stiepa Zgłoś #1 Napisano 1 Sierpnia 2010 Witam , tak jak w temacie czy po tuningu BXE wymienialiście chłodnicę oleju na większą?. Na kilku forach czytałem, że przy stałej prędkosci przez dłuższy czas (autostrada) można zagotować olej. Jeśli tak to na jaką - czy jest jakaś P&P do tego modelu i przy jakich mocach warto się w to bawić, nowsze modele >2009 mają czujnik temperatury oleju z wyświetlaniem już na FIS'ie i można ewentualnie to zweryfikować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #2 Napisano 1 Sierpnia 2010 moze jestem niedouczony...a co to jest BXE ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stiepa Zgłoś #3 Napisano 1 Sierpnia 2010 Jeden z silników 1.9 TDI PD 105 koni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #4 Napisano 3 Sierpnia 2010 Wsadz od BKD na mody do 180KM wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stiepa Zgłoś #5 Napisano 3 Sierpnia 2010 Z tego co patrzyłem na alledrogo do BKD 2.0 TDI wygląda tak samo-zintegrowana z podstawką pod filtr, chyba że jest większa gabarytowo czego na zdjęciach nie widze. Pytanie czy wymiana chłodnicy na wydajniejszą jest częstym zabiegiem w modyfikacjach 1.9/105 KM ? przy planowanej mocy max 140-150KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #6 Napisano 3 Sierpnia 2010 Zalecam jak latasz duzo z predkosciami ponad 160km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach