Skocz do zawartości
s27

procedura wymiany pompowtrysku dla sil. 2.0TDI BKP i BMR

Rekomendowane odpowiedzi

Interesuje mnie procedura wymiany pompowtrysku dla tych obu silników 2.0TDI BKP i BMR jeżeli ktoś dysponuje mądrą dokumentacją od strony technicznej - głównie jak go poprawnie wyregulować ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na wcisnietym wtrysku wkreca sie do oporu i odpuszcza 180 lub 270 stopni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

/// wkręca się do oporu i odpuszcza 180 lub 270 stopni ///

 

jedni twierdzą że odpuszcza się 1,5 obrotu i dlatego poszukuję danych z dokumentacji serwisowej lub poprawnej regulacji która jest wzięta z praktyki a nie teorii:marecek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja wymieniałem dokręciłem do oporu na wciśniętym i o 180st. w tył.

 

Stary też był tak ustawiony bo sprawdzałem.

 

Wszystko śmiga i nie ma żadnych błędów a dawka paliwa w normie.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy czy ktos moze mi napisac jak wymienic wtryskiwacz w 2.0 tdi bkp bez specjalistycznych narzedzi bede wdzieczny

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do BKP jak pamiętam nie potrzeba niczego specjalistycznego, klucze do odkręcania śrub i wyregulować wtrysk po wymianie tak jak masz stary - pewnie 180 stopni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maciekuk

koleddzy a ile sie dokreca te sruby ktore trzymaja wtryskiwacz, te takie dlugie i cienkie, niby gdzies znalazlem ze 4nm+180 stopni, ale krece, klucz nie chce pyknac, nie wiem czy to jeszcze wtryski sie chowa czy juz sruba sie ciagnie. sruby kupilem nowe oczywiscie ale nie wiem o co chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W uzupełnieniu j,ak ustawić ten luz w BKP z DSC +czym i jak obrócić wałkiem krzywkowym. Bo każdy PW musi być regulowany oddzielnie.

sprawa w manualu prosta a jak to zrobic w dsg jak nie zapala silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności