Łysy Zgłoś #241 Napisano 7 Grudnia 2009 Przy okazji mamy sporo wątków o lampach. To bardzo bym prosił żeby te pytanie tam zadać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muzzy Zgłoś #242 Napisano 10 Grudnia 2009 Mam pytanie odnośnie żarówek. Mam Passata B5 z 98 roku bez halo w lampach. Jakie tam są żarówki, bo już zgłupiałem, H1 i H7 czy H4 i H7:638::638: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #243 Napisano 11 Grudnia 2009 Mam pytanie odnośnie żarówek. Mam Passata B5 z 98 roku bez halo w lampach. Jakie tam są żarówki, bo już zgłupiałem, H1 i H7 czy H4 i H7:638::638: http://www.lighting.philips.com/pl_pl/consumer/carlighting/1_car_lighting/car_which_lamp_to_buy.php?main=pl_pl_consumer_lighting&parent=89083467512&id=pl_pl_car_lighting&lang=pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #244 Napisano 27 Stycznia 2010 Może ja powiem małe co nieco o samych żarówkach. Sporo ich testowałem na jako H7 na drogowe. I tak. Kompletną porażką okazały się Philipx X-treme. Świecą po prostu żółto wręcz pomarańczowo i ogólnie kiszkowato. Sporo lepsze są Philips GT 150. Co do świecenia Cool BLUE (Osram) i Blue Vision (Philips) to tylko postoje z tej serii polecam. Jeżeli już nają być żarówki, to ze wskazaniem na Osram, Philipsy to nędza sroga. Jednak na drogowe po prostu niekwestionowanym liderem okazały się... Osram silverstar. Dają sporo światła i całkiem nieźle współgrają z xenonem. Jeszcze sprawdzę niebawem Night Breakery - na drogowych pożyją chyba dłużej, niź 3 miesiące. Na mijania? Wybór jest jasny i oczywisty. Philips Niggt Guide 3 Color Safety. I nikt mi nie powie, ze jest inaczej. To, co te światła potrafią na mokrej jezdni, to ogólny szok i szczena do samej ziemi. Kilku kolegom już poleciłem do soczewek (wykonanie H7S) i wszyscy są zadowoleni. Dodatkowo Silverstary na drogowe i to jest set idealny. Jeszcze zdjęcia - na początek X-treme na drogowych. Niestety zawiodłem się na nich - ta żółta plama pośrodku, to te żarówki. Świecą blisko i po mojemu nędznie. A tu juz silverstary. Troszeczkę inna barwa temperaturowa (i xenon po regeneracji), ale ładnie się uzupełniają z xenonem (bi, bo i na drogowych jest soczewa) i ich zasięg po prostu zwala z nóg. Po prostu jak dopalisz silverstarem na drogowych, to się gęba sama uśmiecha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #245 Napisano 15 Lutego 2010 Jacku, wiec do mojego paska (nie mam ksenonow) na mijania mam załozyc GT 150 czy Philips Niggt Guide 3 Color Safety? niestety nie do końca zrozumialem Twojego posta:) dodam jeszcze ze nie zależy mi na fajnym wygladzie tylko na jak najlepszym oswietleniu drogi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #246 Napisano 15 Lutego 2010 W soczewy H7S Philips Niggt Guide 3 Color Safety. Jako drogowe do odbłyśników - Osram Silverstar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0808 Zgłoś #247 Napisano 16 Lutego 2010 W soczewy H7S Philips Niggt Guide 3 Color Safety. . dziekim za pomoc jeszcze tylko jedno pytanie, jak jest z żywotnością tych żaróweczek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jazgar Zgłoś #248 Napisano 21 Marca 2010 Mi wlasnie skonczyly zywot GT150.Dobre 2 lata wytrzymaly,roznica w swietle jest wiec nie mozna narzekac.Mozna spokojnie je polecic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marko Zgłoś #249 Napisano 21 Marca 2010 jazgar a napisz ile jeździsz bo 2 lata eksploatacji nic nie mówi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fenim Zgłoś #250 Napisano 21 Marca 2010 A moze mi ktos podpowiedziec jak wymienic zarowki.Swiatla mijania juz doszedlem.A swiatla drogowe.Mam z nimi problem.Nie wiem jak to zrobic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mati13579 Zgłoś #251 Napisano 27 Marca 2010 witam!!! mam pytanie bo przeczytałem cały temat i nie wiem czy mówicie o Passacie B5 czy Passacie B5FL?? jakie idą żarówki do Passata po lifcie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomkitomki Zgłoś #252 Napisano 27 Marca 2010 witam!!! mam pytanie bo przeczytałem cały temat i nie wiem czy mówicie o Passacie B5 czy Passacie B5FL?? jakie idą żarówki do Passata po lifcie?? Żarówki do paska b5FL to H7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mati13579 Zgłoś #253 Napisano 28 Marca 2010 a mam jeszcze jedno pytanie: a mianowicie czy wam też tak słabo świecą światła mijania w Passacie FL?? poprzednio miałem zwykłego B5 i tamte duzo lepiej świeciły....na tych w lifcie nic po prostu w nocy nie widzę.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Araphaell Zgłoś #254 Napisano 28 Marca 2010 W moim po wymianie żarówek na Night Guide i wypolerowaniu lamp bardzo się poprawiło oświetlenie, wcześniej przypominała mi się jazda Fiatem 126P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek84 Zgłoś #255 Napisano 31 Marca 2010 do soczewek muszą H7 z oznaczeniem s czy zwykłe H7 wystarczy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #256 Napisano 31 Marca 2010 Jak kupowałem H7 Gt150 to nie miały żadnego oznaczenia. Niby S do soczewek a R do ryfli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #257 Napisano 3 Kwietnia 2010 No to ja tylko napiszę, że pojeździłem na Osramach NightBreakerach ok 3-4 mies. i padły (kto śledzi wątek, to wie co i jak). Potem przesiadłem się na Philipsy GT150 i miałem je prawie rok i też odeszły do wieczności. A robię średnio ok 2.500 km/mies. Teraz jeżdżę chwilowo na zwykłych Tungsramach i coraz bardziej kusi mnie na HIDy. Czytam, myślę, kalkuluje i HIDy chyba jednak się zrealizują. Kwestia czasu... Co do pytań: "Jak wam świecą światła mijania w B5 3BG?", to odpowiem - do dupy! Czy to będzie żarówka firmowa, czy zwykły no name, to podobnie, z taką tylko różnicą, że raz bardziej, a raz mniej, ale zawsze do dupy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #258 Napisano 4 Kwietnia 2010 No to ja tylko napiszę, że pojeździłem na Osramach NightBreakerach ok 3-4 mies. i padły (kto śledzi wątek, to wie co i jak). Potem przesiadłem się na Philipsy GT150 i miałem je prawie rok i też odeszły do wieczności. A robię średnio ok 2.500 km/mies.Teraz jeżdżę chwilowo na zwykłych Tungsramach i coraz bardziej kusi mnie na HIDy. Czytam, myślę, kalkuluje i HIDy chyba jednak się zrealizują. Kwestia czasu... Co do pytań: "Jak wam świecą światła mijania w B5 3BG?", to odpowiem - do dupy! Czy to będzie żarówka firmowa, czy zwykły no name, to podobnie, z taką tylko różnicą, że raz bardziej, a raz mniej, ale zawsze do dupy! Ja tez cudowalem z najrozniejszymi zarowkami - w koncu przeszedlem na HIDy o barwe 4300 kelwinow i przetwornice 50W i nie zaluje - jezdze na nich juz ponad rok i swieca super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
devil-80 Zgłoś #259 Napisano 28 Kwietnia 2010 a co może być że po wymianie żarówki nie świeci mi zarówka od długich ale tylko ze strony kierowcy?czy mogłem ją źle włożyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #260 Napisano 28 Kwietnia 2010 a co może być że po wymianie żarówki nie świeci mi zarówka od długich ale tylko ze strony kierowcy?czy mogłem ją źle włożyć? A bezpiecznik jest dobry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach