radek27m Zgłoś #1 Napisano 4 Sierpnia 2010 (edytowane) koledzy nie moge ściągnąć tarczy z tyłu zdjalem zacisk jażmo i śrubke ustalajaco co tam moze jeszcze trzymać bo tarcza nie zchodzi Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 4 Sierpnia 2010 Rdza kolego - rdza Postukaj młotkiem i powinno puscić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #3 Napisano 4 Sierpnia 2010 Młotek do ręki na przód. Musi puścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek27m Zgłoś #4 Napisano 4 Sierpnia 2010 waliłem ale trzyma czyli mocniej pruć:hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianos Zgłoś #5 Napisano 4 Sierpnia 2010 Heh a vagiem popuściłeś zacisk? Podobno przy zmianie tarcz i klocków należy użyć do tego Vaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 4 Sierpnia 2010 To nieźle ci je przyłapało :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek27m Zgłoś #7 Napisano 4 Sierpnia 2010 tak mam vcds 908 to na początku potem zdjałem zacisk i jażmo , waliłem młotkiem ale nie puszcza czy do tego trzeba mieć ściągacz ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #8 Napisano 4 Sierpnia 2010 Heh a vagiem popuściłeś zacisk? Podobno przy zmianie tarcz i klocków należy użyć do tego Vaga Czytaj dokładnie. Przecież napisał, że zacisk zdjął. Młotek do ręki i napier... w tarczę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 4 Sierpnia 2010 Tylko jej nie połam. Bo źle trafisz i tarcza pęknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek27m Zgłoś #10 Napisano 4 Sierpnia 2010 a dodam na przyszłość ze akumulator lepiej mocny mieć bo kontrolki mrugaja po odwieraniu zacisku i passat wczoraj po tej akcji nie miał sily zapalić , poskladałem wszystko wieczorem ale jutro mu nie odpuszcze zaczynam od rana jak przyjde z pracy i musza puścić:mlotkiem:mlotkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antos777 Zgłoś #11 Napisano 9 Sierpnia 2010 Podłączę się do tematu. Mam znajomego mechanika u którego już od kilku lat naprawiam autka. Po kupnie passata (1.9; 105km; rok prod końcówka 2005) postanowiłem odstawić go na standardowe wymiany (oleju, filtrów, tarcz i klocków). Okazało się że mechanik nie może połączyć się za pomocą VAGa z moim autkiem (przy wymianie tylnych tarcz). Tłumaczył mi to w ten sposób, że ma opcje hamulca i kiedy ją włącza wyskakuje jakiś błąd z komunikacją. Czy ktoś może wie o co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #12 Napisano 9 Sierpnia 2010 stara wersja oprogramowania, zmień warsztat lub poproś kogoś z odpowiednim oprogramowaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antos777 Zgłoś #13 Napisano 10 Sierpnia 2010 No mechanik twierdzi że ma VAG w wersji 4.9. Czy istnieje nowszy? Tak jak wspomniałem, z samochodem łączy się bez problemu, natomiast przy próbie odblokowania hamulca wyskakuje komunikat o problemie z połączeniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #14 Napisano 10 Sierpnia 2010 wersja 4,9 to archaik w stosunki do passata B6 czyli 3C, jak dobrze pamiętam to pod koniec 2005r była już 5,7 i nie było obsługi hamulca, 4,9 może mieć obsługę B6 jako B5FL a nie 3C zmień warsztat !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek27m Zgłoś #15 Napisano 10 Sierpnia 2010 kolego nowszy wag i bedzie cykać ja mam vcds 908.01 podlaczam wybieram hamulec postojowy i tam mam opcje otworzyć zamknąć i kalibracja , wybieram i potwierdzam i koniec:kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marjan Zgłoś #16 Napisano 10 Czerwca 2016 Panowie, chce sam wymienić w b6 komplet tarcz i klocków? Jestem mechanikiem rowerowym. wiec powinienem manualnie sobie poradzić. W rowerach tez sa hamulce na dota i tłoczki wiec mniej wiecej wiem co moze mnie spotkać. Problem tylko z tym wycofaniem tłoczków. 1. co kupic zeby podłaczyć sie do mojego passata b6? czyli jaki kabel i jakie oprogramowanie? Czy da sie to zrobić za pomoca smartfona? przez bluetooth? czytałem o obd2, czy cos takiego mam kupić? oraz oprogramiowanie do teleofnu vcds mobile by wystarczyło? Wczoraj zostalem wyciulany w zaufanym serwisie. Zamiast ATE dali mi chińczyki. odkrecilem koła i był zonk. na szczęści zwrócili cała kase. Teraz postanowiłem sam to zrobic. bardzo proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tofil Zgłoś #17 Napisano 13 Czerwca 2016 Marjan, możesz to zrobić bez żadnego kabla i softu odkręcając silniki z zacisków i kluczem wycofując tłoczki. Przy montażu silnika musisz zwrócić szczególną uwagę aby wałek napędowy wszedł odpowiednio w gniazdo zacisku. Jeżeli tak się nie stanie to hamulec wygeneruje błąd i przestanie działać. Tu masz przykładowy film Swoją drogą, zabawny gość 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xysio13 Zgłoś #18 Napisano 4 Kwietnia 2018 Panowie a do odkrecenia jarzma zacisku hamulcowego z tylu jaki tam klucz wchodzi (B6 kombi 1.9 bxe rok 2008)?? Z tego co widze to wielorowkowy czyli spline ale jaki rozmiar? M12 (taki mam najwiekszy) jest za maly wiec przypuszczam ze M14 ale prosze o potwierdzenie. Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #19 Napisano 5 Kwietnia 2018 Splie M14 do jarzma, a do piasty z tyłu spline M18. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xysio13 Zgłoś #20 Napisano 6 Kwietnia 2018 On 05/04/2018 at 9:04 AM, prezesik18 said: Splie M14 do jarzma, a do piasty z tyłu spline M18. Dzieki za odpowiedz. W miedzy czasie gdy czekalem na jakies informacje zamowilem spline M14 i to jest to. Nastepny problem to taki ze za cholere nie moge odkrecic jarzma, probowalem grzechotka, 2 klucze oczkowe jako przedluzenie i napier... mlotkiem, probowalem dojsc dluga rura ale nie ma tam miejsca. Od razu pisze ze nie posiadam pneumatyka a poza tym nie widze tam wystarczajaco miejsca zeby go zapiac nawet gdybym mial. Pytanie brzmi: ma ktos jakis sposob jak to jarzmo ruszyc? Nie myslalem ze wymiana tarcz i klockow bedzie tak trudne, dodam ze z przodu ledwie udalo mi sie odkrecic jarzma (po jednej z dwoch srub) po negocjowaniu mlotkiem przez pare godzin. Pomocy bo nie bardzo chce jechac do mechanika z tak blachym problemem, moze ktos ma jakies wskazowki! Dzieki z gory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach