21:26 ---------- Previous post was at 21:23 ---------- tony przyjacielu bylem w tych watkach ale mimo wszystko serdecznie dziekuje bo na forum la..... po 30 godzinach oczekiwania na porade nikt nic nie napisal h..... im w twarz a jak cos im pojedziesz to zaraz 20 wpisow wielki szacun dla ludzi tworzacych to forum i aktywnie dzialajacych na nim wielkie dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach