Skocz do zawartości
navik

Hak holowniczy w 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

oki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis szukalem tego haka w firmie i niestety nic takiego nie ma

byly jedynie koncowki chyba do festfali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trudno... Ale dzięki kolego że chociaż spróbowałeś pomóc... pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, chciał bym sie wtrącić w temat - szkoda zaśmiecać nowym

 

chciał bym kupić hak dl mojego passka 98r sedan

mam mały budżet - myślałem nad nowymi najtańszymi z homologacją za 200zł lub kupić używany oryginał (nie odczepiany) hak- w okolicach 200zł.

 

teraz nasuwa sie pytanie, czy te tanie haki z allegro za 200zł mają legalnie pewłne dokumenty ? nie jest zawarty w tym żaden haczyk ? proszę o podpowiedz.

 

chciał abym ciągać przyczepkę z motocyklem (nic ciężkiego).

 

link do aukcji przykładowej http://allegro.pl/hak-holowniczy-vw-passat-b5-b-5-sedan-steinhof-e20-i2277748583.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę haki mają homologację wiec nie będzie żadnego problemu. U mnie diagnosta nie patrzył na żadne papiery (bo nawet ich nie miałem-hak używany wypinany) zerknął tylko czy wszystko działa ok i czy jest tabliczka znamionowa. Podpinałem sam nie trzeba w żadnym warsztacie jak to mi mówili w wydziale komunikacji.

Zanim założysz pomaluj go jeszcze ze 2x jakoś te tanie haki lubią bardzo rdzewieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha. Dzięki za odpowiedz

Edytowane przez Gracjan1,9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wie ktoś czy hak od passata b5 kombi 2003 rok podejdzie mi do passak sedana 98r??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gracjan... wydaje mi się że to może zależeć o tego jaki hak (jaka firma)

 

dla przykładu u mnie jest założony od KOMBI z 98 roku. Ja mam SEDANA z 2001 - i pasuje więc w odwrotną stronę chyba też bedzie ;) jedyny "haczyk" to to że ja mam oryginalną Westfalie, odpinaną. Nie wiem jak to może być z innymi produkcjami....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie mam okazje kupić taki jak Twój z odpinana kula za 200zl. Jest jedno ale.. Nie ma kluczyka. Zastanawiam sie nad tym. Może dorobić albo to rozwiercic- lub jeździć z kulą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Po przestudiowaniu Waszych porad, zdecydowalem się na używany hak westfalia. Hak już zamówiony, ale jest pewne ale ;).

Nie zapytałem sprzedawcy, czy ma jakieś papiery do tego haka. Czy są jakieś wymagane na stacji diagnostycznej, lub w Wydziale Komunikacji?

Z tego co znalazłem na necie, przydała by się instrukcja montażu i użytkowania. Na stronie wastfalia instrukcje są do pobrania, ale tylko w języku niemieckim - czy to by wystarczyło? (jeśli to będzie potrzebne, to jak dostanę haka to będę miał prośbę do kogoś kto zna ten język o pomoc, bo dla mnie to jakaś masakra).

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy gdzie trafisz jak wbijałem nowa westfalie to w jednej stacji pani miała problem i nawet wszystkie papiery i tak było dla niej za mało mimo, że hak był nowy prosto z fabryki przyjechał do mnie. W innej stacji sama okładka instrukcji z numerem homologacji starczyła. Wydrukuj instrukcję z neta i nie bedzie problemu jak nie w 1 to w 2 stacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kupiłem haka PEKA i brakowało kluczyka,gościu obniżył cenę i kupiłem.W domu wsadziłem śrubokręt w miejsce kluczyka i przekręciłem na siłę w stan otwarcia i tak zostało,hak i tak trzyma doskonale a gdy go nie trzeba leży na zapasie.

Robiłem przegląd dodatkowy haka i diagnosta spojrzał na tabliczkę znamionową,wsadził tester do gniazda i było ok,tyko te kolejki w wydziale komunikacji....

pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jestem spokojny;)

Chyba udało mi się rozgryść ten niemiecki i znaleźć odpowiednią instrukcję... Stacje mam raczej zaprzyjaźnioną (nawet dwie) więc jeśli nie mają jakiegoś mocnego wymogu np na jakiegoś papierka z pieczątką z fabryki to powinno być git...

 

No to w przyszłym tygodniu dołącze do grona pozytywnie zahakowanych ;)

 

Dzięki

pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego w moim przypadku (ori westfalia) diagnosta tylko spojrzał na tabliczke znamionową i to wszystko. Nawet testera nie wkładał (chyba nie miał na 13 pinowe gniazdo :D) później Wydział komunikacji... nie wiem jak u Was ale u nas jest podzielony. W jednym pokoju przyjmują tylko rejestrację pojazdów a w drugim pokoju całą resztę... Idzie całkiem sprawnie ;)

 

pozdro i powodzenia. A montaż to pestka ;) klocki lego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki;)

Co do montazu... w instrukcji pod śrubami dwiema jest jakaś podkładka dziwna... ja tego nie mam, więc będę musiał kombinować... Tak samo nie wiem jak z wypełnieniem piankowym pod zderzakiem... Podobno trzeba specjalne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi srubami to nie wiem.... Ja dostałem w komplecie od sprzedawcy (od ruska w DE :P )wszystkie 4 śruby. A podkładka piankowa podeszła moja ori która leżała wcześniej na belce/zderzaku metalowym. i choć kształty belki haka i belki oryginalnej są na rzut oka inne, to nie było problemu złożenia tego do kupy. Także nic na siłę nie robiłem czy coś takiego.... poprostu pasowało i kropka :) Pózniej zrobiłem próbę i usiadłem na zderzaku.... całość ładnie była podparta i nic nie trzeszczało czy coś :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Dostałem hak. Tylko chyba nie jest to Westfalia, tylko jakaś PEKA? Wrzucam zdjęcie tabliczki.

Jak zobaczyłem ten hak, to troszkę byłem przerażony... część którą montuje się do auta była dość mocno skorodowana (duuuużo pęcherzyków rdzy). Ale szlifiera, szczota, pędzel i po 3h hak wyglada jak z fabryki...

 

OK ale powiedzcie mi co to za hak :).

 

pozdrawiam.

 

140620121454.jpg

Edytowane przez archivi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie mógłbyś wrzucić zdjęcia samego haka ? kuli...

 

EDIT:

 

 

byłem sprawdzić u siebie..... masz WESTFALIĘ :D

Edytowane przez mnichu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja już zrobiłem zdjęcie;)

Ale dzięki.. bo pisali o "firmie PEKA" gdzieś na niemcowskich forach, ale nic więcej w tym temacie znaleść nie mogę... ale często pojawia się zdanie "kupiłem hak firmy PEKA"

Na stronie Westfalia nei znalazłem instrukcji do tego konkretnie modelu... przypuszczam że zasada zapinania haka itp dokładnie taka sama... Zresztą tu poprostu nie ma żadnej filozofii ;).

 

Poniżej fotka "banana".

 

Dzięki,

pozdrawiam.

 

150620121456.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam hak westfalia i wygląda on inaczej :P ale zasada zapinania jest raczej podobna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności