Variant Zgłoś #1 Napisano 22 Sierpnia 2010 Witam mam pytanie bo chciałbym w moim pasku wydech z podwójną końcówką ale jak w dieslu zagietą do dołu i czy np passat b4 taki ma i czy do b3 kombi benzyniaka by pasował?? z góry dzięki za każdą odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragonforce222 Zgłoś #2 Napisano 22 Sierpnia 2010 W B4 chyba takich nie ma ale zawsze możesz zastosować uniwersala: http://www.tuning1.com/info,5689 http://www.chromemaster.pl/produkt/2862/5979/Akcesoria_wedlug_typow/WYDECH-_tlumiki_koncowki/Koncowki/podwojne/Uniwersalna_podwojna_koncowka_wydechu_-TP_05.html Co do zagięcia przy benzyniaku możesz śmiało kupić prosty, jest tańszy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant Zgłoś #3 Napisano 22 Sierpnia 2010 dzieki ale ja wole zagięty do dołu:D jak diesel chyba że zostane przy mojej końcówce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenek Zgłoś #4 Napisano 22 Sierpnia 2010 ja dałem do swojego od nowej A6 tez fajnie wyglada;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 22 Sierpnia 2010 chyba że zostane przy mojej końcówce Zależy co tam masz, ori taka jak w B3 jest najlepsza.... A przy okazji mam też pytanie dla tych co maja strumienicę zamiast kata, ...czy jest ciszej ? Lub czy jest jakaś inna alternatywa aby nie buczało pod podłogą? Mam juz wstawioną rurę perforowana w kacie i nadal jest za głośno jak dla mnie. CZY TAKIE COŚ imitujące kata da moim zmysłom słuchu odrobinę komfortu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #6 Napisano 22 Sierpnia 2010 (edytowane) Kiedys mialem strumienice,chyba przez tydzien.Po tygodniu i wsadzilem pierwszy tlumik od audi 80.Po kolejnym tygodniu ,jak zwykle w sytuacjach gdy chce sie zaoszczedzic,wrocilem do katalizatora.Zwykly,najtanszy,uniwersalny,cos w tym rodzaju http://allegro.pl/item1193301802_katalizator_euro2_fiat_peugeot_opel_vw_kadex_kat.html i na tym zakonczylem eksperymenty NeVWille,nie do konca trybie o co Ci biega.Chcesz zalozyc sama koncowke czy caly tlumik.Jesli tlumik,to pytalem nie tak dawno na forum czy ten od diesla pasuje do benzyny,ale zero odzewu bylo Edytowane 22 Sierpnia 2010 przez zuczek727 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #7 Napisano 22 Sierpnia 2010 b4 taki ma i czy do b3 kombi benzyniaka by pasował?? Powinieneś jeszcze wiedzieć, że AAM ma cieńszą średnicę wydechu, niż inne 1,8 U siebie masz chyba 45mm, a inne mają 50mm (jakoś tak to było). Więc cały tłumik od np. RP bez jakiejś tam rzeźby ci nie podejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #8 Napisano 22 Sierpnia 2010 Zwykly,najtanszy,uniwersalny,cos w tym rodzaju Link nie trybi... Wszystko okey ale mi zależy na cichym wydechu a nie chcą działającego katalizatora....powtarzam oprócz skrzynki po kacie mam jeszcze trzy ori tłumiki z czego pierwszy (inne silniki tylko rura przelotowa) i ostatni niedawno zmieniane i czuć dudnienie spod podłogi...zatem strumienica wycisza czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #9 Napisano 22 Sierpnia 2010 (edytowane) Strumienica jest glosniejsza od najgorszego tlumika ....a kat jest najwyzsza forma tlumika ...link juz bangla Edytowane 22 Sierpnia 2010 przez zuczek727 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 22 Sierpnia 2010 Strumienica jest glosniejsza od najgorszego tlumika I takiej odpowiedzi oczekiwałem. a kat jest najwyzsza forma tlumika Fakt faktem czasami jak kat sprawny to bez tłumików za wiele głosniej nie jest. link juz bangla No ale katalizator w tej cenie? Ciekawe. To czemu inni krzyczą sobie o jedno zero więcej? Ta niby ceramika nie wypali się po jakimś czasie? Wołałbym jednak jakąś inną alternatywę niż kat.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #11 Napisano 22 Sierpnia 2010 (edytowane) No ale katalizator w tej cenie? Ciekawe. To czemu inni krzyczą sobie o jedno zero więcej? Ta niby ceramika nie wypali się po jakimś czasie? Wołałbym jednak jakąś inną alternatywę niż kat.. U mnie takie cos lata juz z rok i roznicy miedzy poczatkowym efektem a obecnym nie widze a tlumiace dzialanie katalizatora polega na rozprezeniu spalin w tak duzej ilosci kanalikow i oddzieleniu ich od metalowej obudowy ktora wpada w rezonans i w nosie mam czy on faktycznie dopala te spaliny Edytowane 22 Sierpnia 2010 przez zuczek727 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #12 Napisano 22 Sierpnia 2010 oddzieleniu ich od metalowej obudowy ktora wpada w rezonans i w nosie mam czy on faktycznie dopala te spaliny Niemieckiej naklejki ekologicznej to ten mój pasztet nawet z najlepszym tkatem nie dostanie dlatego też mnie nie obchodzi jakie mi tam EURO z rury wylatuje....ja chce tylko poczuć że nic mi pod podłoga nie buczy....dałeś mi do myślenia z tym katem z linku...moze sie skuszę...zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #13 Napisano 23 Sierpnia 2010 Niemieckiej naklejki ekologicznej to ten mój pasztet nawet z najlepszym tkatem nie dostanie dlatego też mnie nie obchodzi jakie mi tam EURO z rury wylatuje.... i tu byś się zdziwił, jak masz kat wpisany w dowodzie to dostajesz zieloną naklejkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant Zgłoś #14 Napisano 23 Sierpnia 2010 Powinieneś jeszcze wiedzieć, że AAM ma cieńszą średnicę wydechu, niż inne 1,8 U siebie masz chyba 45mm, a inne mają 50mm (jakoś tak to było). Więc cały tłumik od np. RP bez jakiejś tam rzeźby ci nie podejdzie. Krutko i na temat dzięki za odpowiedź PS ja mam strumienice chce zakładac wiec zobacze jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DavidkaS09 Zgłoś #15 Napisano 28 Maja 2012 Witam, mam Passata B4 1,8 i miał wszystkie tłumiki złom. katalizator ktoś wyciął wstawił rurkę, zakupiłem ostatnio nowy tłumik końcowy i środkowy, i wszytko by było by dobrze lecz nie miałem tego kata i zamiast kata od passata wstawiłem od renaulta 19, ale ma mniejszą średnicę rury niż passat wszystko jest szczelne chodzi cicho. i tu moje pytanie robi to wiele jak ten kat ma lekko mniejszy otwór dolotowy bo wiadomo w środku się rozszerza tylko wlot i wylot z tego kata mniejszy. czy to coś bedzie kolidować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #16 Napisano 29 Maja 2012 zy to coś bedzie kolidować ? Nie..jeśli przekrój nie jest dwa razy mniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DavidkaS09 Zgłoś #17 Napisano 31 Maja 2012 ok dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RTW Zgłoś #18 Napisano 1 Czerwca 2012 Mam pytanie co robicie z katami przy 2e bo tam jest wielka puszka a jak środka nie ma to dudni jak w studni.Wspawałem rurkę ale to nic nie daje.Przy przyciśnięciu na małym biegu i puszczeniu gazu to strzela jak cho...ra.Młodzież mi się pyta co mam pod machą jakiś tuning?Śmieszne ale ja wole ciszę a kat nowy sporo kasy.Z góry dziękuję za odp.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #19 Napisano 1 Czerwca 2012 a jak środka nie ma to dudni Przy tej pojemności silnika i średnicy rury wydechu to nie powinno być dudnienia co najwyżej dżwięk przypominający brzęczące kielonki. W 1,4 to dopiero jest chamski odgłos. Wspawałem rurkę ale to nic nie daje Bez rozciecia kata na pół nic sie nie da zrobić bo rury wlotowe są asymetryczne , trzeba wstawić po skosie...nie zapominając o sondzie która jeśli rura wstawiona nie będzie perforowana to trzeba ja przenieść w dwururkę i wtedy pojawia sie problem bo trzeba wyciąć gwint jest drobny no chyba że ktoś znajdzie nakrętke o takim samym skoku gwintu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DavidkaS09 Zgłoś #20 Napisano 18 Czerwca 2012 Witam jak już wcześniej wspomniałem Jestem Posiadaczem Passata B4 silnik 1.8 ABS 90km. passat nie ma już katalizatora ale w jego miejsce jest wstawiony tłumik. potem jest oryginalny ten drugi i trzeci końcowy czyli są trzy elementy, i tu moje pytanie (bo zakupiłem od kolegi z rozbitego samochodu tłumik firmy WM sporty taki widziałem na akcjach około 200zl kosztuję końcowy to jest przelotowy podobno daje niezły bassowy pomruk) i czy jeżeli ja go założę bez ruszania tych pierwszych dwóch tylko ostatni wymienię na ten sportowy to powinnien być odpowiedni efekt czy nie będzie szło jeździć od hałasu bo tego też nie chcę. dziękuję z góry za wszelkie możliwe racjonalne odpowiedzi bo ja się nie znam pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach