s27 Zgłoś #1 Napisano 6 Sierpnia 2010 Interesuje mnie procedura wymiany pompowtrysku dla tych obu silników 2.0TDI BKP i BMR jeżeli ktoś dysponuje mądrą dokumentacją od strony technicznej - głównie jak go poprawnie wyregulować ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #2 Napisano 7 Sierpnia 2010 na wcisnietym wtrysku wkreca sie do oporu i odpuszcza 180 lub 270 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #3 Napisano 8 Sierpnia 2010 /// wkręca się do oporu i odpuszcza 180 lub 270 stopni /// jedni twierdzą że odpuszcza się 1,5 obrotu i dlatego poszukuję danych z dokumentacji serwisowej lub poprawnej regulacji która jest wzięta z praktyki a nie teorii:marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miro101 Zgłoś #4 Napisano 26 Sierpnia 2010 Witam, Proszę bardzo oto procedura. Wymontowanie i zamontowanie pompowtryskiwacza.docx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertkamyk Zgłoś #5 Napisano 26 Sierpnia 2010 Koledzy ja wymieniałem dokręciłem do oporu na wciśniętym i o 180st. w tył. Stary też był tak ustawiony bo sprawdzałem. Wszystko śmiga i nie ma żadnych błędów a dawka paliwa w normie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #6 Napisano 19 Września 2010 koledzy czy ktos moze mi napisac jak wymienic wtryskiwacz w 2.0 tdi bkp bez specjalistycznych narzedzi bede wdzieczny pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #7 Napisano 19 Września 2010 Do BKP jak pamiętam nie potrzeba niczego specjalistycznego, klucze do odkręcania śrub i wyregulować wtrysk po wymianie tak jak masz stary - pewnie 180 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maciekuk Zgłoś #8 Napisano 4 Lutego 2014 koleddzy a ile sie dokreca te sruby ktore trzymaja wtryskiwacz, te takie dlugie i cienkie, niby gdzies znalazlem ze 4nm+180 stopni, ale krece, klucz nie chce pyknac, nie wiem czy to jeszcze wtryski sie chowa czy juz sruba sie ciagnie. sruby kupilem nowe oczywiscie ale nie wiem o co chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joy19 Zgłoś #9 Napisano 1 Maja 2017 W uzupełnieniu j,ak ustawić ten luz w BKP z DSC +czym i jak obrócić wałkiem krzywkowym. Bo każdy PW musi być regulowany oddzielnie. sprawa w manualu prosta a jak to zrobic w dsg jak nie zapala silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach