Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Od razu po wystartowaniu dmuchawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od razu po wystartowaniu dmuchawy.

 

To jak mam sprawdzić czy pompka wody jest sprawna kiedy webasto z instalacją mam jeszcze niezamontowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podać na jej wtyczkę 12 V...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.A więc tak drodzy forumowicze posiadam w swoim Passacie B5 FL 2.0 TDI webasto.Płytka sterująca webastem jest po regeneracji czyli wszystko jest ok no ale nie chce odpalić chodzi chwile i się wyłącza. No tak akumulator w tamtym roku wymieniony na nowy i metodą prób i błędów odpala tylko wtedy gdy pod akumulator podłącze prostownik dziwna sytuacja przesyłam fotkę z błędem który pojawia się jak odpalam normalnie z pilota bez prostownika.A druga sprawa chciałem podłączyć webasto do programu thermo top test no ale jakoś chyba coś źle robię z vagiem się łączy.Przesyłam również fotki i proszę o pomoc.Wszystkie elementy webasta są sprawne sprawdzalem je na krótko.Wiem jeszcze ze minimalny prąd który musi być to chyba 10.80v proszę o pomoc:((WP_20160928_10_20_41_Pro.jpg

WP_20160928_10_20_34_Pro.jpg

WP_20160928_10_19_53_Pro.jpg

WP_20160928_10_19_59_Pro.jpg

WP_20160928_10_20_24_Pro.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie czy takie coś http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-9-tdi-webasto-ogrzewanie-postojowe-i5110828627.html wystarczy do podgrzewania płynu chłodniczego aby porostu auto szybciej się nagrzewania zima? Jeżeli nie to czy istnieje coś takiego na prąd co po w pięciu w obieg wodny spełniało by taka funkcje bez pieca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam takie pytanie czy takie coś http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-9-tdi-webasto-ogrzewanie-postojowe-i5110828627.html wystarczy do podgrzewania płynu chłodniczego aby porostu auto szybciej się nagrzewania zima? Jeżeli nie to czy istnieje coś takiego na prąd co po w pięciu w obieg wodny spełniało by taka funkcje bez pieca?

 

Wsztstko zalezy jak chcesz go dogrzac po rozruchu czy przed?

Jak po to kupuj dogrzewacz wystepuja bez pompki wody i maja ok.3kw

Jak po i przed to ogrzewanie postojowe z pompka taki maja ok5kw

Sa podgrzewacze plynu na świecach żarowych fabrycznie montowane na krućcu wodnym ale słabo sie sprawdzaja chyba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po rozruchu. Czy to dużo daje taki podgrzewacz? W którym miejscu należy go zamontować? Wojtf23 podaj jakiś kontakt do siebie bo pw chyba nie dochodzą ode mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podgrzewacz dużo daje. W końcu, to piec 5kW. Wpinasz go na zasilaniu nagrzewanicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patryk0122 wiadomość wysłana nie widziałem powiadomień ale doszły 4 wiadomości. U mnie zaś w skrzynce (wysłane) nie było żadnej informacji że wiadomość ta pierwsza została wysłana do ciebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podgrzewacz dużo daje. W końcu, to piec 5kW. Wpinasz go na zasilaniu nagrzewanicy.

 

kolega chyba nie pytał o piec. Tylko o podgrzewacz jego moc to ok. 0,3kw

 

Po rozruchu. Czy to dużo daje taki podgrzewacz? W którym miejscu należy go zamontować? Wojtf23 podaj jakiś kontakt do siebie bo pw chyba nie dochodzą ode mnie.

 

coś tam daje ale pobór prądu spory. Tak to wygląda montujesz na kruciec pod pompą vacum

https://www.google.pl/search?q=dogrzewacz+vw&espv=2&biw=1366&bih=648&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiGwpKt2c3PAhXlF5oKHaXPC4MQ_AUIBigB#tbm=isch&q=038121145

być może posiadasz lecz by działał poprawnie musi być sprawny aku i alternator, sterownik załącza go tak by nie było za dużego obciążenia. Nie pracuje w trybie stałym tylko z przerwami. Z tego co czytałem auta wyposażone w farelkę elektryczną przy nagrzewnicy nie posiadają takiego czegoś, i odwrotnie, bo jeden z bajerów sam w sobie powoduje spore obciążenie. Możesz posiadać jeden z nich.

Ja na twoim miejscu kupił bym piec analogowy 5kw beż żadnego osprzetu typu: zagary, piloty itp i podłączył go jako podgrzewacz (czarny przewód sterujący). W każdej chwili będziesz mógł go rozbudować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko np. takie webasto czyli dogrzewacz i ogrzewanie postojowe jest o wiele droższe niż sam dogrzewacz. A poszprzerając w google znajdziesz np. na forum VW T4 Jest fajny schemacik jak rozbudować dogrzewacz do ogrzewania postojowego nie wielkim kosztem. A znajdź jeszcze analoga za dobre pieniądze i w dodatku sprawnego. A akumulator czy mocny alternator to do czego ci potrzebny skoro dogrzewacz działa na zapalonym silniku. Jeszcze nie widziałem żeby Diesel miał alternator poniżej 100A chyba że jakiś G IV czy Passat b4. Ja osobiście minimum 5 razy odpalałem ogrzewanie postojowe nie myl z dogrzewaczem na akumulatorze z matiza. Więc dużo prądu nie ciągnie bo z tego co pamiętam od 26W do 32W zależy od modelu. A Żarówka h7 ma 55W więc chyba jest różnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Więc dużo prądu nie ciągnie bo z tego co pamiętam od 26W do 32W zależy od modelu. A Żarówka h7 ma 55W więc chyba jest różnica.

 

tak

ale jeszcze dolicz prad ktory w tym czasie pobiera dmuchawa nagrzewnicy

u mnie przy nowym sprawnym akumulatorze max 2,5 godz moze dzialac piec

pozniej juz raczej auta nie odpale

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kajos tak tylko mówimy o dogrzewaczu a nie ogrzewaniu postojowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kajos tak tylko mówimy o dogrzewaczu a nie ogrzewaniu postojowym.

 

tak wiem

ale ty pisales o ogrzewaniu postojowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kajos zgadza się :) tylko ja odpalałem jako dogrzewacz tzn. pompa wody, paliwa i wiadomo piecyk. Co prawda tego nie napisałem ale głównie mi chodziło o dogrzewacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kajos zgadza się :) tylko ja odpalałem jako dogrzewacz tzn. pompa wody, paliwa i wiadomo piecyk. Co prawda tego nie napisałem ale głównie mi chodziło o dogrzewacz.

 

a to juz zmienia sytuacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę o pomoc bo jestem w tym zupełnie zielony

Chce złaożyć ogrzewanie do b5 FL 2.0 AZM 2000r

Z tego co wiem to piec zasilanie z zbiornika dodatkową pompką, sygnał na 1-wszy pin klimatronica wpięcie się w mały obieg i sterowanie - ale to co wiem to nic

Czy może mnie ktoś poinstruować krok po kroku?

Dzisiaj testowałem podanie + na pierwszy pin

Klimatronic włącza się wyświetla się HE ale dmuchawa nie startuje. Nie wiem czy w tej sytuacji kupować zestaw czy to będzie działało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby uruchomiła się dmuchawa trzeba rozlaczyc oryginalne zasilanie i puścić przez przekaźnik który wysterowany przez webasto uruchamia dmuchawe. Ja właśnie jestem po montażu i wszystko działa. Sterowanie mam z telefonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam mały dylemat, mogę kupic sprawne webasto z passata TDI 115 hp. Biorca bedzie passa avf.

Chcialbym wiedziec czy moj samochód ma oryginalnie jakies miejsce zeby zamontować to webasto i odprowadzenie spalin ?? Narazie jest sam piec z pompą wody i paliwa oraz pilot i panel sterujacy z 5 przyciskami. Czy ktos ma moze jakis schemat, opis jak to podłączyć ? Co ewentualnie będzie jeszcze potrzebne ?? Z gory dziękuję za informacje i jaką kolwiek pomoc.

 

2016-10-27_13.59.34.jpg

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie napiszcie skąd idzie zasilanie płynem do nagrzewnicy???? z głowicy od tyłu co jest czujnik temp.???? W Dieslach na pewno a w benzyniakach??? Czemu pytam bo w instrukcji montażu webasta do diesla zasilanie nagrzewnicy idzie prawym przewodem wchodzącym do nagrzewnicy który jest pod osłoną podszybia i zaczyna się właśnie przy głowicy koło czujnika temp. A u mnie w 2.0 ALT prawy przewód od nagrzewnicy idzie do rurki metalowej która zmierza do termostatu. A lewa rurka idzie od nagrzewnicy do głowicy gdzie jest czujnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności