Skocz do zawartości
rogerm

Nie wchodzi na obroty - lpg

Rekomendowane odpowiedzi

rogerm   

Jak w tytule, instalacja Lovato na tzw. śrubę czyli zdaje się pierwszej generacji, ale nie jestem w tym biegły. Wolne obroty trzyma bez problemu delikatnie wciskając gaz wchodzi na obroty ale jak mocniej przycisnąć gaz dławi się i przygasa. Nie znam się na instalacjach gazowych więc proszę o pomoc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

lebow   

Jeśli nikt nic nie kręcił to poszła sie je... membrana podciśnienia z silnika w reduktorze.

Ewentualnie filtr gazu zapchany.

Zacząłbym od wyczyszczenia filtra (oczywiście wymiana na nowy jest bardziej wskazana), sprawdzeniu szczelności dolotu rozprężonego gazu do układu ssącego silnika a na końcu rozpołowił reduktor i sprawdził czy membrana nie pękła-czasem może "spaść" dźwigienka którą uruchamia ta membrana-ale też trzeba rozpołowić reduktor.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
rogerm   

Wymienione membrany - koniec problemów z gazem jak na razie.

Thx lebow

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mickusio   

gdzieś widziałem podobne przypadki ale winna była przepływka a tu wątpie bo na gazie powinno pyrkać bez przepływki, ale zobacz tam, napisz lepiej na forum B3-B4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tomw88   

a czujnik temperatury sprawny?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Matyk   
passat b3 abs 1.8

mój problem polega na tym iż na benzynie czy na gazie nie chce wejść na wysokie obroty, np. na 3 biegu pojadę maxymalnie 60km/h przy gazie do dechy i dalej nie pójdzie (nie dochodzi do odcięcia, nie szarpie autem) ogólnie na wyższych biegach 3-5 jakiś taki słaby, dodam iż jeśli naciskam delikatnie gaz to przyśpieszenie jest do pewnych obrotów a jak wcisne mu nagle do deski to słychać tak jakby paliwa nie dostawał ( taki dźwięk buuuuuuuuu)

Filtr powierza i gazu wymieniony na nowy świece również, błędów na silniku nie ma

 

Na biegu jałowym również nie dochodzi do odcięcia tylko do pewnego momentu i koniec

 

Czy istnieje możliwość że mam zapchany końcowy tłumnik i są takie objawy ?

Kiedyś z niego wyciągnąłem takie czarne jakby włosy :/

 

Czujnik ok :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Panowie, patrzycie na daty:) ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam i chciał bym odświeżyć troche temat a mianowicie po umyciu auta ( podwozie również w delikatnym stopniu ) auto nie chce chodzić na gazie. Zachowuje się tak jak by nie chodził na wszystkje cylindry i do tego miga kontrolka check engine która swoją droga paliła się cały czas wyświetlając standardowo błąd sondy lambda. Jednak teraz mryga ma ktoś jakiś pomysł dodam że jest juz tek drugi dzień

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mielke   
Witam i chciał bym odświeżyć troche temat a mianowicie po umyciu auta ( podwozie również w delikatnym stopniu ) auto nie chce chodzić na gazie. Zachowuje się tak jak by nie chodził na wszystkje cylindry i do tego miga kontrolka check engine która swoją droga paliła się cały czas wyświetlając standardowo błąd sondy lambda. Jednak teraz mryga ma ktoś jakiś pomysł dodam że jest juz tek drugi dzień
może sprawdź błędy i zresetuj ecu przez odpięcie klemy na jakieś 15-20min potem pojeździj na samej benzynie i do gazownika by ustawił mapy gazu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mielke zrobiłem już około 100 km na benzynie i brak poprawy na gazie co do resetu to jeszcze tego nie prubowałem ale zobacze może pomoże. dodam że filtr gazowy jest ok a instalacja oczywiście sekwencja. A czemu sugerujesz ustawienie na nowo map?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mielke   
Mielke zrobiłem już około 100 km na benzynie i brak poprawy na gazie co do resetu to jeszcze tego nie prubowałem ale zobacze może pomoże. dodam że filtr gazowy jest ok a instalacja oczywiście sekwencja. A czemu sugerujesz ustawienie na nowo map?
bo mapy lubią się rozjechać czasem tak same od siebie ale po takim myciu też

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Acha dobrze wiedzieć i dzięki za podpowiedz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

witam

jestem tu nowym użytkownikiem,potrzebuję małej porady a mianowicie: jestem szczęśliwym posiadaczem Passata B4 1.8 90KM z instalacją gazową i tu pojawia sie mój problem. Od pewnego czasu po przełączeniu sie na lpg silnik strzasznie wariuje,spada z obrotów i gaśnie a czasami wręcz odwrotnie trzyma cały czas ponad 2500 obrotów,byłem na komputerze wykazało że sonda lambda padnięta,wymieniłem,na początku było ok.ale po niedługim czasie znowu to samo,zmieniłem też silniczek krokowy(używany bo nowy to drogi),też pojeździłem troche ale temat ze skokami obrotów niedługo powrócił,powiem szczerze że nie mam już pomysłow,wspomne że świece i przewody są OK,nie wiem czy akurat w tym wątku powinienem pisać ale proszę o pomoc,pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
AJudym   

A jaki to rodzaj instalacji?

Bo jeśli jak i u autora tytułowego posta mowa o Lovato, to tu może być kilka problemów, różnych lub co najgorsze kilka na raz. Akurat polecałby mimo wszystko udać się do serwisu. Dlaczego? Bywa i tak, że ktoś od razu zgadnie co się zadziało. Jednak Twój opis jest dość mało precyzyjny a objawy można różnie interpretować. Dlatego bym z diagnozą nie ryzykował.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×