Skocz do zawartości
Manfred

1.8T AWT Szarpie przy ostrym przyspieszaniu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Szwagier ma problem ze swoim paskiem mianowicie wracajac z podrózy samochod podczas gwałtownego przyspieszania zaczyna szarpac po czym zapala sie check. Po paru sekundach check gasnie a samochod jedzie jak powinien. Po podpieciu pod VAGa byly takie błedy :

17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit

P1355 - 35-00 - -

16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)

P0012 - 35-00 - -

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 35-00 - -

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal

P1639 - 35-10 - - - Intermittent

16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal

P0501 - 35-10 - - - Intermittent

16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.

P0507 - 35-10 - - - Intermittent

 

 

Po skasowaniu i przejechaniu sie zostal tylko jeden ktorego nie da sie skasowac :

17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit

P1355 - 35-00 - -

Dodam jeszcze ze świece jak i cewki są nowe. Samochod od niedawna jezdzi na gazie. Objawy ktore opisałem dzieją sie zarówno na gazie jak i na benzynie.

Może zrobic jakies logi dynamiczne tylko jak tak to powiedzcie dokladnie na jakich kanałach.

 

Z góry dzieki za rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli masz "otwarty obwod" zaplonu, to prad nie dochodzi do swiecy. Wymien kable zaplonowe.

To Ci pomoze z bledami dotyczacymi wypadania zaplonu- wszelkie z misfire w nazwie.

Pierwsze 5 bledow jest bledem czestym, kolejne juz sa "chwilowe" - intermittent

Wymien kable, skasuj bledy, pojezdzij chwile i pokaz znowu logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymien kable,

Doszkol się trochę,bo ten silnik nie mam przewodów WN.

W związku z rozkalibrowanymi wtryskiwaczami,bądz spadkami ciśnienia na reduktorze komp nie daje rady wysterować czasów wytysku co prowadzi do miss-ów,przy okazji zmieniając czasy wtrysków na pb.Zacznij od sprawdzenia ciśnienia reduktora pod obciążeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie taki przypadek,cewki wymienione wszystkie w tamtym roku,świece wymienione miesiąc temu,gaz wyregulowany łącznie z regeneracją nieszczęśliwych walteków i auto podczas przyśpieszania nie szarpie nie wiem jak to napisać tak jakby przeciągało gaz trzymam tak samo a ono przyśpiesza i ciut zwalnia i tak w kółko,po przełączeniu na PB wszystko jest super.Rozmawiałem z gazownikiem i on zasugerował ,że gaz jest dobrze wyregulowany (byłem z tym u niego 2 razy) i że może na to mieć wpływ padająca cewka zapłonowa,bo na gaz jest bardziej czuły na jakieś zaniki napięcia niż Pb co wy na to.Dziś zacznę eksperyment i będę zmieniał po jednej cewce z którąś która została mi z tamtego roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kanał 020 i log pod obciążeniem - być może zobaczysz jak cofa zapłon na różnych cylindrach (znajdziesz cewkę albo wtryskiwacz, który nie wydala).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok.Dzięki dziś już nie zdążę a pogoda się psuje i nie będzie jak bo będzie ślisko,ale jak tylko będzie możliwość to sprawdzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doszedłes co bylo przyczyną szarpania??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, odgrzeję kotleta i dołączę się do tematu.

 

Moje AWT przy mocniejszym przyspieszaniu czasami lekko szarpie. Był na serwisie, żeby wymienić rozrząd, filtry, płyny i sprzęgło. Wymiana sprzęgła osłabiła efekt "skakania", bo oczywiście stare było w stanie agonalnym, jednak nie możemy mówić o rozwiązaniu problemu. Żeby było zabawniej, czasem mam wrażenie, że jedzie lepiej a innym razem nieco słabiej. Poradzimy coś bez logów?

 

Mały EDIT:

Przed serwisem auto było podłączane pod kompa i jedyne błędy jakie wyszły to sprawy związane z klimą i centralnym zamkiem.

Edytowane przez Killu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez logów to raczej wróżenie z fusów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności