polonez15 Zgłoś #421 Napisano 10 Czerwca 2016 Od razu po wystartowaniu dmuchawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #422 Napisano 10 Czerwca 2016 Od razu po wystartowaniu dmuchawy. To jak mam sprawdzić czy pompka wody jest sprawna kiedy webasto z instalacją mam jeszcze niezamontowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #423 Napisano 11 Czerwca 2016 Podać na jej wtyczkę 12 V... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pele233 Zgłoś #424 Napisano 29 Września 2016 Witam.A więc tak drodzy forumowicze posiadam w swoim Passacie B5 FL 2.0 TDI webasto.Płytka sterująca webastem jest po regeneracji czyli wszystko jest ok no ale nie chce odpalić chodzi chwile i się wyłącza. No tak akumulator w tamtym roku wymieniony na nowy i metodą prób i błędów odpala tylko wtedy gdy pod akumulator podłącze prostownik dziwna sytuacja przesyłam fotkę z błędem który pojawia się jak odpalam normalnie z pilota bez prostownika.A druga sprawa chciałem podłączyć webasto do programu thermo top test no ale jakoś chyba coś źle robię z vagiem się łączy.Przesyłam również fotki i proszę o pomoc.Wszystkie elementy webasta są sprawne sprawdzalem je na krótko.Wiem jeszcze ze minimalny prąd który musi być to chyba 10.80v proszę o pomoc:(( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk0122 Zgłoś #425 Napisano 30 Września 2016 A ja mam takie pytanie czy takie coś http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-9-tdi-webasto-ogrzewanie-postojowe-i5110828627.html wystarczy do podgrzewania płynu chłodniczego aby porostu auto szybciej się nagrzewania zima? Jeżeli nie to czy istnieje coś takiego na prąd co po w pięciu w obieg wodny spełniało by taka funkcje bez pieca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #426 Napisano 30 Września 2016 A ja mam takie pytanie czy takie coś http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-9-tdi-webasto-ogrzewanie-postojowe-i5110828627.html wystarczy do podgrzewania płynu chłodniczego aby porostu auto szybciej się nagrzewania zima? Jeżeli nie to czy istnieje coś takiego na prąd co po w pięciu w obieg wodny spełniało by taka funkcje bez pieca? Wsztstko zalezy jak chcesz go dogrzac po rozruchu czy przed? Jak po to kupuj dogrzewacz wystepuja bez pompki wody i maja ok.3kw Jak po i przed to ogrzewanie postojowe z pompka taki maja ok5kw Sa podgrzewacze plynu na świecach żarowych fabrycznie montowane na krućcu wodnym ale słabo sie sprawdzaja chyba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk0122 Zgłoś #427 Napisano 5 Października 2016 Po rozruchu. Czy to dużo daje taki podgrzewacz? W którym miejscu należy go zamontować? Wojtf23 podaj jakiś kontakt do siebie bo pw chyba nie dochodzą ode mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #428 Napisano 5 Października 2016 Podgrzewacz dużo daje. W końcu, to piec 5kW. Wpinasz go na zasilaniu nagrzewanicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #429 Napisano 5 Października 2016 patryk0122 wiadomość wysłana nie widziałem powiadomień ale doszły 4 wiadomości. U mnie zaś w skrzynce (wysłane) nie było żadnej informacji że wiadomość ta pierwsza została wysłana do ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #430 Napisano 9 Października 2016 Podgrzewacz dużo daje. W końcu, to piec 5kW. Wpinasz go na zasilaniu nagrzewanicy. kolega chyba nie pytał o piec. Tylko o podgrzewacz jego moc to ok. 0,3kw Po rozruchu. Czy to dużo daje taki podgrzewacz? W którym miejscu należy go zamontować? Wojtf23 podaj jakiś kontakt do siebie bo pw chyba nie dochodzą ode mnie. coś tam daje ale pobór prądu spory. Tak to wygląda montujesz na kruciec pod pompą vacum https://www.google.pl/search?q=dogrzewacz+vw&espv=2&biw=1366&bih=648&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiGwpKt2c3PAhXlF5oKHaXPC4MQ_AUIBigB#tbm=isch&q=038121145 być może posiadasz lecz by działał poprawnie musi być sprawny aku i alternator, sterownik załącza go tak by nie było za dużego obciążenia. Nie pracuje w trybie stałym tylko z przerwami. Z tego co czytałem auta wyposażone w farelkę elektryczną przy nagrzewnicy nie posiadają takiego czegoś, i odwrotnie, bo jeden z bajerów sam w sobie powoduje spore obciążenie. Możesz posiadać jeden z nich. Ja na twoim miejscu kupił bym piec analogowy 5kw beż żadnego osprzetu typu: zagary, piloty itp i podłączył go jako podgrzewacz (czarny przewód sterujący). W każdej chwili będziesz mógł go rozbudować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #431 Napisano 9 Października 2016 Tak tylko np. takie webasto czyli dogrzewacz i ogrzewanie postojowe jest o wiele droższe niż sam dogrzewacz. A poszprzerając w google znajdziesz np. na forum VW T4 Jest fajny schemacik jak rozbudować dogrzewacz do ogrzewania postojowego nie wielkim kosztem. A znajdź jeszcze analoga za dobre pieniądze i w dodatku sprawnego. A akumulator czy mocny alternator to do czego ci potrzebny skoro dogrzewacz działa na zapalonym silniku. Jeszcze nie widziałem żeby Diesel miał alternator poniżej 100A chyba że jakiś G IV czy Passat b4. Ja osobiście minimum 5 razy odpalałem ogrzewanie postojowe nie myl z dogrzewaczem na akumulatorze z matiza. Więc dużo prądu nie ciągnie bo z tego co pamiętam od 26W do 32W zależy od modelu. A Żarówka h7 ma 55W więc chyba jest różnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #432 Napisano 10 Października 2016 Więc dużo prądu nie ciągnie bo z tego co pamiętam od 26W do 32W zależy od modelu. A Żarówka h7 ma 55W więc chyba jest różnica. tak ale jeszcze dolicz prad ktory w tym czasie pobiera dmuchawa nagrzewnicy u mnie przy nowym sprawnym akumulatorze max 2,5 godz moze dzialac piec pozniej juz raczej auta nie odpale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #433 Napisano 10 Października 2016 kajos tak tylko mówimy o dogrzewaczu a nie ogrzewaniu postojowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #434 Napisano 10 Października 2016 kajos tak tylko mówimy o dogrzewaczu a nie ogrzewaniu postojowym. tak wiem ale ty pisales o ogrzewaniu postojowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #435 Napisano 10 Października 2016 kajos zgadza się tylko ja odpalałem jako dogrzewacz tzn. pompa wody, paliwa i wiadomo piecyk. Co prawda tego nie napisałem ale głównie mi chodziło o dogrzewacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #436 Napisano 10 Października 2016 kajos zgadza się tylko ja odpalałem jako dogrzewacz tzn. pompa wody, paliwa i wiadomo piecyk. Co prawda tego nie napisałem ale głównie mi chodziło o dogrzewacz. a to juz zmienia sytuacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jpieciak Zgłoś #437 Napisano 23 Października 2016 Witam Proszę o pomoc bo jestem w tym zupełnie zielony Chce złaożyć ogrzewanie do b5 FL 2.0 AZM 2000r Z tego co wiem to piec zasilanie z zbiornika dodatkową pompką, sygnał na 1-wszy pin klimatronica wpięcie się w mały obieg i sterowanie - ale to co wiem to nic Czy może mnie ktoś poinstruować krok po kroku? Dzisiaj testowałem podanie + na pierwszy pin Klimatronic włącza się wyświetla się HE ale dmuchawa nie startuje. Nie wiem czy w tej sytuacji kupować zestaw czy to będzie działało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bidzio1 Zgłoś #438 Napisano 23 Października 2016 Żeby uruchomiła się dmuchawa trzeba rozlaczyc oryginalne zasilanie i puścić przez przekaźnik który wysterowany przez webasto uruchamia dmuchawe. Ja właśnie jestem po montażu i wszystko działa. Sterowanie mam z telefonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vincent27 Zgłoś #439 Napisano 27 Października 2016 (edytowane) Witam. Mam mały dylemat, mogę kupic sprawne webasto z passata TDI 115 hp. Biorca bedzie passa avf. Chcialbym wiedziec czy moj samochód ma oryginalnie jakies miejsce zeby zamontować to webasto i odprowadzenie spalin ?? Narazie jest sam piec z pompą wody i paliwa oraz pilot i panel sterujacy z 5 przyciskami. Czy ktos ma moze jakis schemat, opis jak to podłączyć ? Co ewentualnie będzie jeszcze potrzebne ?? Z gory dziękuję za informacje i jaką kolwiek pomoc. Edytowane 27 Października 2016 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtf23 Zgłoś #440 Napisano 27 Października 2016 Panowie napiszcie skąd idzie zasilanie płynem do nagrzewnicy???? z głowicy od tyłu co jest czujnik temp.???? W Dieslach na pewno a w benzyniakach??? Czemu pytam bo w instrukcji montażu webasta do diesla zasilanie nagrzewnicy idzie prawym przewodem wchodzącym do nagrzewnicy który jest pod osłoną podszybia i zaczyna się właśnie przy głowicy koło czujnika temp. A u mnie w 2.0 ALT prawy przewód od nagrzewnicy idzie do rurki metalowej która zmierza do termostatu. A lewa rurka idzie od nagrzewnicy do głowicy gdzie jest czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach