slaweq Zgłoś #61 Napisano 21 Czerwca 2011 Świetny wynik. Odnośnie tego sprzęgła to super podpowiedź. Marecek masz deja vu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #62 Napisano 21 Czerwca 2011 Marecek masz deja vu? eryk, gratki. Napisz jak się jeździ tym zestawem! Patrząc po wykresie, to za dużego laga tam chyba nie ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eryk Zgłoś #63 Napisano 22 Czerwca 2011 na poprzednim turbo jeździło się hmmmm jakby bardziej normalnym autem bo turbo od razu wstawało tutaj jednak żeby była pełna moc trzeba wejść na wyższe obroty ale za to nie ma takiego uderzenia momentu z dołu tylko łagodniej wszystko narasta no i samochód cały czas ciągnie do 6 tys obr nie ma żadnego dołka i łatwiej jest ruszyć bo moment jest wyżej a najbardziej jestem zadowolony ze sprzęgła. No a teraz trzeba samochód doprowadzić do wyglądu. Zająłem się tuningiem a reszte trochę zaniedbałem trzeba go ogarnąć i poukładać klamoty pod maską żeby była odpowiednia prezencja do mocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #64 Napisano 22 Czerwca 2011 i tak dobrze wygląda:) graty, że się udało:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #65 Napisano 22 Czerwca 2011 gatulacje, fajnie to wyglada. Korekta powinna zmniejszyc laga i podbic wyniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #66 Napisano 22 Czerwca 2011 Witam ,masz moze ta seryjna turbine? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eryk Zgłoś #67 Napisano 22 Czerwca 2011 heh dzieki, jeszcze na co sie pokuszę to jak na jesieni będę robił rozrząd to wrzucę wałki od ADR i może do 270 KM się doturlam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eryk Zgłoś #68 Napisano 2 Lipca 2011 prostuję błąd jaki napisałem ze sprzęgłem sprzęgło które założyłem jest od 1,9 tdi AWX o nr kompletu sachsa 3000 844 701 i zarówno diesel jak i benzyna mają po 23 zęby na tarczy sprzęgłowej. Jak ktoś chce żeby było taniej wystarczy założyć sam docisk od AWXa tylko o średnicy 228mm (występowały 2 rodzaje 228mm i 240mm) a przy okazji wrzucam fotki na których widać rzeczywistą wielkość założonych klamotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eryk Zgłoś #69 Napisano 23 Lipca 2011 w między czasie zrobiłem drugą część wydechu na rurze 2,5 cala i dołożyłem jeszcze jeden tłumik czyli łącznie jest ich trzy. jak również rury do fmic przerobiłem i dałem do pospawania tigiem. No i z racji że nie wytrzymałem do jesieni zakupiłem wałki od ADR-a i cały kompletny rozrząd i w poniedziałek po pracy zabieram się do dzieła. Pomierzyłem je i zarówno w ssącym jak i wydechowym krzywki są wyższe o 1mm do moich więc jak tylko założę od razu hamownia i zobaczymy co tam wyjdzie z tego wszystkiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #70 Napisano 23 Lipca 2011 Podziwiam masz zaparcie i ---- kase którą wiesz jak wydać szacum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eryk Zgłoś #71 Napisano 25 Lipca 2011 (edytowane) polatałem wczoraj sobie samochodem no i była piękna sprawa wydech pięknie pracuje nie jest za głośno samochód pięknie się wkręcał na obroty cisnąć go od dołu to do 4000 obr program trzymał ciśnienie w okolicy 1,2 bara o powyżej 4000 już pełen ogień ciśnienie 1,5 bara (czyli wcześniej jakaś mała nieszczelność była) i pełna wgniotka w fotel, myśle sobie idealnie jutro hamujemy samochód w pracy. no i dzisiaj wjazd na rolki a tu 200km i 270 Nm myślę sobie że chłopaki jaja sobie ze mnie robią w niedziele wszystko ok a dzisiaj co, więc ogień na asfalt a tu rzeczywiście nie ma czym jechać doładowanie ok 1,1 - 1,2 . po pracy od razu zderzak na ziemię no i jest wąż z turbo się zsuną do połowy zapakowałem go na miejsce i na asfalt 3 bieg gaz w podłogę a tu doładowanie 1,7 bara więc odpuszczam bo trochę za grubo turbo chyba przeładowuje wjazd na rolki no i lepiej 240km i 340 Nm ale 5500 obr i moc prawie pionowo w dół. ZWARIUJE z tym samochodem chciałem dobrze a wyszło jak zwykle jutro będę walczył z tym złomem z nowu więc wałki idą na dalszy plan MASAKRA a VW mania już tuż tuż Edytowane 25 Lipca 2011 przez eryk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubecek Zgłoś #72 Napisano 11 Grudnia 2011 Cos cicho w temacie , coś się zmieniło może ? Orurowanie do icka sam robiłeś czy kupiłeś gotowe ? Jak ze strojeniem AEB ? Nie zły projekt Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eryk Zgłoś #73 Napisano 18 Grudnia 2011 (edytowane) przyszedł czas na odświeżenie tematu. po niezliczonej ilości pomiarów okazało się że poprzedni wykres co wrzuciłem był zawyżony (hamownia miała chyba dobry dzień) wszystko to co było na wykresie trzeba by obniżyć o jakieś 35 punktów czyli było jakies 230km i 335NM. wkurzony wziąłem się za poważne potraktowanie tematu i do roboty: - wałki adr - nowy rozrząd - nowe koło rozrządu (stare miało pęknięty klin) - nowe mocniejsze wszystkie obejmy - nowe oringi na wtryskiwacze - izolująca uszczelka kolektora ssącego - powiększenie (dopasowanie) kanałów w kolektorze i w głowicy - nowy zawór n75 z audi rs2 - nowe przewody od sterowania turbo - nowe przewody ciśnieniowe - nowe świece irydowe denso .....chyba to wszystko trochę to zajęło z powodu braku czasu no ale jest niezły wynik ale poniżej moich oczekiwań, no ale jeszcze to nie koniec muszę pogłówkować bo myślę że turbo ma większy potencjał chciałbym ugrać jeszcze z 10-15km i 20Nm, walka trwa Edytowane 26 Grudnia 2011 przez eryk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #74 Napisano 22 Grudnia 2011 (czy mógłbyś wrzucić te obrazki jeszcze raz bo szlag trafił załączniki?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubecek Zgłoś #75 Napisano 19 Lutego 2012 Eryk jak tam passiok ? Co dały graty 2 posty wyżej ? Jak z tą turbiną bo na ebay chodziła po tanich pieniądzach , jednak teraz jej nie widzę , to nie jest jakis chinol przypadkiem ? Ile na niej już polatałeś i co turbinka na to ? Fajny passio :mniam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eryk Zgłoś #76 Napisano 22 Lutego 2012 Passat trzyma sie nieźle obecnie dopieszczam detale przed sezonem. Turbo trzyma się nie źle dolot suchy luzy na wirniku w normie zrobiłem na niej prawie 8 tys km. nie wiem czy to chinol ale raczej obstawiałbym na regenerowaną k04-15 z wstawionymi większymi wirnikami czyli hybrydę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eryk Zgłoś #77 Napisano 12 Kwietnia 2012 (edytowane) no i chyba ostania aktualizacja wątku. Pasior został odpowiednio przygotowany do sezonu jak widać na zdjęciach, dodatkowo nowy czujnik temperatury bo stary zaczął głupoty pokazywać no i nowy zbiorniczek wyrównawczy żeby ładniej pod maską było oraz wysłałem słupki do flokowania, wyszły całkiem fajnie a także napełniona i odgrzybiona klima. No a raczej ostatni wątek bo Passat idzie na sprzedaż (wkrótce w dziale sprzedam) bo przyszedł czas się ogarnąć i przez jakiś czas nie będę miał czasu i zapewne pieniędzy na moje motoryzacyjne fantazje, no a jak już wyjdę na prostą to wezmę się za budowę Passata 4motion 2,7 biturbo oooooo tak Edytowane 12 Kwietnia 2012 przez eryk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubecek Zgłoś #78 Napisano 7 Maja 2012 Powodzenia w 2.7 bi-turbo ile orientacyjnie za bryke ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubecek Zgłoś #79 Napisano 15 Czerwca 2012 http://tuningteam.tarnow.pl/viewtopic.php?p=52231&sid=cede5cdaabd2834943991eae88b6498e#52231 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Giantsdz Zgłoś #80 Napisano 31 Maja 2014 witam jestem nowym forumowiczem i też podciągam swój AEB ale tak tylko o 200 KM i pierwsze pytanie jaki koszt wyspawania rur do IC drugie pytanie ile jest w stanie dmuchnąć K03 tak bezpiecznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach