Skocz do zawartości
ktry

szarpanie podczas przyspieszania

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem. ja mam taki model.

Edytowane przez slawek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ok. Właśnie wrzuciłem. Dzięki za podpowiedz.

 

 

http://vaglog.rtnet.pl/myVagLog.html

Źle linki wklejone, powinny mieć formę:

Grupa 008,003,011,008,003,011: http://vaglog.rtnet.pl/log_162672.html

 

A tak przy okazji to są moje logi z BLS-a w manualu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie walka z tą przypadłością w końcu znalazła swój finał . Po wymianie EGR-a i zaworu magnetycznego sterującego EGR-em , turbiną itp, przez dwa dni było ok. Potem znów błąd emisji spalin. Ponowne sprawdzanie wężyków i innych pierdół i tak przez jakiś miesiąc. Aż do czasu kiedy nadeszła wymiana oleju i filtrów. I co się okazało ??? Jeden z kolegów w tym temacie też to opisał. Cały ten beznadziejny problem minął wraz z WYMIANĄ FILTRA PALIWA !!! Co to oznacza? Że mamy w kraju h..we paliwo aż miło !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem filtr paliwa w kwietniu.

Przejechałem w tym czasie 5 tys.km

Czy to możliwe, że do sierpnia się zapaskudził?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem. ja mam taki model.

 

DSG nie występowało z silnikiem 1.9TDI ciekawe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po czym wnioskujesz, że to 2.0?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po czym wnioskujesz, że to 2.0?

Sorki nie spojrzałem dokładnie w opisie , patrzyłem tylko na wielkość doładowania i wydawało mi sie że podobnie jest w 2.0 tdi.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Tak patrzę na te logi i mam wrażenie że turbina przeładowuje, tam gdzie ciśnienie zadane już stoi, ciśnienie osiągnięte dalej rośnie.

Może jeszcze coś z regulacją doładowania zawór sterowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sorki nie spojrzałem dokładnie w opisie , patrzyłem tylko na wielkość doładowania i wydawało mi sie że podobnie jest w 2.0 tdi.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Tak patrzę na te logi i mam wrażenie że turbina przeładowuje, tam gdzie ciśnienie zadane już stoi, ciśnienie osiągnięte dalej rośnie.

Może jeszcze coś z regulacją doładowania zawór sterowania.

 

 

Zawór N75 z 3 króćcami wymieniony na nowy. Turbina była czyszczona i regulowana przez fachowca od turbin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich uzytkownikow! Jestem tu nowy i jest to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc. Mam nastepujacy problem z moim passatatem b5 fl 1.9 TDi 131km AVF skrzynia 6. Podczas przyspieszania w zakresie obrotów od 1800-2300 samochod stasznie przerywa. Jest dosc dokuczliwe pozniewaz to szarpanie przeklada sie na wolniejsze przyspieszanie oraz dynamike jazdy- uniemozliwia to m.in. wyprzedzanie. Bylem juz u elektryka poczatkowo podpial komputer i stwierdzil ze sa do wymiany 2 wtryski wiec je wymienilem niestety szarpanie jak bylo tak i jest. czyscilem rowniez wtryski w jakiejs specjalniej maszynie to tez nic nie dalo. Samochod nie przyspiesza jak powinien np jadac pod ostra gorke wciskam gaz do dechy i oczywiscie wystepuje szapranie i tak ok 4000 tys obrotow takk jakby juz nie chcial bardziej przyspieszyc. Elektryk powiedzial mi zebym jeszcze wymienil zaworek od turbiny (prawdopodobnie ten N75) procz tego pwoiedzial mi ze mam przeladowanie turbiny. Jeśli ktoś mial podobny problem prosze o odpowiedz. Dodatkowo dodam ze samochod na biegu jalowym ma duze spalanie ok 1.1 l/h a z klima 1.4l/h. Z tego o wiem to powinno byc z klima 0.7l/h- tak mial moj tata w touranie. w moim passku wymieniniony byl kompletny rozrzad i jest dobrze ustawiony, rury od turbo do intercoolera tez wszystko szczelne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle w takich przypadkach zrób logi statyczne i dynamiczne oraz poszukaj błędów. Jeśli nie masz gdzie to napisz na swoim regionalnym forum, pewnie któryś z kolegów Ci pomoże i wrzuć je na forum. Bez tego to wróżenie z fusów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam...

 

Moze ktos z forumowiczow przerobil taki problem a mianowicie b6 170 bmr rocznik 06 silnik podczas ruszania czy jazdy zaczyna sie dlawic ale tylko w tedy kiedy mu depne na niskim biegu 1-2. Na poczatku bylo to tylko kiedy odpalilem rano samochod podczas ruszania sie przydlawil i jesli trzymalem gaz to jechal przymulony z chwila kiedy mu odpuscilem i ponownie dodalem gazu zachowywal sie normalnie wygladalo tak jakby nie chial wejsc na obroty po pewnym czasie zaczelo sie to dziac coraz czesciej ruszajac z pod swiatel czy jadac wolno dodaje gazu tezskubaniec to robi ale tylko jesli gaz wciskam gwaltownie jezdzac stylem do" kosciola" spokojnie dodajac gazu nic sie nie dzieje. WYMIENILEM PRZEPUSTNICE, EGR (stary byl zaslepiony) troche sie poprailo ale nie zlikwidowalo problemu. komputer nie pokazuje bledu i do tego zapalil sie blad sondy 1 ktora wymienilem na nowa ale blad sondy nadal pokazuje w sumie wladowalem juz w auto jakies 3 tys a nadal problem istnieje.

Bede wdzieczny za jakakolwiek pomoc.

 

Zapomnialem dodac ze dpf jest wywalony i ktos podrzucil pomysl ze byc moze trzeba wymienic oprogramowanie bo cos wyskoczylo.

Edytowane przez RAZA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

filtry wymieniane przy kazdej zmianie oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie szarpał miedzy 1800 a 2200 i 3800 a 4000 silnik 2.0 TDI BMP Wymiana pompki paliwa w zbiorniku rozwiązała problem i autko lata aż milo:marecek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety po wymianie pompki paliwa nic sie nie zmienilo.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Dołączam się do grona 'poszarpanych' :) W mojej benzynie anglik 115KM (AZM) falują obroty na jałowym. Przy ruszaniu jeszcze na półsprzęgle gdy chwilę pedał gazu mam w jednej pozycji, obroty również falują z częstotliwością około 1 razu na sekundę. Oczywiście po spuszczeniu sprzęgła przenosi się to w szarpanie. Oczywiście podczas jazdy (szczególnie jednostajnej) szarpanie do około 2000obr. Zauważyłem, że gdy podczas jazdy (bez znaczenia jakie obroty) odejmę gaz i znów nacisnę (obojętnie czy lekko czy mocno) zawsze zatarmosi budą i leci.

Poprzedni właściciel wymienił przewody napięcia, cewkę, świecę, ja olej, filtry... Dodam, że słyszę chyba alternator (świst jakby turbiny), ale to chyba nic nie zmienia w temacie (?)

Pytam, bo wasze rozważania w większości dotyczą TDI, a miał ktoś przejścia w tym silniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To klub nam sie powieksza... U mnie tez turbina lekko gwizdze mechanik mowi e to bez znaczenia niby ale ja juz powymienialem prawie wszystko zostal tylko przeplywomerz i naprawa turbiny i w tym kierunku bede szedl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności