Skocz do zawartości
SlawekS

1.9 TDI utrzymuje podwyższone obroty

Rekomendowane odpowiedzi

Problem już z pol roku temu załatwiony. Winna była wolnobiezka na alternatorze. Po wymianie problem ustał. Poprostu jak właczały się wentylatory to brakło mu pradu i żeby nadrbil to musiał podnosić obroty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2010 o 16:53, SlawekS napisał:

Dzisiaj Passat został podpięty pod KTSa. Była usterką "podwyższanie obrotów silnika" i kod tego błędu to 36, ale była to dość okrojona wersja tego KTSa i nie bardzo wiedzieliśmy co jest tego przyczyną. Miałby ktoś możliwość sprawdzić co oznacza??

Pozatym wszystkie czujniki sprawne, popowtryskwiacze pracują poprawnie, poprostu nie ma się doczego przyczepić. Jedynie ładowanie jest coś zaniżone-ok 13,4-13,5V co podejrzewamy że może być przyczyną podwyższania obrotów, gdyż jak się włączą wszystkie wentylatory to ejst spore zapotrzebowanie i silnik zwieksza obroty. Podobno uszkodzone mam kółko alternatora, zamówione nowe i zobaczymy czy po wymianie tego bedzie dobrze. Jak nie to trzeba bedzie na spróbowanie załozyć inny akumuylator, moze on już siada.

Witam. Prosze o pomoc z podwyższonym obrotami po włączeniu wentylatora, gdyż mam identyczny problem i nie mogę  do rozwiązać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam identyczny problem. Obroty wskakują na 1000 i spalanie na biegu jałowym podskakuje z 0.7 na 1.0 L ( gdzie normalnie oscylują w granicy 800 sztywno ) i silnik chodzi dużo głośniej. Błędów 0, sprawdzone. Wymieniłem czujnik temperatury na nowy, oryginalny który jest pod obudową filtra powietrza obok silnika oraz wymieniłem sprzęgiełko alternatora na nowe i niestety dalej jest to samo... Czy silnik zimny czy ciepły bez różnicy. Czasem auto chodzi ok czasem wchodzi na 1000 obrotów i trzyma tak różnie czasem 3 min czasem 6-7 min. Nie ma reguły. Ktoś może pomóc? 

Dnia 26.06.2011 o 20:15, SlawekS napisał:

Problem już z pol roku temu załatwiony. Winna była wolnobiezka na alternatorze. Po wymianie problem ustał. Poprostu jak właczały się wentylatory to brakło mu pradu i żeby nadrbil to musiał podnosić obroty.

Napisałeś kolego " Winna była wolnobiezka na alternatorze " czyli o co dokładniej ci się rozchodziło bo niestety nie wiem? 

Edytowane przez VWPassat1991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz ładowanie? Jakie masz napięcie na uruchomionym silniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.04.2018 o 18:57, VWPassat1991 napisał:

Obroty wskakują na 1000 i spalanie na biegu jałowym podskakuje z 0.7 na 1.0 L

Opisujesz warunki w których wypala się dpf....

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2019 o 22:25, mkpol napisał:

Opisujesz warunki w których wypala się dpf....

DPFa nie mam gdyż jest wycięty od ponad roku. Sprawa już wyjaśniona dawno. Problemem były kable które idą od akumulatora do komputera, ta wiązka. Były zaśniedziałe. Wymiana wiązki ustabilizowała wszystko. Było szukanie igły w stogu siana... 

 

Pozdrawiam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności