Skocz do zawartości
eryk

modyfikacje 1.8t AEB stage II: 245km

Rekomendowane odpowiedzi

Świetny wynik. Odnośnie tego sprzęgła to super podpowiedź.

 

 

Marecek masz deja vu? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marecek masz deja vu?

;)

 

eryk, gratki. Napisz jak się jeździ tym zestawem! Patrząc po wykresie, to za dużego laga tam chyba nie ma?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na poprzednim turbo jeździło się hmmmm jakby bardziej normalnym autem bo turbo od razu wstawało tutaj jednak żeby była pełna moc trzeba wejść na wyższe obroty ale za to nie ma takiego uderzenia momentu z dołu tylko łagodniej wszystko narasta no i samochód cały czas ciągnie do 6 tys obr nie ma żadnego dołka i łatwiej jest ruszyć bo moment jest wyżej a najbardziej jestem zadowolony ze sprzęgła. No a teraz trzeba samochód doprowadzić do wyglądu. Zająłem się tuningiem a reszte trochę zaniedbałem trzeba go ogarnąć i poukładać klamoty pod maską żeby była odpowiednia prezencja do mocy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i tak dobrze wygląda:) graty, że się udało:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gatulacje, fajnie to wyglada. Korekta powinna zmniejszyc laga i podbic wyniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,masz moze ta seryjna turbine?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh dzieki, jeszcze na co sie pokuszę to jak na jesieni będę robił rozrząd to wrzucę wałki od ADR i może do 270 KM się doturlam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prostuję błąd jaki napisałem ze sprzęgłem sprzęgło które założyłem jest od 1,9 tdi AWX o nr kompletu sachsa 3000 844 701 i zarówno diesel jak i benzyna mają po 23 zęby na tarczy sprzęgłowej. Jak ktoś chce żeby było taniej wystarczy założyć sam docisk od AWXa tylko o średnicy 228mm (występowały 2 rodzaje 228mm i 240mm) a przy okazji wrzucam fotki na których widać rzeczywistą wielkość założonych klamotów.

Zdj?cie0082.jpg

Zdj?cie0084.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w między czasie zrobiłem drugą część wydechu na rurze 2,5 cala i dołożyłem jeszcze jeden tłumik czyli łącznie jest ich trzy. jak również rury do fmic przerobiłem i dałem do pospawania tigiem. No i z racji że nie wytrzymałem do jesieni zakupiłem wałki od ADR-a i cały kompletny rozrząd i w poniedziałek po pracy zabieram się do dzieła. Pomierzyłem je i zarówno w ssącym jak i wydechowym krzywki są wyższe o 1mm do moich więc jak tylko założę od razu hamownia i zobaczymy co tam wyjdzie z tego wszystkiego

Zdj?cie0094.jpg

Zdj?cie0096.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam masz zaparcie i ---- kase :) którą wiesz jak wydać szacum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polatałem wczoraj sobie samochodem no i była piękna sprawa wydech pięknie pracuje nie jest za głośno samochód pięknie się wkręcał na obroty cisnąć go od dołu to do 4000 obr program trzymał ciśnienie w okolicy 1,2 bara o powyżej 4000 już pełen ogień ciśnienie 1,5 bara (czyli wcześniej jakaś mała nieszczelność była) i pełna wgniotka w fotel, myśle sobie idealnie jutro hamujemy samochód w pracy. no i dzisiaj wjazd na rolki a tu 200km i 270 Nm myślę sobie że chłopaki jaja sobie ze mnie robią w niedziele wszystko ok a dzisiaj co, więc ogień na asfalt a tu rzeczywiście nie ma czym jechać doładowanie ok 1,1 - 1,2 . po pracy od razu zderzak na ziemię no i jest wąż z turbo się zsuną do połowy zapakowałem go na miejsce i na asfalt 3 bieg gaz w podłogę a tu doładowanie 1,7 bara więc odpuszczam bo trochę za grubo turbo chyba przeładowuje wjazd na rolki no i lepiej 240km i 340 Nm ale 5500 obr i moc prawie pionowo w dół.

ZWARIUJE z tym samochodem chciałem dobrze a wyszło jak zwykle jutro będę walczył z tym złomem z nowu więc wałki idą na dalszy plan MASAKRA a VW mania już tuż tuż

Edytowane przez eryk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cos cicho w temacie , coś się zmieniło może ? :)

Orurowanie do icka sam robiłeś czy kupiłeś gotowe ?

Jak ze strojeniem AEB ?

Nie zły projekt :D

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyszedł czas na odświeżenie tematu. po niezliczonej ilości pomiarów okazało się że poprzedni wykres co wrzuciłem był zawyżony (hamownia miała chyba dobry dzień) wszystko to co było na wykresie trzeba by obniżyć o jakieś 35 punktów czyli było jakies 230km i 335NM. wkurzony wziąłem się za poważne potraktowanie tematu i do roboty:

- wałki adr

- nowy rozrząd

- nowe koło rozrządu (stare miało pęknięty klin)

- nowe mocniejsze wszystkie obejmy

- nowe oringi na wtryskiwacze

- izolująca uszczelka kolektora ssącego

- powiększenie (dopasowanie) kanałów w kolektorze i w głowicy

- nowy zawór n75 z audi rs2

- nowe przewody od sterowania turbo

- nowe przewody ciśnieniowe

- nowe świece irydowe denso

.....chyba to wszystko trochę to zajęło z powodu braku czasu no ale jest niezły wynik ale poniżej moich oczekiwań, no ale jeszcze to nie koniec muszę pogłówkować bo myślę że turbo ma większy potencjał chciałbym ugrać jeszcze z 10-15km i 20Nm, walka trwa

hamownia 16.12.11.jpg

zaworek.jpg

wezyki.jpg

uszcz.jpg

silnik.jpg

pod maska.jpg

passat1.jpg

koło rozrz.jpg

kolektor ssacy.jpg

Edytowane przez eryk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(czy mógłbyś wrzucić te obrazki jeszcze raz bo szlag trafił załączniki?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eryk jak tam passiok ? Co dały graty 2 posty wyżej ?

Jak z tą turbiną bo na ebay chodziła po tanich pieniądzach , jednak teraz jej nie widzę , to nie jest jakis chinol przypadkiem ? Ile na niej już polatałeś i co turbinka na to ?:) Fajny passio :mniam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat trzyma sie nieźle obecnie dopieszczam detale przed sezonem. Turbo trzyma się nie źle dolot suchy luzy na wirniku w normie zrobiłem na niej prawie 8 tys km. nie wiem czy to chinol ale raczej obstawiałbym na regenerowaną k04-15 z wstawionymi większymi wirnikami czyli hybrydę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i chyba ostania aktualizacja wątku. Pasior został odpowiednio przygotowany do sezonu jak widać na zdjęciach, dodatkowo nowy czujnik temperatury bo stary zaczął głupoty pokazywać no i nowy zbiorniczek wyrównawczy żeby ładniej pod maską było oraz wysłałem słupki do flokowania, wyszły całkiem fajnie a także napełniona i odgrzybiona klima. No a raczej ostatni wątek bo Passat idzie na sprzedaż :/ (wkrótce w dziale sprzedam) bo przyszedł czas się ogarnąć i przez jakiś czas nie będę miał czasu i zapewne pieniędzy na moje motoryzacyjne fantazje, no a jak już wyjdę na prostą to wezmę się za budowę Passata 4motion 2,7 biturbo oooooo tak :)

DSCF1179-2012-02-01-22-46-07.jpg

DSCF1241.jpg

DSCF1242.jpg

Edytowane przez eryk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia w 2.7 bi-turbo :)

ile orientacyjnie za bryke ?;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem nowym forumowiczem i też podciągam swój AEB ale tak tylko o 200 KM i pierwsze pytanie jaki koszt wyspawania rur do IC

drugie pytanie ile jest w stanie dmuchnąć K03 tak bezpiecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności